Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 18 ... 75 76
woutie

Dit keer Maarten Vangramberen in plaats van Lieven Van Gils in Vive le Vélo.

Roy van den Busken

Aangepast!

YNhuis

Wel jammer dat door het EK Vive le Velo pas in de tweede week begint.

woutie

Is er ergens live stream van ploegenpresentatie dat nu ongeveer begint?

Retro Lex

Tour de France Teams Presentation (France) – 30/06 – 18:30 CET

https://www.procyclinglive.com/livestream/

Laatst gewijzigd
Retro Lex

'@ Wout
Europsport kondigt aan om 18.15 maar die beginnen vaak met oude beelden.
Nu cavendish die babbelt over sprinten

Roy van den Busken

De eerste talkshow is begonnen, nu op L1

Klootje Kriekeljon

Ligt het aan mij of is het bij de NOS net school-TV op dit moment?

Quick step minded

Het is wennen, in die mate zelfs dat ik Mart mis.

Purito

12 juli. Tjonge jonge, wat duurt dat nog lang. Pas dan kunnen we weer genieten van een top-presentator.

En niet van deze prutsers.

Retro Lex

'@ Klootje,
Nee dat ligt niet aan jou. Ik ben al wat langer volledig afgeknapt op de Nos met hun Jip en Janneke taal.

Skedel

'@Purito

Komt Schotte 12 Juli Wuyts vervangen?(A)

FDJ

Als je de presentator bij L1 ziet dan is die een stuk vakkundiger dan Herman en Dione. Prettige stem, kennis van zaken en een prettige uitstraling. Hij schijnt nogal populair te zijn die Herman, maar oei wat is hij saai en degelijk. Dat gaat binnen drie weken vervelen.

Roy van den Busken

Herman heeft zeker kennis van zaken, maar hij heeft het nog niet kunnen uiten in de eerste aflevering. En samen met Dione sneeuwt zijn deskundigheid ook onder. Ze hadden beter Herman alleen hier neer kunnen zetten en Dione alleen de nabeschouwing bij de etappes. Herman kan mooi over de geschiedenis vertellen, maar je kunt hem ook over wielrennen laten praten.

En ik vond de gasten gister slecht. De analisten sliepen half, zo leek het. Er vielen heel veel stiltes. Normaal gesproken vertelt Danny meer nuttige informatie.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

En ik bedoel het nog geeneens spottend Lex. Het is echt alsof je naar het jeugdjournaal luistert.. alsof er idd tegen kinderen gepraat wordt.

En bij het EK gebeuren idem dito. Moet je alleen die titels van die top-5 momenten eens bekijken. Dat is haast niet serieus te nemen.

Jacco van Stierop

Natuurlijk is het bedoeld voor een groot publiek maar het is stuitend dat het programma de kijkers als een stel kleuters behandelt.
Vooralsnog geef ik Herman het voordeel van de twijfel maar giecheltruus Dione mogen ze van mij direct afvoeren. En een interviewer die aan Kittel en Greipel vraagt “Wat vind je van Dylan Groenewegen?” moet ook maar eens een flinke draai om zijn oren krijgen bij zijn functioneringsgesprek.

Om toch positief af te sluiten: slechter dan vorig jaar kan het natuurlijk nooit worden.

Purito

Iemand al Panenka gezien op Een? Dat is pas een voetbaltalkshow met inhoud. En dat ligt vooral aan de combinatie Vannieuwkerke + de analisten (Van der Elst, Sonck, De Vlieger, Verheyen etc..). Zelfs Jan Mulder is goed te pruimen daar. Gewoon goede inhoudelijke discussies, een vloeiend verloop en de nodige humor.

achtpuntzes

ik ben al een tijdje Dione-moe, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt naar dat programma te gaan kijken.

Skedel

Klopt, zelfs ekdaily(waardoor wflive even uit de studio is verdreven gelooof ik) doet het stukken beter qua informatie en presentatie dan studio france.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

En de gasten zijn ook altijd uit dezelfde koker..wiens netwerk is dat? Zorgen zelden voor interessante of zelfs spannende tv. Harmeling, Marijn de Vries en Danny Nelissen dit jaar. Dan vind ik Danny nog het meest interessant om naar te luisteren.

Romy2007

De NOS heeft in ieder geval een vrouw aan tafel zitten, is ook jaren niet zo geweest. Maar qua vrouwen komen ze bij publieke omroep altijd uit bij Marijn de Vries of Nynke De Jong

Laatst gewijzigd
Laatste man

Panenka (en alle analyses daarvoor al) zijn zeker goed te doen. Radio Tour is ook fijn om te luisteren. Leuk item, een renner uit de Tour kiest z'n favoriete nummer. Vandaar Stuyven met beautiful pain van Eminem.

NOS Tour nog niet gezien. Dione heeft sowieso een streepje tegen bij me.

Roberto

Ik vind alles een verademing t.o.v. Smeets nu. Smeets behandelde de kijkers en gasten als schoolkinderen. Dione en Herman vind ik echt een verademing..

Klootje Kriekeljon

Romy.. Als je als vrouw serieus genomen wilt worden in een mannenwereldje dan is het misschien handig om bijv. niet elke tweet die je aan wielrennen besteed ook aan je eigen zwangerschap te linken bij elke mogelijkheid die je ziet. (Nynke)

Met Marijn de Vries ook veel -wat ik vind- vrouwengelul. Juist die dames hebben vaak kritiek op het wielermannenwereldje.... Maar ze richten zich vervolgens wel op vrouwen met een hoop werk..

Tja.

Je zegt maar wel een vrouw aan tafel. Is dat het criterium? Een beetje zoals je altijd een Ali B of een Sylvana moet hebben om van het gezeik af te zijn? Kwaliteit, daar draait het bij mij om.

Laatst gewijzigd
Jaizkibel2008

Ik kan me zelden aan iemand zo ergeren als aan Nynke de Jong. De vernieuwde avondetappe kwam nog niet lekker los, maar het tijdstip hielp natuurlijk ook niet mee.

1 2 ... 18 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.