Afvalkoers Tour 2023

1 2 ... 6 7 8 9 »
opa

Jammer maar mijn klassementsteam was gewoon niet goed genoeg. Wel balen dat ik juist op het laatste moment Hindley en Gall uit mijn team gehaald had. Net de renners die me nu opbreken.

Poeksel en JDV gefeliciteerd met jullie finale plekken! Voor morgen hangt alles van Meeus af. De vraag is of die bestand is tegen deze grote druk vanuit de afvalkoers.

Succes morgen en tot de Vuelta!

opa

Ab en Jef bedankt voor het organiseren! Was heel leuk om eerste keer mee te hebben gespeeld!

Poeksel

De ploegleiding van Bora moest weer zo nodig eigenwijs zijn!

JDV21

Jajajaja Meeus! Wat een held!
Sorry Poeksel dat Bora niet na je wilde luisteren. Heel erg bedankt voor de organisatie Ab en Jef! Heel vereerd om me in de geschiedenis boeken van de afvalkoers bij te schrijven. Heb zeker mijn nodige geluk gehad maar mijn keuzes voor bauhaus, meeus en yates hebben heel goed uitgepakt!

opa

Gefeliciteerd JDV21! Met een mooi gebalanceerd team en goed uitgepakte keuzes als Meeus en Bauhaus heb je verdiend gewonnen. Je maakt je zelfverklaarde underdog positie van twee weken geleden nog eens waar ook. Een gewaagde uitspraak in de afvalkoers, maar dat heb je toch knap voorzien.

Laatst gewijzigd
Poeksel

De uitslag laat wel lang op zich wachten. Spannend hoor!

JDV21

Heb je bezwaar tegen Meeus aangetekend Poeksel? 😜

jefgodfather

Een show ritje tot met de champagne shots en dan rondjes draaien op de Champs Elysees en dan sprinten maar.
Verrassend wist Jordi Meeus Jasper Philipsen te verslaan in een millimeter sprint.

Wat iedereen al wist en doorhad is dat JDV21 de winnaar is van de afvalkoers Tour 2023 dankzij Meeus. Want Philipsen en Welsford hadden JDV21 en Poeksel gemeenschappelijk

Uitslag Rit 21
1 JDV21 1160 9606
2 Poeksel 560 9101

Winnende ploeg JDV21
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas
PHILIPSEN Jasper
HINDLEY Jai
SKJELMOSE JENSEN Mattias
YATES Simon
GAUDU David
PIDCOCK Thomas
ALAPHILIPPE Julian
MEEUS Jordi
BAUHAUS Phil
WELSFORD Samuel
BERNAL GOMEZ Egan Arley

Ploeg waarmee Poeksel 2de werd
Vingegaard Rasmussen Jonas
Philipsen Jasper
Hindley Jai
Jakobsen Fabio
O'CONNOR Ben
Gaudu David
Pidcock Thomas
Bauhaus Phil
Jorgenson Matteo
Gall Felix
Welsford Samuel
BERNAL GOMEZ Egan Arley

Eindklassement Afvalkoers 2023
22 Rabbiej
21 SammySosa
20 Limal
19 Arry1338
18 Ezequiel
17 Lo squalo dello stretto
16 Callmeal
15 Rawolf
14 Guido Maltempi
13 Platje
12 Sies
11 Franky122
10 Ceramiche Ariostea
9 BrackenRidgeCycling
8 Luuk Goverde
7 ZwarteBroekEnGeleTrui
6 Ludi
5 Danusz1986
4 Jefgodfather
3 Opa
2 Poeksel
1 JDV21

in naam van Ab Normaal en mezelf, bedankt om mee te spelen en tot bij de editie van de Vuelta

Poeksel

Ik hoopte nog dat JVD21 gedeclasseerd was omdat hij van ziijn lijn was afgeweken, maar helaas. Maar goed team, gefeliciteerd! Ab Normaal en Jefgodfather bedankt voor de organisatie.

JDV21

Yay nu is het officieel! Dank je voor de organisatie Ab en Jef. Het is een geweldig spel! Zie iedereen weer in de Vuelta (en de klassiekers afvalkoers)

Niels22

.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 6 7 8 9 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.