Pro Cycling Manager 2015

1 2 ... 8 ... 13 14
Klootje Kriekeljon

Mediamarkt of Bol is ie het goedkoopst geloof ik. Ben zelf meer van hardcopy dan download.

Nick Doup
admin

Er is ook een kans dat je wint, als het het podium van Clásica San Sebastián goed voorspelt ;)

Deadline is vanavond 22.00 uur. Prijsvraag

fvtende

Voor prijsbewuste gamers: budgetgaming.nl

Klootje Kriekeljon

Klopt alleen niet veel van volgens mij, want bij Bol en Mediamarkt heb je hem voor 3 tientjes.

Laatst gewijzigd
Mark

Be a pro career is wel leuk, ben gestart met een aanvaller (goed op vlak en aanvallen) op het niveau hard. Eerste seizoen gestart bij Rabo CT, beste resultaat was een 2de plek in een aanval, verder heel veel mislukte aanvallen een paar keer top tien en een bergtrui. Ik ben meteen gaan trainen op stage racer (de database een beetje aangepast dat ik naar 82 CL en 80 HL kan gaan en REC/TT iets hoger 75+, ter compensatie wat punten in SP en FL naar beneden gedaan). Na het eerste seizoen lukte het niet om salarisverhoging te krijgen, dus tekende ik bij Lotto U23. Hier 2 overwinningen gepakt in ontsnappingen. Lotto Soudal bood me een tweejarig contract voor 9000 nog wat. Moeizaam eerste seizoen gedraaid, zonder overwinningen. Tweede seizoen begon ook slecht, bovendien moest ik de Giro missen in het voorjaar. Ik kon geen contract tekenen bij een PT team en ik tekende dus maar bij een PCT team Roompot. In het najaar mocht ik starten in de vuelta waar ik zowaar 2 etappes won en uiteindelijk de bergtrui, het klassement werd een 9de plek. (ik had 77-79 CL in de vuelta). Met verschillende top 10 noteringen in kleinere rondes 24ste geworden in de CQ ranking. Het seizoen bij Roompot begon sterk met twee zeges in de PCM daily cup, wat volgende was een seizoen met verschillende top 10 noteringen waaronder in de tour, dit was ook voldoende voor contractaanbiedingen van Giant en LottoNL, uiteindelijk getekend bij Giant voor 57k. Eerste giro met Giant leidde tot 1 etappezege (in de klimtijdrit) en een zesde plek in het klassement. Dit seizoen is nog bezig en ik rijd ook de tour, probeer hier voor etappes te gaan.

Laatst gewijzigd
Scarflexx

Ik begin als klimmer met mijn Pro Career het enige wat zo vreemd is, is dat zelfs na seizoen 7 mijn acceleratie zodanig laag is, ik de grote mannen niet kan volgen zodra zij demarreren. Waar een Quintana als acceleratie 79 heeft moet ik het doen met 64. Er op trainen is een mogelijkheid maar dit zet ook bijna tot geen zoden aan de dijk. Erg jammer :(

Klootje Kriekeljon

Klopt helemaal ja. Aanvallen is zinloos, reageren op een aanval ook. Beter eigen tempo rijden en snelheid op 85/90 om weg te komen.

Maar idd, vreemd.

achtpuntzes

'@ scarflex:
ik heb 2015 niet, maar in eerdere versies trok aanvallen bergop je metertjes behoorlijk snel leeg, dus ik reed altijd in eigen tempo omhoog als ze gingen aanvallen, op zijn gesinks, zeg maar.

Raafje

De spelerssleutel werkt toch nog wel als je pcm 2015 opnieuw installeert?

richardm

Iemand enig idee wat je kunt met je salaris/prijzengeld? Anders vrij nutteloze toevoeging.. Verder vind ik dat je in Be a pro weinig mailtjes krijgt van de ploeg en je teamgenoten niet kunt aansturen in de wedstrijd (ook al ben je de uitgesproken kopman).

jerteg

Wat ik ook wel vrij jammer vind is dat als ik knecht ben geen aanwijzingen krijg van teamgenoten hoe hard ik op kop moet rijden. Ik rij namelijk best wel vaak als knecht weg van het peloton met Froome, terwijl Mollema mijn kopman was (mijn ploegmaten reden ook op kop) en moest lossen.

