Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 17 ... 75 76
Klootje Kriekeljon

Wuyts zou gewoon zo'n anti-blaf-halsband om moeten doen. Zolang hij niet te enthousiast wordt gaat het goed.

ValverdeBassoNibali

Pff, die Gert van 't Hof. Verschrikkelijk. Goede nieuwslezer, maar dit is echt niks.

oscarito1908

Van Wuyts wordt ik ook soms ook echt naar.

Maar ik kijk vooral sporza vanwege het commentaar van de Cauwer. Die man heeft er heel veel kijk op.
En is niet zo'n griezel als Wuyts.

rennerske

'@ klootje kriekeljon
@ oscarito
De Cauwer: niks mis mee maar die pedante Wauwelwuyts werkt zo op mn zenuwen dat ik, bij koersen die de NOS niet uitzendt, noodgedwongen het geluid moet afzetten en inruilen voor Miles Davis' Bitches Brew. Ook mooi.

Roy van den Busken

Volgend jaar Studio Tour met Herman van der Zandt? https://over.nos.nl/nieuws/343/herman-van-der-zandt-naar-nos-sport

janwillem92

'@aapdenino,

Wou exact het zelfde posten. Dat word hoe dan ook een verbetering.

richardm

Volgend jaar geen Studio Tour maar De avondetappe met Van der Zandt?!

Smeets is te gast in DWDD, Van Nieuwkerk vroeg hem of hij in Van der Zandt de ideale opvolger ziet voor De avondetappe. Hij antwoordde met 2 letters: JA. Mart wil hem zelfs begeleiden roept ie!

ti-raleigh

Vd Zandt was zojuist bij RTL. Ik heb goede hoop op een nieuw en laat avondprogramma tijdens Tour. Maar niet te veel Smeets. Ook al keek ik altijd, zijn tijd is geweest. Vd Zandt kan altijd tips vragen, maar laat hem lekker zijn eigen ideeën uitvoeren.

Laatste man

Vorig jaar is dus gewoon mislukt. Presentator gesneuveld, tijd weer terug naar ervoor en vanuit Frankrijk. Gewoon Avondetappe +, zonder Mart.

Van der Zandt is prima. Dione vind ik echt een minpunt, maar goed.

Pizzi

Probleem met veel NOS-mensen vind ik het gebrek aan passie. Dione de Graaff mist wat mij betreft gewoon sportpassie in welke vorm dan ook, maar wordt daarin zelfs nog voorbij gestreefd door Gert van 't Hof. Wat een treurnis.

Herman van der Zandt vind ik wel geschikt. Die heeft tenminste feeling met wielrennen.

Purito

Toch heeft Herman weinig gezelligheid. Het blijft een beetje een koude, afstandelijke man. Of wat stijfjes. Of iets te onderkoeld. Ik weet niet helemaal hoe ik het moet verwoorden ;)

In dat opzicht is een Frank Evenblij een veel geschiktere kandidaat voor zo'n Tourprogramma. Je moet vooral passie voor sport in zijn algemeenheid hebben. Je hoeft nog geeneens een echte wielerfanaat te zijn. En je moet bovendien gezelligheid uitstralen. Iets wat Frank allebei heeft in mijn optiek. Hij stelt gasten meer op het gemak dan Herman, stel ik me zo voor.

Maar goed, je moet het een kans geven. Slechter dan dit jaar kan sowieso niet.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Nick Doup
admin

Toch heeft Herman weinig gezelligheid. Het blijft een beetje een koude, afstandelijke man. Of wat stijfjes. Of iets te onderkoeld. Ik weet niet helemaal hoe ik het moet verwoorden ;)

Ik heb dat gevoel eigenlijk helemaal niet. Vind het altijd een warm gevoel dat hij uitstraalt, kan goed een gesprek voeren en heeft scherpe reacties met humor (tussen neus en lippen door). Ik weet dat Met het mes op tafel (nota bene van MAX) niet het goede voorbeeld is, maar dat vind ik nog leuk door Herman.

Dione lekker op pad laten gaan, al had die Jeroen Stekelenburg daarvoor ook niet misstaan. Het doet mij in ieder geval goed dat het weer terug op de late avond is en vanuit Frankrijk!

Daan°

Herman van der Zandt, prima, leuke gozer!

Ik snap wel waarom het nog niet helemaal gewend is, komt omdat hij ook altijd het NOS Journaal deed. Wordt volgend jaar een flinke verbetering in mijn ogen!

Hedzer1

Frank Evenblij vind ik niet serieus te nemen. Een clown. Weet niets van wielrennen. Wat zien mensen toch in hem? Uiteindelijk alleen maar geïnteresseerd in zichzelf. Ik denk dat zijn omvangrijke lichaam vertedert.

LutsenkoFan

Tour du Jour gaat dit jaar niet door, las ik. Geen linkje want zit op mijn telefoon.

Genee vertelde het nieuws thuis en daar waren ze blij. Genee zelf vond het jammer maar ze gaan voor een nieuwe opzet, een 2.0, voor volgend jaar.

Dus minder humor tijdens de Tour 2016. Dat wordt voor mij naar Vive le velo.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe programma met Herman van Zandt bij de NOS, hij lijkt me de ideale presentator om weer echt een goed wielerprogramma te maken rondom de tour.

Jaizkibel2008

Ik ben niet zo kapot van Herman, de ideale man voor een wielerprogramma is natuurlijk nog altijd Wilfried de Jong. Dione vind ik helemaal verschrikkelijk. In een studio kan ik me al aan haar ergeren, laat staan in een live programma.

RainbowJersey

Een wielerprogramma met Wilfried de Jong zou fantastisch zijn! Moeilijk te snappen waarom daar nog geen werk van gemaakt is door de NOS.

Pizzi

Jaizkibel2008 +1. Dione is dra-ma-tisch. Nul sportpassie. (edit: zie dat ik in herhaling val. Sorry :P)

Laatst gewijzigd
Manuel Beltran

Ik zit helemaal niet te wachten op een Tour programma gedragen door de Jong. De beste man is erg sterk in het maken van mooie items, maar een dagelijkse show rond de Tour met de Jong zie ik niet zitten. Daarvoor is hij me wat mij betreft wat te romantisch en soms ook zelfs ronduit pathetisch. Ik zou graag een journalistiek programma zien tijdens de Tour. Dus met verslagen, interviews, inside informatie en gedegen analyses. Met Herman van Zandt kun je zo'n programma goed maken volgens mij. Met Wielfried de Jong krijg je vooral existentiële vragen over het leven van een topsporter en zweetdruppels in slowmotion.

heuvelcolombia

'@LutsenkoFan +1
Ik moet zeggen dat de opzet met van die gapende kinderen op dw achtergrond ook niet alles was.

LutsenkoFan

'@heuvelcolombia Ja, soms keek ik meer naar het publiek dan naar Eddy etc.

Roy van den Busken

Ik was aanwezig bij de perspresentatie van de NOS over de Tour de France: http://nieuwsredactie.fhj.nl/index.php/2016/05/27/meer-aandacht-voor-tour-de-france-bij-nos-sport/

Roy van den Busken

Het overzicht voor 2016 is te vinden in de openingspost.

Bureau Sport begint halverwege de Tour ook met uitzendingen, in aanloop naar de OS in Rio.

Geen Tour du Jour dus, maar de Avondetappe keert terug en daarnaast een nieuwe talkshow op L1.

1 2 ... 17 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.