Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 13 ... 75 76
fietskoen1

Tour du Jour is het beste, veel kennis en vol humor. Genee kan als geen ander een discussie goed leiden en heeft ook humor, vind ik dan. Jakobs en Rooks was de leukste periode van het programma, maar nu is het ook prima met Boskamp en Van Vliet, die ook veel kennis van zaken hebben. Met Boskamp kun je lachen, en hij heeft er verstand van. Eddy en Boogerd dragen het programma voor een groot deel en mogen wat mij betreft er volgend jaar ook bij zijn. Eigenlijk niks op dit programma aan te merken.

Studio Tour is wel leuk, maar kan niet tippen aan Tour du Jour. Vive le Velo is ook goed, alleen mag het inderdaad wat meer over de koers gaan, al hoort de omgeving en de gasten er ook bij. Nadeel is dat ik de gasten van Vive le Velo vaak niet ken.

Al met al steekt Tour du Jour er bovenuit, maar Studio Tour en Vive le Velo zijn ook erg leuk.

Scotty

Jose Been, die even uitlegt hoe het is om met 90 af te dalen en dat je in een split second beslissingen moet maken.

Wie zou haar dat verteld hebben?

Die heeft het echt te hoog in haar bol.

LyndaLid

Vive le Velo heeft de Tour de France weer gewonnen, vanwege dit interview van Lieven met Sagan.

HELD!

Laatst gewijzigd
Scotty

'@LyndaLid, ja echt een prachtig interview, wat een baas die Sagan!

123poetertjes

Sagan _0_

LyndaLid

Toevallig eens met mijn ouders gekeken, die weinig met wielrennen hebben maar die zaten te genieten van die "leuke boy Sagan".

En ik van zijn vriendin.

MaukeBollema2

Haha die Sagan, wat een geniaal figuur. Hij houdt het midden tussen Bram Tankink en Zlatan, maar dan wel een sympathieke versie van Zlatan. Hij zou elke dag bij Lieven moeten zitten, Sagan is leuker dan de koers zelf.

Coma Cat

Sagan, wat een koning. Ongrijpbaar, maar echt een top instelling. Ook niet over the top, maar gewoon een normale jongen die het echt leuk vindt.

Di_Rossi

Geweldig intervieuw inderdaad, wat een toffe gast! echt een liefhebber. Ook zijn mtb filmpjes op YouTube zijn een genot om naar te kijken.

nickdt

Morgen Smeets en Harmeling bij Vive Le Velo.

oscarito1908

Ja onze twitter koningin.

Volgens mijn heeft ze nog nooit op de fiets gezeten.
Ook hoe ze Wellens succes wenst. Net of ze het zelf heeft meegemaakt. Komt goed.....

oscarito1908

Jongens leren jullie nu pas Sagan kennen?

Die koerst toch al een paar jaar. En is nog precies hetzelfde als hij begon. Alleen won hij toen meer, en hij wat minder inhoudt.
Voor de rest is hij nog steeds hetzelfde. Mooi figuur.

Laatst gewijzigd
Spruch

'@sooike
Dat herken ik ook. Trots zijn op hun ronde. De Tour de France is voor de Fransen meer dan wij Nederlanders denken. Natuurlijk wordt er in Frankrijk net als in Nederland veel gespeculeerd over doping. Dat gebeurt al jaren, ook in Nederland, in kranten en op televisie. Mart Smeets kon het soms nergens anders over hebben. Daar verschilt Frankrijk niet veel van Nederland, al merk ik dat de Fransen die ik tegenkom het daar weinig over hebben. Stemmingmakerij van sommige media zit daar helaas ook tussen, net als in Nederland. Vele miljoenen Fransen kunnen dat makkelijk naast zich neerleggen. Een enkele 'gek' niet. Als er in Nederland zich jaarlijks een evenement zou zijn als de Tour de France, dan zou er hier in Nederland waarschijnlijk ook wel zo'n enkele 'gek' tussen lopen. Ook qua aandacht is Frankrijk niet anders dan Nederland. De 'Tourgekte' rond Bau en Lau twee jaar geleden, beleefden de Fransen vorig jaar en Peraud en Pinot. Daarom waren de verwachtingen dit jaar hoog in Frankrijk, net als vorig jaar ik Nederland. Maar zodra het minder gaat, zie je gewoon de interesse bij de gemiddelde Fransman naar beneden, net als bij de gemiddelde Nederlander.

