NachtCast

1 2 ... 11 12 13 14
santakraam
Sunneklaas
#246
Iets zegt me dat als de vrouwkes een kaal kopje hadden dat ze nu olympisch kampioen waren

Het memmenoog wil ook wat, dan maar zilver! Maar lieve kereltjes, wat was dat spannend, en wat een emotie achteraf. Die knul in de vier, die heeft deze week een kutweek gehad, iemand?

Sunneklaas

5k, 10k en marathon voor Hassan

Raul Alcala

Oh chips, ik kijk me de pleuris deze Olympische Spelen, maar deze race gemist verdulleme. Al vind ik roeien kijken eigenlijk geen reet aan. 

Ik heb oranje panties aan, en zo'n jaren 80 fluitje om m'n nek hangen waarmee ik de pleurisbende aanmoedig. Nu de zoon van Totilas.  Heel mooi de piaf op de plaats.

Vort peert!

 

Laatst gewijzigd
Sunneklaas
Raul Alcala
Sunneklaas
#254
Dé PCPC Franeker 2024 | LIVE KAATSEN (youtube.com)

Da ja Tjibbe! Mooie kweert hoor.

Il Leopardo della Primavera

Ik ben sinds kort weer begonnen met hardlopen, met het oog op de cross. Ben er ook niet goed in, maar het is wel heel goed leerbaar hoor, helemaal als je de technieken onder de knie krijgt: daar probeer ik me nu ook in te verdiepen.

Het leuke aan hardlopen is natuurlijk ook dat er veel te veel laagdrempelige events zijn waar je aan mee kan doen, als breedtesport is het wel tof. En hier in de omgeving ook veel mooie trailruns.

Raul Alcala

Ik wil hardlopen vooral ónder de knie krijgen. Vooral die lage drempels knallen op m'n schenen.

santakraam
Sunneklaas
#252
5k, 10k en marathon voor Hassan

ja, de 1500 was echt niet te doen in het programma. Benieuwd, ze schijnt zich lekker te voelen, dus wij ook!

Sunneklaas
santakraam
#258
ja, de 1500 was echt niet te doen in het programma. Benieuwd, ze schijnt zich lekker te voelen, dus...

Altijd jammer wanneer sporters niet alle onderdelen kunnen doen die ze willen vanwege de planning. En die eindeloze voorrondes helpen ook niet.

Raul Alcala

Weinig florijn nog op z'n schedel 

Juichen!

Il Leopardo della Primavera

Heerlijk interview met Sanne van Dijke net, dik respect voor haar. 7 weken geleden geopereerd aan een hernia, en nu net het brons missen. 

santakraam

ja ja ja ja, wakker worden op het nachtCastje, met een gouden blik bonen. De voorspelling van de dag: 2 goud roei, 1 goud zeil, 1 zilver zeil, 1 zilver ju, 1 brons zwem. Dit alles onder het oog van de alwetende, d'n Hassan.

En belangrijker: komt er een witte voor de bmx?

santakraam

Ik kom, denkende aan olympic songs, uit bij Alphaville, jullie?

En Freddy natuurlijk

Sunneklaas

Raul Alcala

Triumph

Laatst gewijzigd
Sunneklaas

Vlagvoetbal in 2028 olympisch

Raul Alcala

Zsm Olympisch

Sunneklaas

Het Huys zien we volgens mij alleen nog werkend op dagen van de witte chat. Weer een kleine zelfstandige naar de kloten. Dat wordt een eenzame winter

Raul Alcala
santakraam

Jahaaaaa, Haaaassaaaan! De tijd van de blonde meisjes is voorbij, de tijd van d'n Sifan is gekomen.

Wakker worden in een top10 wereld, medailleklassement, hoe mooi is dat gevoel, ware het niet dat er een schaduw ligt, een diepe, een brede, het huys guys, het huys. Nooit meer koffiekano en vodkabrunch, nooit meer antisemitisme daar, of een fikse pedomop.

Het Huys...

Sunneklaas

'..nooit meer antisemitisme daar, of een fikse pedomop.'

Je zult toch ook over moeten naar het andere Huys. Sies zit daar ook met zn schedelbreuk

Laatst gewijzigd
Sunneklaas

de goeie ouwe tijd bij Ricky

santakraam

 

snik...

Sunneklaas

santakraam

jahaaaaaa, toch weer blondemeisjesdag!! Nederland waterland, stel voor om Friesland onder water te zetten, willen we meer of minder goud? MEER MEER MEER!!!

1 2 ... 11 12 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.