Afvalkoers Tour 2023

1 2 3 4 ... 8 9
erveedeeee

Ik doe ook graag weer mee

Edit: tweede divisie dus. Ook prima

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

En vol na Zwartebroekengeletrui

oli4g, Carbonros, Bode80 en erveedeeee doen mee in de tweede divisie, graag niet meer opgeven in dit topic maar in het topic tweede divisie wat Rabbiej gaat openen.

Laatst gewijzigd
coolietje

Ik doe ook graag mee!

Edit : achterlopend forum waardoor ik eerder bericht niet zag, tweede divisie is ook leuk!

Laatst gewijzigd
LuukGoverde

Bij deze bevestig ik mijn deelname, thanks Ab!

lo squalo dello Stretto

Is er een maximum budget van CQ-punten?

BrackenRidgeCycling

10000 cq en 12 renners@lo Squalo

Limal

Staat allemaal duidelijk in het eerste bericht - best eens goed volledig lezen want anders ga je vast met de verkeerde rennerswaardes en een gebrekkige taktiek puzzelen ;-) (zeg ik als iemand die zich na enkele deelnames ook nog als een groentje beschouwt in dit spel)

ivo001

Gek dat ik deze gemist heb. Keek om 09:10 nog op het forum, en nog specifiek gezocht of er al iets van de afvalkoers stond. Wel op tijd voor de 2e divisie.

Thomberg

Ik doe graag mee

Rico.

Ik ben er graag bij.

Edit: Zie nu dat het in 2e divisie topic moet.

Laatst gewijzigd
Limal

'@Ab en @Rabbiej, een gek ideetje: misschien kunnen voor de laatste etappe de vier overblijvende teams (divisie 1 + divisie 2) samengevoegd worden om dan uit te maken wie overall de beste is? Dat halveert natuurlijk de winstkansen, maar zo doet iedereen mee in dezelfde competitie en hou je beide divisies dus helemaal gelijkwaardig. (Wat betreft kwaliteit/ervaring van de deelnemers ziet het er nu al gelijkwaardig uit.) Het bijft sowieso ook mogelijk om beide Divisie-winnaars te benoemen.

Geïnspireerd door de NBA Finals tussen de Eastern en Western Conference winnaars ;-)

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Ik ben er graag bij!

Rawolf

O ik was alweer vergeten dat ik titelverdediger ben, dan ga ik natuurlijk graag de uitdaging aan in divisie 1. Leuk gebalanceerd parcours deze tour

Rabbiej

'@Thomberg, deze divisie zit al vol maar ik schrijf je er in de andere divisie graag bij als deelnemer.

@Limal, we zullen zeker de verschillen tussen de twee divisies terug laten komen in onze verhalen. En er zullen vast en zeker ook wat statistieken langs komen wie de finalisten/winnaar zou zijn bij 1 grote groep. Het staat voor deze tour alleen nog niet op de planning om alles samen te voegen voor een finale. Misschien wel een leuk idee voor een andere ronde.

Xander24

Woe hoe, kan ik nog mee doen? Hoop dat het lukt, top spel

Rabbiej

Deze divisie zit vol Xander24 maar de andere groep heeft nog wat plekken vrij. Ik heb je op de lijst gezet.

Rabbiej

De selecties zijn zo goed als allemaal definitief (alleen Soudal-Quickstep moet zijn selectie nog bevestigen) dus de puzzel kan gelegd gaan worden.

Om jullie het leven wat makkelijker te maken de komende dagen heb ik de huidige staat van de startlijst in een Excel-bestand geplaatst met daarnaast een puzzel-optie. Deze is via de volgende link te downloaden:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cI3hV2-oDGx69VmVHlH9y0OIpgTGyYovnBojVlqfcIs/edit?usp=sharing

Mochten er de komende dagen nog wijzigingen zijn aan de selecties zal ik het bestand updaten. Succes met puzzelen!

Franky122

Rabbiej is zojuist fors gestegen in mijn lijst van personen die ik het gun om de afvalkoers te winnen. Je staat nu vlak onder callmeal en kevinraar. Heel veel dank!

Guido Maltempi

Dank @Rabbiej, heel handig dit!

Rawolf

Team ingestuurd. Dit keer vond ik m lastiger dan andere edities. Weinig musthaves en veel te kiezen.

BrackenRidgeCycling

Team verzonden

Poeksel

Ook verzonden. Het is altijd lastig, maar dit keer nog lastiger inderdaad.

opa

Ingezonden! Benieuwd hoe erg de teams zullen verschillen van elkaar.

JDV21

Ik heb mijn team ook verzonden! Vond het erg lastig om keuzes te maken en heb nog steeds niet echt vertrouwen in mijn team. We zullen het zien! Het zal me niet verbazen als er aardig wat variatie in de teams zitten deze keer.

Onbekende gebruiker

NIET TE DOEN wat een lastige puzzel is dit geweest. Ik denk dat ik hem rond heb. Moge de beste winnen!

1 2 3 4 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.