Javier

Heeft iemand misschien een linkje naar het interview voor mij? :)

Jelle van der Linden

'@Javier,

http://sporza.be/cm/sporza/videozone/programmas/ViveLeVelo_2015/2.40116
en dan klik je daaronder op het juiste fragment

Laatst gewijzigd
denise

Het beste interview met Sagan : Froomie hihi
Die Sagan maakt me altijd zo blij als ik hem zie.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Gisteren weer afgehaakt bij Vive le Velo door het walgelijke wielerwijf dat Been heet. Gadverdamme wat een oervervelend mens is dat. Hoe is het mogelijk dat iemand zo in je allergiezone kan zitten... Werkelijk alles aan dat mens is irritant. Dat zelfingenomen zenuwachtige streber-lachje de hele tijd. Dat krampachtige aanklampen van wielrenners voor de camera volledig in functie van haar eigen ego. Die dommige instelling dat alles leuk is en alles gecombineerd kan worden als journalist gewoon omdat zij dat zo voelt, maar in feite maakt ze zichzelf compleet belachelijk met die opmerking (ook getuige de reactie van Karl). Dan die constant aanwezige drang om zichzelf te bewijzen ook, zonder enige rem of relativering. Ze vind zichzelf niets minder dan fantastisch en laat geen kans onbenut om zelf daarover te beginnen. Heerlijke schaamteloze zelfbevlekking.
Ik schrok mezelf al helemaal wild toen ik haar leeftijd hoorde.. 36 jaar. Ik had haar echt 45-50 geschat.

Quick step minded

Ik vind José ook een heel slechte commentatrice (al moet ik toegeven dat ik niet meer dan 3 koersen per jaar op de Nederlandstalige Eurosport volg), maar persoonlijk vond ik weinig mis met haar optreden in VLV. Ik veronderstel dat de mensen die het afschuwelijk vonden zodanig vooringenomen zijn dat ze er niet meer objectief kunnen naar kijken. Ik zag gewoon iemand zitten met liefde voor de koers die er meer vanaf weet dan de doorsnee VLV-gast. Dat ze niet perfect is, is duidelijk. Maar ik vind de bovenstaande reacties best wat overdreven.

Vanavond Mart toch? Ik kijk er naar uit! Mag ik dat zeggen? Senk joe.

Kingstown

QSM heeft wat mij betreft grotendeels gelijk. Zelf ben ik ook vooringenomen en dat komt vooral omdat ik haar stem en het razende tempo waarin ze praat (wauwelt in mijn beleving) niet kan verdragen. Tegen die achtergrond valt hetgene wat ze inhoudelijk heeft te zeggen dan al heel snel weg.

Als iemand haar kon leren dat je geen kwartier in 10 minuten hoeft te lullen, dan zou het een heel stuk beter te verdragen zijn en zouden haar sterke punten beter naar voren kunnen komen.

Laatst gewijzigd
Scotty

lol @ klootje, prachtig verwoord : )

@QSM, deels wel gelijk, maar zij voegt toch niks toe? Laten we eerlijk zijn..

Klootje Kriekeljon

Ik snap wat je bedoelt, maar het is echt geen vooringenomenheid. De eerste 5 minuten was ik juist nog aan het kijken met een instelling van: ah ze is helemaal niet onaardig. Zoals ik al zeg ze zit gewoon volledig in mijn allergiezone!
Alles aan haar irriteert me. Het zal best in mij zitten, maar ik hoor dit van meer mensen. Kijk Ducrot en Dijkstra die zijn gewoon cult, dat is ook om te lachen. Hoe vervelend ze ook zijn het wordt nooit dat ik iets naar de tv wil gooien.

123poetertjes

Mart als gast, ik zit al klaar. Benieuwd hoe lang het duurt voordat hij de rol als presentator overneemt, ik gok al snel.

kartje

Mart Smeets altijd onnavolgbaar. :)

MaukeBollema2

De eerste zin van Mart, en ja hoor, de aanstellerij is al begonnen. Hij kan werkelijk niks zeggen zonder berekenend te zijn, bij alles wat hij zegt is het Mart Smeets die Mart Smeets speelt.

nickdt

Hahaha die Mart. Eerst ff feliciteren met de nationale feestdag, en dan die sneer van als jullie niet van ons gescheiden waren, hadden jullie nu renners in de top 10 gehad. Perfect gecounterd door Karl: En dan hadden jullie vaker de Tour gewonnen.

1 2 ... 13 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.