Herman heeft zeker kennis van zaken, maar hij heeft het nog niet kunnen uiten in de eerste aflevering. En samen met Dione sneeuwt zijn deskundigheid ook onder. Ze hadden beter Herman alleen hier neer kunnen zetten en Dione alleen de nabeschouwing bij de etappes. Herman kan mooi over de geschiedenis vertellen, maar je kunt hem ook over wielrennen laten praten.
En ik vond de gasten gister slecht. De analisten sliepen half, zo leek het. Er vielen heel veel stiltes. Normaal gesproken vertelt Danny meer nuttige informatie.
Natuurlijk is het bedoeld voor een groot publiek maar het is stuitend dat het programma de kijkers als een stel kleuters behandelt.
Vooralsnog geef ik Herman het voordeel van de twijfel maar giecheltruus Dione mogen ze van mij direct afvoeren. En een interviewer die aan Kittel en Greipel vraagt “Wat vind je van Dylan Groenewegen?” moet ook maar eens een flinke draai om zijn oren krijgen bij zijn functioneringsgesprek.
Om toch positief af te sluiten: slechter dan vorig jaar kan het natuurlijk nooit worden.
Iemand al Panenka gezien op Een? Dat is pas een voetbaltalkshow met inhoud. En dat ligt vooral aan de combinatie Vannieuwkerke + de analisten (Van der Elst, Sonck, De Vlieger, Verheyen etc..). Zelfs Jan Mulder is goed te pruimen daar. Gewoon goede inhoudelijke discussies, een vloeiend verloop en de nodige humor.
Romy.. Als je als vrouw serieus genomen wilt worden in een mannenwereldje dan is het misschien handig om bijv. niet elke tweet die je aan wielrennen besteed ook aan je eigen zwangerschap te linken bij elke mogelijkheid die je ziet. (Nynke)
Met Marijn de Vries ook veel -wat ik vind- vrouwengelul. Juist die dames hebben vaak kritiek op het wielermannenwereldje.... Maar ze richten zich vervolgens wel op vrouwen met een hoop werk..
Tja.
Je zegt maar wel een vrouw aan tafel. Is dat het criterium? Een beetje zoals je altijd een Ali B of een Sylvana moet hebben om van het gezeik af te zijn? Kwaliteit, daar draait het bij mij om.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.