Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 196 ... 200 201
Drostje

'@denz22 Als je dan toch zo hoog staat in het klassement, heb je onze hulp toch ook niet nodig?

madeinstars

Voor vandaag maar Cort als captain en hopen dat het eindelijk wat oplevert dat ik hem in mn selectie heb. 99,1% nu, dus het is echt billenknijpen voor het gouden bekertje en dan is zo'n onvoorspelbare etappe als vandaag geen pretje.

Denz22

'@Drostje Kon het maar even vragen of iemand iets wist. Mijn excuses

Scoritop

"als mij" lekker hoor.

Hier Van Gils kopman. Sprint zelfs voor plek 38 nog mee, mits fit.

Cerebral36

'@Denz22 Gewoon lekker vragen. Boeit het nou dat je hoog staat. Juist dan is het belangrijk de juiste keuzes te maken.

Fietsbel

Poel captain. Vandaag gaat het gebeuren.

zomaareens

Hmm, al interviews?

Simcha

Mooi dat Van Aert vader is geworden. Dan zou ie er zondag in principe weer bij kunnen zijn voor de sprint op de Champs.

Limburgg

'@Denz22 wow dat heb je netjes gedaan dan, sluit me aan bij cerebral36 , juist nu belangrijk om ‘zeker’ te zijn van wat je doet! Succes , vind de captain voor vandaag zelf ook erg lastig

maxverton

Vandaag is t zover: Oeroeboeroe time!!

jenzrscl

Aranburu en strong vandaag!
Trek kan opzich met helft van ploeg meegaan vandaag(buiten ciccone)

kevinraar

mij team voor vandaag
vingingaard
a.yates
phlipssen
groenewegen
pedersen
skjelmose
van der poel
gall
kelderman

bank
s. yates
rodriquez
hindley
bilbao
gaudu
sagan
van poppel
kelderman

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

De eerste etappe waar ik echt met de handen in het haar zit. Wout was hier natuurlijk de perfecte cap maar daarachter heb ik eigenlijk geen fatsoenlijk plan B meer. Uiteindelijk maar een gokje gewaagd op Kristoff, die gaf op Noorse tv aan dat hij samen met Tiller voor de vlucht wil gaan (en pakt hopelijk ook nog punten wanneer het toch sprinten wordt). Philipsen, Coquard en Girmay geef ik ook kans om in de kopgroep te belanden. Meeus en Groenewegen gewoon maar opgesteld voor de kleine kans dat het toch een sprint wordt. En dan nog Pogi, Vingo en Skjel voor de truipunten.

Op de bank de truipunten van A.Yates en C-Rod, en ook nog vGils. Toen zijn ploegleider gisteren voor de start werd gevraagd welke renners van Lotto er in de break konden gaan, noemde hij 5 namen maar niet vGils. Ik vermoed daarom dat hij nog teveel last heeft van dat ongeval op de rustdag. Ga ik hier spijt van krijgen? Misschien wel hè.

Eddix

Nou als Alaphillipe dan eindelijk eens wat scorito punten gaat opleveren vandaag dat zou fijn zijn... maar ik verwacht dat het alsnog vroeg of laat gepakt gaat worden, ondanks dat, man kijk deze kopgroep, dat toch echt onwaarschijnlijk is. Wat een motoren zitten er in de kopgroep zeg.

DKrikk

Mooie kopgroep. Helaas gaat deze kopgroep funest zijn voor de pouletjes zonder Pedersen en Flipje.

Ben benieuwd of de straftraining van Israël/UNO-X/EF ze nog terug gaat halen.

Laatst gewijzigd
Rob94

Laat het nou voor 1 keer deze week meezitten. Rijden Flip, maak die Tour maar eens goed

Eddix

Wat is die Girmay toch ook een pannekoek zeg, wederom de boot gemist. Hij had dit toch echt moeten zien aankomen bij de tussensprint, maar zat al veel te ver naar achteren en dan nu ineens jammeren en zijn ploeg op kop zetten om het alsnog terug te halen? Kom op zeg, ik hoef hem niet meer in mijn team de volgende keer.

Ben Nihilisty

Net als bij voetbal. Als je gaat zitten voor, laten we zeggen, Real tegen Bayern - dan weet je het eigenlijk al: een bloedeloos nul nulletje. Een dag later krijg je Benfica tegen Eintracht Frankfurt, en het is smullen geblazen. Wat een heerlijke etappe zitten we vandaag naar te kijken zeg. Van de vroege vluchten, tot het toevallig samensmeden door een sprintje van de man in het groen, tot de geirriteerde Vingegaard die de motor maar wat graat de schuld geeft van het slopende tempo vandaag. Genieten

Eddix

'@Ben Nihilisty, helemaal mee eens, genieten zeg!

Ben Nihilisty

'@Eddix

En dat gezegd hebbende zitten we overigens sowieso naar een prachtige Tour te kijken wat mij betreft. Weinig Real tegen Bayern etappes tussen!

Eddix

Dit is de mooiste tour in jaren! Ik vind het echt zonde dat Vingegaard de tour al min of meer heeft beslis haha.

vevie

En dan valt je captain Strong, haha. Zucht!!!!! Gouden bekertje is nu echt weg.

jenzrscl

Sterke mads weeral!

ebel1999

'@vevie hier ook! Bij gebrek aan beter maar gokken op strong, komt die erbij, valt die... Nu maar hopen dat Vd Poel niet al te veel punten pakt.

DKrikk

Hele fraaie koers.

Die Mads Pedersen is inderdaad echt een beest. Die lijkt een onuitputtelijke voorraad aan krachten te hebben.

1 2 ... 196 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.