Trouwens, Skjelmose en Ciccone pakken allebei 18 teampunten omdat Ciccone het bergklassement wint, toch?
In dat geval pak ik 885 punten bij de eindafrekening.
Edit: 894 punten. Idd punten voor Skjelmose en Yates omdat Ciccone en Pogacar bollen en wit winnen.
Voor vandaag:
Philipsen (C)
Groenewegen
Coquard
Meeus
Mozzato
Strong
Vingegaard
Pogacar
Ciccone
Kijken wat mijn zes sprinters nog kunnen uitrichten.
Ciccone krijgt geen teampunten omdat hij bij zichzelf in het team zit. Of rijdt zijn broer mee?
Ik kom uit rond de 940 punten en kan vandaag 7 sprinters opstellen (incl. Mads en Groenewegen). Sta op 97,8%, maar vrees dat ik net niet genoeg ga stijgen. Verschil met gouden plekkie is +/- 90 punten.
'@eeuwigetweede:
Dan hopen dat de gasten die dichtbij staan bepaalde renners niet hebben. Zo zie ik rond mijn plekje mensen die geen S. Yates en Rodriguez hebben. Maar, ik zie ook weer mensen die Gall en Bilbao hebben en bijvoorbeeld vandaag een extra sprinter kunnen opstellen. Zodoende denk ik dat ik ook niet doorschiet naar goud. Sta nu op 98%.
De punten van etappe 21 worden gewoon op dezelfde manier berekend als alle andere etappes. Daar bovenop komt dan nog de eindafrekening voor alle 20 renners in je selectie.
Als ik Scorito vanuit mijn luie stoel 1 tip mag geven: maak hier voortaan twee losse stappen van. 1 tabblad waarop je de uitslag van etappe 21 ziet, en daarna 1 tabblad met de eindafrekening. En zorg er dan ook voor dat die eindafrekening eerst achter de schermen wordt doorgerekend, en dan op 1 vast moment live gaat. Het is nu altijd totale chaos in de subleagues omdat alles door elkaar loopt en er al een 'einduitslag' in beeld komt terwijl de eindpunten voor groen/wit/bollen nog berekend moeten worden.
Laatste dagen van net geen 99 naar 96,9% gezakt. En vanavond gaan we vermoedelijk nog onder de 95 met maar +/- 810 eindpunten. De drie missende renners in de bergen (Gall, Rodriguez, en Simon Yates) halen zo'n 1.200 punten binnen. Dat doen Alaphilippe, o'Connor, en Meintjes ze nét niet na..
En Pedersen blijkt uiteindelijk nog een geweldige pick te zijn. Gaat gewoon meer punten halen dan Wout.
Mocht het toch brons worden, is dat ergens meer welkom dan zilver, met inmiddels 10x zilver en slechts 2x brons. Moet toch ooit 5x brons hebben voor de prijzenkast.
Bij mij was toch wel Flip de grootste miskoop. Carapaz wellicht ook niet handig, maar ik neem altijd graag een renner waar ik fan van ben.
Daarnaast was O’Connor ook niet handig, al heeft hij uiteindelijk toch nog wat punten binnengesleept. Meintjes was jammer door de valpartij. Die zag ik nog wel laag top 10 rijden. Gall was echter de verstandigere keuze. In reflectie ook gek dat ik voor Meintjes ging, want na de RvZ zei ik meteen dat Skjelmose en Gall het team zouden halen. Uiteindelijk alleen voor Skjelmose gegaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.