Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 198 199 200 201
Daan De Jager

Heb 890 eindpunten nu ben benieuwd of ik op 99,3% kan blijven. Foutje het is 917 ivm punten van Pogi en ciconne

Laatst gewijzigd
vevie

'@guido: dat lijkt idd, helaas, niet genoeg. Ik denk dat je toch minimaal 850+ eindpunten moet binnenslepen. Ik zit zelf op 861 eindpunten. Dat lijkt net genoeg om laag zilver binnen te slepen.

HZ57

Kom op 790 punten uit, ben bang dat dit mijn bekertje gaat kosten, sta nu op 95,8. Zou mijn 1e beker zijn in mijn 2e ronde.

vevie

Trouwens, Skjelmose en Ciccone pakken allebei 18 teampunten omdat Ciccone het bergklassement wint, toch?

In dat geval pak ik 885 punten bij de eindafrekening.

Edit: 894 punten. Idd punten voor Skjelmose en Yates omdat Ciccone en Pogacar bollen en wit winnen.

Voor vandaag:

Philipsen (C)
Groenewegen
Coquard
Meeus
Mozzato
Strong
Vingegaard
Pogacar
Ciccone

Kijken wat mijn zes sprinters nog kunnen uitrichten.

Laatst gewijzigd
ronvisser

Ciccone krijgt geen teampunten omdat hij bij zichzelf in het team zit. Of rijdt zijn broer mee?

Ik kom uit rond de 940 punten en kan vandaag 7 sprinters opstellen (incl. Mads en Groenewegen). Sta op 97,8%, maar vrees dat ik net niet genoeg ga stijgen. Verschil met gouden plekkie is +/- 90 punten.

vevie

'@eeuwigetweede:

Dan hopen dat de gasten die dichtbij staan bepaalde renners niet hebben. Zo zie ik rond mijn plekje mensen die geen S. Yates en Rodriguez hebben. Maar, ik zie ook weer mensen die Gall en Bilbao hebben en bijvoorbeeld vandaag een extra sprinter kunnen opstellen. Zodoende denk ik dat ik ook niet doorschiet naar goud. Sta nu op 98%.

kevinraar

als ik goed geteld hebt tel ik maar 807 eindafrekenning dat met 8 renners in de top 9

Niels22

Etappe 21 toch geen truipunten van de normale etappe? Maar enkel de eindklassementpunten (en die gaan dus naar al je 20 renners)...

Vergeet dit altijd en is erg onduidelijk in de regels beschreven.

Stel dan bv liever Skjelmose op dan Pogacar, aangezien Pedersen de rit zou kunnen winnen

De Tourminator

Vandaag gaan we voor goud. Philipsen(C), Groenewegen, strong, mozzato, girmay, meeus, MvdP, Vingegaard en Pogacar moeten de laatste punten binnenhalen.
Eindpunten worden er voorlopig 878, dus mijn 2e gouden beker mag niet mis gaan vandaag.

De Tourminator

Volgens mij etappe 21 ook gewoon de trui punten want het is een etappe. Daarna krijg je pas de punten van het eindklassement.

Guido Maltempi

De punten van etappe 21 worden gewoon op dezelfde manier berekend als alle andere etappes. Daar bovenop komt dan nog de eindafrekening voor alle 20 renners in je selectie.

Als ik Scorito vanuit mijn luie stoel 1 tip mag geven: maak hier voortaan twee losse stappen van. 1 tabblad waarop je de uitslag van etappe 21 ziet, en daarna 1 tabblad met de eindafrekening. En zorg er dan ook voor dat die eindafrekening eerst achter de schermen wordt doorgerekend, en dan op 1 vast moment live gaat. Het is nu altijd totale chaos in de subleagues omdat alles door elkaar loopt en er al een 'einduitslag' in beeld komt terwijl de eindpunten voor groen/wit/bollen nog berekend moeten worden.

jenzrscl

Ik maar 793 bonuspunten ..
Met 96.7% kan ik wss wel bekertje vergeten

Vandaag

Phillipsen c
Pedersen
Coquard
Meeus
Welsford
Strong

Opvullers
Pogi
Vingegaard
Rickaert

Nijmos

Waar blijft het vuelta topic?

;)

whitebeard

Hebben jullie de eindpunten zelf berekend of kun je die ergens alvast inzien?

rbc1912

Zelf berekend

ahoek77

Spannende dag vandaag voor iedereen in de bovenste regionen, hoop zelf ook op eerste goud vandaag. Kom uit op 989 bonus punten en sta op 98,3%, maar er moet natuurlijk ook nog gesprint worden, en daar kan ook nog van alles gebeuren. Succes allemaal vandaag 🤞🏻

Nazgulsauron

Laatste dagen van net geen 99 naar 96,9% gezakt. En vanavond gaan we vermoedelijk nog onder de 95 met maar +/- 810 eindpunten. De drie missende renners in de bergen (Gall, Rodriguez, en Simon Yates) halen zo'n 1.200 punten binnen. Dat doen Alaphilippe, o'Connor, en Meintjes ze nét niet na..

En Pedersen blijkt uiteindelijk nog een geweldige pick te zijn. Gaat gewoon meer punten halen dan Wout.

Mocht het toch brons worden, is dat ergens meer welkom dan zilver, met inmiddels 10x zilver en slechts 2x brons. Moet toch ooit 5x brons hebben voor de prijzenkast.

Bzuidema

Groenewegen gokje

valowitz

'@brabander hoe bereken je dat?

Pim Todcock

Ik ga gewoon volledig voor Pedersen (cap en Skjel en Cicco erbij) vandaag. Met Philipsen dubbele punten schiet ik ook niets op. Met Pedersen ook niet overigens :p.

De SOQ-mannen zijn flink weggegooid geld gebleken, tenzij je Asgreen goed had opgesteld.

vevie

Bij mij was toch wel Flip de grootste miskoop. Carapaz wellicht ook niet handig, maar ik neem altijd graag een renner waar ik fan van ben.

Daarnaast was O’Connor ook niet handig, al heeft hij uiteindelijk toch nog wat punten binnengesleept. Meintjes was jammer door de valpartij. Die zag ik nog wel laag top 10 rijden. Gall was echter de verstandigere keuze. In reflectie ook gek dat ik voor Meintjes ging, want na de RvZ zei ik meteen dat Skjelmose en Gall het team zouden halen. Uiteindelijk alleen voor Skjelmose gegaan.

rbc1912

Asgreen was een geweldenaar voor mij. 3x opgesteld en 107 punten behaald :)

@valowitz: gewoon naar de puntentelling en dan optellen hè

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Schitterend met meeus!
Mijn sprint team was th dik in orde deze tour
Met phillipsen pedersen coquard meeus en zelfs strong

dawizz

Dankzij nrs 1, 2, 4, 5 en 6 in de slotetappe 0,3% gestegen naar 99,1%. Nu maar hopen dat de eindafrekening genoeg blijkt voor een gouden bekertje in mijn eerste grote ronde in het scorito spel...

kevinraar

1093 punten gehaald geëindigd op 72.6

1 2 ... 198 199 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.