Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 14 ... 76 77
MaukeBollema2

Hehe, die Mart. Eerst vijf minuten helemaal losgaan op mensen die meteen vragen zetten bij topprestaties. En dan vervolgens een paar minuten later zeggen dat we te goedgelovig zijn. Dit is nou typisch het soort onzin dat je uit gaat kramen als je de hele tijd alleen maar bezig bent met het opvoeren van een act.

Laatste man

Leuke uitzending. Beetje leven meteen.

MaukeBollema2

Vannieuwkerke vraagt waarom Nederland zo veel goede klassementsrenners heeft, en Mart gaat verder over de onmogelijkheid om de Giro en Tour te combineren. Vannieuwkerke vraagt of Nibali won omdat de tegenstand uit Péraud en Pinot bestond, Mart zegt "nee", en begint dan een betoog dat Vannieuwkerke zijn stelling bevestigt.

Arme Karl.

Laatste man

Als je alleen maar ergert, kijk dan niet. Er wordt meer dan dit jaar over de koers gepraat.

wgr

Vive le velo is het beste tour programma.
Dat was het misschien ook wel de laatste jaren, maar toch mis ik Mart!
Studio Tour kan niet tippen aan de avond etappe. Genieten!

wgr

Harmelink en Smeets aan een tafel.
Mooiste programma deze tour.
Vive le Velo!

Spruch

Waarom heeft Mart Smeets het steeds over 'we' en 'wij', laat hij lekker voor zichzelf spreken.

123poetertjes

Allememaggies, wat een enorme kruip-in-mijn-reetshow tussen Harmeling en Mart vandaag. Verschrikkelijk ergerlijk, maar op de één of andere manier toch wel [s]leuk[/s] aandoenlijk, dat was het woord. Arme Karl...

Laatst gewijzigd
MaukeBollema2

'@Laatste man: het is een verschrikking om naar te kijken, ook die Harmeling met zijn eeuwige emo-tv trek ik niet. Maar tegelijkertijd is het wel fascinerend om dit toneelspel aan te zien.

Toch nog bijna een "mag ik dat zeggen" op de valreep. Morgen presenteert Karl Vannieuwkerke Vive le vélo weer.

kartje

Mooi erebetoon aan de avondetappe, topaflevering!

nickdt

Mooi man. Karl mist Mart ook, dat merk je aan alles. En het kan geen toeval zijn dat ze Mart uitnodigen tijdens de 200ste Vive le Vele.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Een uur ergeren, heb je dan niks te doen :D

Ach, mooie afsluiter!

MaukeBollema2

Kijk, dat is Vive le vélo: eindigen met het liedje van Dalida, minder dan het origineel, maar niet bruut afgekapt door de reclame. Klasse.

Di_Rossi

Mooi einde. Prachtige aflevering om te genieten en om het bloed onder je nagels vandaan te halen.

Quick step minded

#Mart

LyndaLid

Ik vond het een prachtige uitzending, en ik kon het respect tussen Mart en Karl ook door de tv heen proeven. Meer dan eens keihard geweest over Mart Smeets maar ik vind hem nog steeds als puur spreker een heerlijke gast, zo was ook zijn DWDD college super. Die Harmeling kan ik drie keer per jaar uitstaan, maar de emotie die die gast voelt bij wielrennen is (met een maximum) zó aanstekelijk!

Top programma, en prachtig dat ze op hun 200e aflevering dit soort gasten uitnodigen! Vive le Vive le Velo aujord'hui!

fietskoen1

Wat een aflevering inderdaad. Er viel soms geen pijl op te trekken wat de mening was van Smeets, maar goed....een prachtig schouwspel.

simplex

vervolg op Lyndalid:
et demain et apres demain.
Vive Karl, Lieven et autres Sporza hommes.

Fijn dat België zo dichtbij ons ligt en staat ;)

Laatst gewijzigd
Laatste man

TDJ is ook prima. Boogerd is echt weer de oude en op z'n plek.

Javier

Heb het allemaal gemist gisteren, is TDJ van gisterenavond de moeite waard om terug te kijken? :)

Kristoffan

Persoonlijk vond ik het een mooie aflevering van TDJ.

Scotty

'@kristoffan, mooi?

Ik zou eerder zeggen koddig, inhoudelijk niet echt je van het. Maar dat mag misschien ook wel op de rustdag.

Laatst gewijzigd
rennerske

Tour du Jour: Puike presentator en een onderlegde, sympathieke en goedgebekte Boogerd.
Die afgezaagde Plankaert en voortdurend open deuren intrappende Boskamp stante pede wieberen s.v.p.

123poetertjes

Boskamp is een lieve sympathieke reus met humor en heeft bovendien hart voor de koers, ik snap alle kritiek hier niet zo goed.

Tour du Jour is goed zoals het nu is, al merk je wel dat Wilfred nu nog een tikje irritanter is tegen Boskamp nu Gijp en Derksen er niet zijn. Inhoudelijk is het niet altijd veel, maar voor de scherpe analyses kijk ik wel op Wielerflits. Het hoeft niet altijd zo serieus, van dat gepijlentrek bij serieuze sporttalkshows als Match of the Day en Studio Voetbal krijg ik snel de bibbers.
Tour du Jour is met name gezellig, maar kan zichzelf af en toe ook serieus nemen wat het een aangename combi maakt, beter dan de afgelopen jaren. De huidige gasten zijn top, al waren Winkels en de dikke jakhals ook prima. Boogerd zit echt op zijn plek en heeft er plezier in.

Skedel

Na gister snap ik eindelijk wat ze steeds bedoelen met 'verwarde mannen'.. man man man...

1 2 ... 14 ... 76 77

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.