Raafje

Is het normaal dat het laden van een koers lang duurt? Bij mij is ie nu al heel lang op road intersection geometries 100 procent

jerteg

'@raafje, waarschijnlijk heb je je instellingen te hoog staan!

Marakus

'@Richard, in de carrière modus krijg je maandelijks een financieel overzicht. Elke maand geef ik als manager meer uit dan er binnenkomt door extra trainers en dergelijke. Zodoende heb ik het prijzengeld nodig om niet in het rood te komen. Dit vervalt na één of twee seizoenen wanneer ik extra sponsor geld krijg van bijvoorbeeld mijn frame en wiel sponsor. In be-a-pro modus is het voor de sier zullen we maar zeggen niet een echte meer waarde behalve dat het leuk is om te zien hoelang het duurt voor je een miljonair bent in de wielerwereld ;)

Klopt dat er weinig communicatie is veels te weinig! Dit zal hopelijk nog veranderen misschien al iets meer in deze versie maar zeker in de komende versies. Het kunnen geven dan wel vragen om ploegorders zou zeker een goeie toevoeging zijn en ook nodig of wanneer je knecht bent dat je orders krijgt (bijv. ga op kop rijden, haal bidons, bescherm je kopman etc.) dat zou het knecht zijn ook stukken leuker maken! Dit soort dingen zitten al wel in de console versie dus moet zeker ook in de PC versie kunnen. My guess, al deze gebeden zullen gehoord worden de vraag is alleen hoe lang zal het duren.... ;)

@Raafje, wat is lang? Paar minuten dat zou een keertje kunnen afhankelijk ook van je computer :)

Raafje

bij het koers laden dan laad hij alleen het team dat ik gekozen heb kan iemand mij helpen zo dat de koers goed laat tot nu toe heb ik alleen maar problemen met pcm 2015

Marakus

'@Raafje, klinkt als een vaag probleem!

- Wat probeer je te spelen, Carrière, Be-a-pro, single race?
- Heb je een database gedownload en geïnstalleerd?
- Heb je geprobeerd PCM opnieuw te installeren?
- Is je PC toereikend?

Raafje

ik heb het spel gisteren gekocht en het installeerde goed
ik heb pcm al een keer opnieuw geinstalleerd
ik ging gewoon een singlerace rijden
maar telkens als de koers laad laad hij maar een team en dat is het team wat ik gekozen heb en daarna loopt het spel vast
volgen mij is mijn pc wel toerijkend hoor ik heb windows 7 premium
en ik gebruik gewoon de officiele database

Laatst gewijzigd
Marakus

Oké vreemd! Al geprobeerd een carrière te starten en dan snel even naar een race te gaan en die proberen te laden? Daarnaast sowieso alle instellingen op zijn laagst zetten voordat je nog iets probeert, dat wil vaak helpen bij PCM. Ik vind het vooral vreemd dat er maar één team geladen wordt... Vandaar de vraag om een carrière te starten en dat te proberen.

Raafje

Oke maar moet je dan alle grafische instellingen op 'laag' zetten

Marakus

Yes alles zo laag en slecht mogelijk :)

Raafje

Het helpt niet. Alles doet het behalve de koers laden

Raafje

En wat ook raar is mijn broer heeft preies de zelfde pc als ik maar bij hem werkt het spel perfect

Raafje

Zou Adobe flash player er wat mee te maken hebben?

Marakus

Weet niet misschien, hoe kom je daar zo bij? Sowieso maar eens kijken of je drivers etc. wel up to date zijn. Had je een race geprobeerd via de carrière?

Klootje Kriekeljon

Ja drivers van je videokaart updaten.

1 2 ... 8 ... 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.