Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 197 ... 200 201
Eddix

Wat is die Philipsen toch verschrikkelijk zeg, doet zelf amper op kop rijden en zit een beetje de rest vies aan te kijken, handgebaren naar Pedersen (die de hele dag, zoals @DKrikk als zegt, als een beest rijdt). Zeker na gisteren is het allemaal een beetje naar zijn hoofd gestegen zeg.

dadeliva

O'Connor voor de 2e keer 3e. Beide keren op de bank, terwijl ik hem 6x voor 0 punten heb op[gesteld :(

Laatst gewijzigd
Rob94

Grootste moeimakers van mijn team: Bini "ik mis altijd de boot" Girmay en Julian "ik val altijd aan maar rij daarna doodleuk helemaal niks meer klaar" Alaphillipe.

jenzrscl

Wat een heerlijke tour zeg!

DKrikk

Die laatste jump van Mohoric maakt echt net het verschil.

Mooi om deze voorjaarskoers even mee te pakken tijdens de Tour.

Viel wel op dat MvdP echt niet te lang in het rood wil rijden.

De Tourminator

MvdP kopman en dan laatste van het groepje, gegokt en beetje verloren.

yoeri

'@dadeliva; same here. En vandaag gegokt op Strong als kopman. Net die ene renner die dan moet vallen is hij. Dat terwijl hij heel bedrijvig was voorin en flinke punten had kunnen rijden. Verschrikkelijke tour voor mij, met volop foute keuzes. Hierdoor nu weer paar procent gezakt naar onderin de 90%. Jammer, want met dit team had ik met de juiste keuzes ook in de top 10 van Scorito kunnen staan.

Ted de la course

'@dadeliva voel met je mee, same here. En dan nu doodleuk zeggen dat ie blij is dat ie inmiddels weer in vorm is. Morgen nog maar ns opstellen voor 0 punten dan.

Ragnar Lolbroek

Jawadde dadde. 4 man mee in de grote kopgroep. 1 renner in de punten. Gelukkig wel cap Philipsen.

kevinraar

191 punten gehaald gestegen van 61.9 naar 63.9

mij team voor morgen
vingingaard
a.yates
rodriquez
s. yates
hindley
gaudu
gall
bilbao
kelderman

Laatst gewijzigd
Arne Riis

….en zo groeide Mads Pedersen langzaam maar zeker uit van miskoop naar must-have…

ronvisser

Wát een indrukwekkend interview met Mohoric zeg. Prachtige en goudeerlijke vent. Had geen idee dat het zo'n sympathieke kerel was. Het tegenovergestelde geldt voor Jasper Philipsen: wat toont hij zich een vervelende en onsportieve kwal zeg.

Vandaag prima gescoord met kapitein Mads. Verder Philipsen en Groenewegen in de punten. Jammer dat Corbin Strong viel, want had ook een mooi resultaat kunnen rijden. Julian Alaphilippe toont zich de grootste miskoop van deze Tour voor mij: hij toont dat hij niet het scherpste mes uit de la is, door constant op de verkeerde momenten met zijn krachten te smijten. Lijkt ook simpelweg niet de vorm te hebben. Pidcock en Benn'O op het bankje, maar daarin kan ik mezelf niks kwalijk nemen.

rbc1912

Hier ook Pidcock en O'Connor op de bank
Maar met captain Philipsen, Asgreen, Van der Poel en Groenewegen wel in de basis 0,5% gestegen naar een gouden beker (99,2%) :)
Asgreen wordt zo wel een heerlijke 'pick' in die laatste week

jenzrscl

Ik heb nu al afkickverschijnselen voor de mooiste tour in tientallen jaren

NOAD1912

"Wát een indrukwekkend interview met Mohoric zeg. Prachtige en goudeerlijke vent. Had geen idee dat het zo’n sympathieke kerel was."

Ik was er ook erg onder de indruk van. Sowieso van die hele ploeg deze Tour.. Bilbao, Poels, Mohoric, stuk voor stuk indrukwekkende overwinningen. Die mannen hebben Mäder echt maximaal geëerd in hun prestaties en hun oprechte woorden en emoties.

Oja Scoritotechnisch een dramadag, van comfortabel zilver naar bungelend brons. Ik moet nog aan de bak de komende 2 etappes, maar zou de winnaar van vandaag voor niemand willen inruilen.

NOAD1912

Mijn geselecteerde Cap overigens wel.. ik neem Alaphilippe pas weer voor een grote ronde wanneer hij of 3 Testimonials op een rij heeft gewonnen of max 750K geprijsd is.

KissMyAce2.0

'@jenzrscl
Ik vond de Tour van 1998 ook prachtig

Ploeglijder

Waarom het woord Pogi? Zegt er ook ie and Vingi?🤮🤮

De Tourminator

MvdP en Flip zijn mijn grootste miskopen en toch nog steeds kans op die gouden beker. Vandaag wel iets gezakt met MvdP als kopman. Zaterdag en zondag gaan we op safe en hopelijk met de eindpunten eindelijk genoeg voor mijn 2e gouden bekertje na 2015. Veel duimpjes, brons en zilver gewonnen, maar we doen het allemaal voor het hoogst haalbare. Met wat beter opstellen had hij al binnen kunnen zijn, maar hopelijk komt hij er zondag toch.
Morgen dus vol op het klassement, geen gok meer voor de vlucht.

JohnMcBennett

O'Connor was sterk gister. Hij gaf ook aan niet per se mee te willen gaan. Verwachten we hem vandaag weer?

dadeliva

Ik laat O'Connor vandaag op de bank en stel daarvoor in de plaats Philipsen op.
Hij zal dus wel weer 3e worden:)

pirazzi

In de preview op etappe 20 krijgt Guadu 1 ster.
Ik denk dat ze daarmee Gaudu bedoelen.

Bozenik

Apart interview met Naesen bij Sporza. Bollentrui vinden ze blijkbaar niet zo belangrijk bij AG2R en hij leek dat zelf eigenlijk ook niet te begrijpen.

Daan Brakenhoff

Gall confirmed het zelf ook.

NOAD1912

Maar bij Jumbo Visma ook niet afgaande op de interviews vooraf en daar begrijp ik ook helemaal niks van. Als Vingegaard wil en er werk van maakt dan pakt hij die gewoon vandaag. Het lijkt mij uitgesloten dat bij een tactisch uitgedacht plan Vingegaard alsnog instort en de Tour verliest. Ciccone niet laten vertrekken in een kopgroep en de koers hard maken bergop, Jonas pakt de punten en de rest van Jumbo stopt Ciccone af en probeert punten van hem weg te kapen door tussen hem en Ving over de puntenbergen te komen. Waarom niet die prachtige bollentrui pakken als je zo dichtbij bent?

Als Gall en Jumbo zich vandaag niet met de bergtrui bemoeien is het Ciccone wel erg makkelijk gemaakt. Meestal wordt er veel harder gestreden om de Bolletjestrui. Het zou deze pracht Tour onwaardig zijn. Het is in mijn beleving de 1 na mooiste trui om te winnen in het wielrennen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 197 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.