Pro Cycling Manager 2015

1 2 ... 7 ... 13 14
NQuintana

'@klootje
Download de Fast editor eens, daarmee kan je je Be a Pro carriere aanpassen.
Fast Editor.
Deze heb ik ook gedownload omdat ik een soort Sagan wil worden. In de editor kun je je stats aanpassen en ook een max. instellen.

Marakus

'@Klootje, klopt dat er dan een kruisje staat bij je vorm maar daar kijk ik echt niet elke dag naar :) zou normaal zijn als je dokter verteld hoe erg de schade is en wat zijn verwachtingen zijn. Enige meldingen die je nu krijgt zijn:

Gewonnen prijzengeld.
Contract tijd voor nieuw seizoen.
Inschrijven wedstrijden bij nieuw kwartaal.

... Volgens mij was dat het al, veeeels te weinig na mijn zin :)

Klootje Kriekeljon

NQuintana, thanks voor de tip.

Maar waar kan ik mijn Be a Pro renner editten dan? Welke file in welke map is dat? Ik heb dit namelijk in het verleden alleen bij een DB gedaan.

Marakus ben ik ook met je eens. Maar het valt dus wel te zien. Alleen heel slecht.

Laatst gewijzigd
NQuintana

'@Klootje
Gewoon de juiste carriere laden via Open Database in de map Documenten/PCM 2015/Cloud/‘Gebruikersnaam’. Dan kan je jezelf opzoeken in de tabel Cyclists. Even filteren op naam en dan kan je de stats, potentieel etc. aanpassen.

Klootje Kriekeljon

Thanks mate!

hoekserenner

Kun je gewoon met de editor uit 2011 de bestanden uit 2015 veranderen? Bedankt voor de tip in ieder geval!!

Klootje Kriekeljon

Ja heel tof. Je kunt zelfs je renner die geblesseerd is weer spontaan genezen. :D

Laatst gewijzigd
hoekserenner

Ideaal, wist ik dat een paar weken geleden maar! Nu was ik in mijn eerste jaar 3 maanden geblesseerd!

123poetertjes

Ik heb hem ook aangeschaft (werd wel weer tijd, laatste versie was 2009). Nu de hele database aan het omgooien in Lachi's (op basis van de database in juli, dus namen waren al correct), dat wil zeggen stats bijwerken, een stuk of veertig CT-ploegen toevoegen, nog wat jeugdteams (Zalf, Colpack, Euskadi e.d.) en als het kan nog wat wedstrijden als Utah, Asturias, Sibiu en Kroatië die volgens mij al wel rondcirkelen op het internet.
Ben ook die Stage Editor aan het bekijken, die is erg grappig maar het duurt wel een eeuwigheid. Ga denk ik mijn Budapest-Bucuresti er in verwerken. :)

Verwacht nog wel een tijdje met dit alles bezig te zijn, maar zodra alles af is zal ik hier ook af en toe wat vorderingen posten van mijn carrière.

Marakus

Goed zo @123poetertjes je weet dat er al vrij goeie kant en klare databases (bijv. PCM Daily) zijn?

Klootje Kriekeljon

Ja idd. Ik zou ook niet teveel zelf gaan kutten als er gewoon DB's te downloaden zijn. Overigens kreeg ik de PCMdaily als enige niet aan de praat. Twee keer geprobeerd en ook zoveel keer het hele spel opnieuw moeten installeren.

Timocycling

Ik kreeg het eerst ook niet aan de praat maar de handel opnieuw installeren heeft het doen werken. Vind het een goed spel tot nu toe!

Klootje Kriekeljon

PCMDaily Expansion pack bedoel ik Timocycling. Dat is een database die je kunt downloaden.

123poetertjes

Klopt, ik had de (edit: één na, scheelt een ploeg of zes) meest recente versie als basis genomen. Ik had echter nog wel zin om wat andere ploegen toe te voegen, en daarnaast was ik niet tevreden over alle stats. Gewoon omdat ik het leuk vind om te doen, ik ben gek op cijfertjes. Dus ook ploegen als Utensilnord, Funvic, Roth Skoda, Zalf (U23), Ukyo, Murias, Dukla Trencin, Tusnad en nog veel meer krijgen een plaatsje in mijn database. Denk dat ik per renner een minuutje kwijt ben (stats op PCS opzoeken en skills daarop aanpassen), en twee minuutjes voor nog toe te voegen renners.

Laatst gewijzigd
Timocycling

Weet ik Klootje, ik had die eerst fout gedownload kennelijk. Toen alles eraf gegooid en opnieuw erop gezet. Nu doet hij het wel.

Klootje Kriekeljon

Ah dan zal dat het ook bij mij zijn geweest Timo!

Laatst gewijzigd
Raafje

'@123poetertjes
hoe kun je zelf de stats van renners aanpassen dan? wat voor pack heb je dan nodig

NQuintana

'@raafje
Gewoon Lachi's editor of Fast Editor downloaden. Ook kan je vanuit het opstartscherm via de DB editor zelf wijzigingen aanbrengen, genoeg opties dus. Neem anders even een kijkje op Pcmfocus[/url] of Pcmdaily.

mhp88

Misschien een beetje zijdelings, maar bij de stage editor kun je gpx files openen, zodat het ook echt dat terrein.heeft. Ik wou mijn Tour of Alaska er inzetten, maar Alaska heeft geen DEM-files blijkbaar. Dat zijn hoogtemappen. Weet iemand waar je die.misschien kunt krijgen, zodat ook alaska in de stage editor kan worden gezet?

Klootje Kriekeljon

Zoek hier eens.

http://www.gpsies.com/home.do#5_42.08834806786961_12.564168453216551_mapQuest

Wel zijn alle Tour-etappes in. gpx beschikbaar en ik geloof ook de Giro. Ook veel klassiekers en een paar kleinere WT-rondes. Ook Tro Bro Leon heb ik gezien. En wat je ook kunt doen, is zoeken naar een .kml bestand voor de Tour of Alaska en die converten naar .gpx

http://www.wheelhalla.com/
Bij alle UWT-koersen (en een enkele niet-UWT) die op de stage-kaart een route hebben is er een .GPX of een .KML beschikbaar. Dus als je iets ziet wat je als .gpx wilt hebben kan ik je daaraan helpen. Bijv. de aankomende Clasica San Sebastian.

Schreeuw maar.

Laatst gewijzigd
NQuintana

Ik heb ooit eens landschappen ingeladen via openrunner, dat werkte fantastisch voor mij.
hier een handleiding[/url]

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Thanks NQuintana. Dit gaat nog van pas komen voor de site.

mhp88

'@Klootje Dank, maar het gaat mij niet om de GPX-bestanden, die zijn overal te verkrijgen en die heb ik met mapmyride.com ook wel kunnen maken. Maar wanneer ik dat gpx-bestand in de editor wil zetten, dan zegt hij dat hij de route niet kan creëren, omdat de dem-files missen. Dit geldt voorlopig alleen voor alaska, niet voor heel veel andere gpx-bestanden die ik heb geopend.

NQuintana

'@mhp88

Dat komt omdat er geen dem-files van Alaska in de editor staan.
Hier staan extra dem files. Maar Alaska zit hier niet bij in ben ik bang.

Raafje

kopen jullie pcm 2015 via internet of in de winkel?

1 2 ... 7 ... 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.