'@Ab en @Rabbiej, een gek ideetje: misschien kunnen voor de laatste etappe de vier overblijvende teams (divisie 1 + divisie 2) samengevoegd worden om dan uit te maken wie overall de beste is? Dat halveert natuurlijk de winstkansen, maar zo doet iedereen mee in dezelfde competitie en hou je beide divisies dus helemaal gelijkwaardig. (Wat betreft kwaliteit/ervaring van de deelnemers ziet het er nu al gelijkwaardig uit.) Het bijft sowieso ook mogelijk om beide Divisie-winnaars te benoemen.
Geïnspireerd door de NBA Finals tussen de Eastern en Western Conference winnaars ;-)
'@Thomberg, deze divisie zit al vol maar ik schrijf je er in de andere divisie graag bij als deelnemer.
@Limal, we zullen zeker de verschillen tussen de twee divisies terug laten komen in onze verhalen. En er zullen vast en zeker ook wat statistieken langs komen wie de finalisten/winnaar zou zijn bij 1 grote groep. Het staat voor deze tour alleen nog niet op de planning om alles samen te voegen voor een finale. Misschien wel een leuk idee voor een andere ronde.
De selecties zijn zo goed als allemaal definitief (alleen Soudal-Quickstep moet zijn selectie nog bevestigen) dus de puzzel kan gelegd gaan worden.
Om jullie het leven wat makkelijker te maken de komende dagen heb ik de huidige staat van de startlijst in een Excel-bestand geplaatst met daarnaast een puzzel-optie. Deze is via de volgende link te downloaden:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cI3hV2-oDGx69VmVHlH9y0OIpgTGyYovnBojVlqfcIs/edit?usp=sharing
Mochten er de komende dagen nog wijzigingen zijn aan de selecties zal ik het bestand updaten. Succes met puzzelen!
NIET TE DOEN wat een lastige puzzel is dit geweest. Ik denk dat ik hem rond heb. Moge de beste winnen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.