Oh chips, ik kijk me de pleuris deze Olympische Spelen, maar deze race gemist verdulleme. Al vind ik roeien kijken eigenlijk geen reet aan.
Ik heb oranje panties aan, en zo'n jaren 80 fluitje om m'n nek hangen waarmee ik de pleurisbende aanmoedig. Nu de zoon van Totilas. Heel mooi de piaf op de plaats.
Vort peert!
Ik ben sinds kort weer begonnen met hardlopen, met het oog op de cross. Ben er ook niet goed in, maar het is wel heel goed leerbaar hoor, helemaal als je de technieken onder de knie krijgt: daar probeer ik me nu ook in te verdiepen.
Het leuke aan hardlopen is natuurlijk ook dat er veel te veel laagdrempelige events zijn waar je aan mee kan doen, als breedtesport is het wel tof. En hier in de omgeving ook veel mooie trailruns.
Jahaaaaa, Haaaassaaaan! De tijd van de blonde meisjes is voorbij, de tijd van d'n Sifan is gekomen.
Wakker worden in een top10 wereld, medailleklassement, hoe mooi is dat gevoel, ware het niet dat er een schaduw ligt, een diepe, een brede, het huys guys, het huys. Nooit meer koffiekano en vodkabrunch, nooit meer antisemitisme daar, of een fikse pedomop.
Het Huys...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.