Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 22 ... 75 76
achtpuntzes

'@ Pippo:
ik vind het van weinig respect voor de geïnterviewde renner betuigen om al als tweede vraag met 'wat vind je van een bepaalde Nederlandse renner' te komen. hou het gewoon bij de renner in kwestie, toch zat te vragen aan bijvoorbeeld kittel. daarnaast zal Kittel toch niet eerlijk antwoord geven. ik zie hem al met 'och ja, goeie b-sprinter, ik ben absoluut niet bang van hem en kijk vooral naar mijn echte concurrenten in de sprint' antwoorden.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Gaan ze bij de NOS werkelijk Renaatje spelen? Ik kan me voorstellen dat het op bepaalde momenten best kan om eens een rondje te doen bij de topsprinters voor een item, maar laat ze vlak na de aankomst lekker met rust met dat soort onzin.

Harmeling kan ik altijd wel waarderen; aparte man, met een redelijk uniek perspectief op het hele gebeuren. Daarnaast iemand die zich niet makkelijk mee laat voeren door het cynisme dat zo eigen is aan de (oudere) verstarde Nederlanders die zich in deze maand rond het peloton bewegen. Neem bijvoorbeeld dat item over de hotelkamer-handjes schudden protocollen van TLJ: sceptisch op een gezonde manier, zonder het zoals de rest van de goegemeente met non-argumenten af te schieten.

pippodeclown

Klopt, vind het ook geen nette vraag zo direct, maar hij is wel uit te leggen vanuit de reporters perspectief.

yoeri

Ik bedoelde Herman van der Zandt btw, kende zijn naam niet. Die bedoelde ik als arrogante, niets toevoegende, oninteressante, totaal overbodige presentator. Die Rob Hamelink is de enige die vrijwel altijd leven in de brouwerij brengt qua informatie en entourage.

Piet Lut

'@Jacco Giuseppe Saronni ziet er heel anders uit en snap dan ook niet wat dan de link ik met 'sov'

Quick step minded

'@ Piet Lut
Voetbal. Diegene met de handschoenen. ;)

Piet Lut

'@Jacco Voetbal, dat spelletje interesseert me totaal niet. Vandaar dat ik het niet wist

Romāns Vainšteins

Wat het vooral is met Harmeling is dat hij steevast de enige 'echte' persoonlijkheid is aan tafel. De beste man is ronduit emotioneel en zweverig maar zal echt niet de uitzendingen terugkijken om te zien hoe hij beter over kan komen, dat vind ik altijd goed.

denise

We krijgen toch iets vandaag op TV één.

"Een apart wielerprogramma komt er niet, maar presentator Karl Vannieuwkerke liet wel weten dat een deel van Panenka aan deze stunt van Greg Van Avermaet gewijd wordt."

Purito

Uiteindelijk is het gewoon allemaal niks.

Tour du Jour was altijd het perfecte programma om de Tour onder de loep te nemen: goede verhouding tussen lol en ernst, en vooral een perfecte uitzendtijd. Ik vind De Avondetappe gewoon te laat (zeker nu met het EK nog in volle gang): dan is de emotie en etappe al te lang in de ijskast gezet.

Daarnaast is dat programma te braaf en te stijf. Totaal geen ruimte voor discussie. Nee, gewoon alles volgens het draaiboek doen: vraag hier, antwoord daar. Maar oh wee als er een zijpad genomen wordt. Dat kan (kon) bij Tour du Jour wel. Uiteraard hebben ze daar ook een draaiboek, maar het gaat daar allemaal wat natuurlijker en is er ruimte voor verrassing. Net zoals Voetbal Inside dat heeft.

Laatst gewijzigd
Romy2007

Voor die rebus hoef je niet te kijken. Die komt we op twitter te staan :-)

oscarito1908

Vind het ook jammer dat er dit jaar geen Tour du Jour te zien is. Leuk programma, vooral het laatste jaar waar was echt goed.

Overigens vind ik de avondetappe een prima programma. Harmeling vind ik een geweldige gozer, pure passie, dat vind ik mooi om te zien.
Dione vind ik ook een leuk mens, ze is in ieder geval enthousiast. Niet vreemd als je jaren naast Smeets is een koud Thialf hebt gezeten.

Herman mag zich wat meer tonen. Wat scherper zijn in ieder geval.

oscarito1908

Tja eigenlijk verraad Sporza gewoon zijn grootste doelgroep door geen Vive le Velo te maken in de eerste week.

Heb geen zin in een analyse van Jan Mulder over wielrennen.

Romāns Vainšteins

Nou, let's go ! Kijken of ze vandaag willen weten wat van Avermaet van Dumoulin vindt.

oscarito1908

Sebas, geweldige stem. Die heeft iets paniekerigs in zijn stem waarvan ik altijd schrik als ik dat hoor op de radio. Geweldige momenten altijd.

oscarito1908

Netjes van Avermaet. Gewoon even netjes tijd maken voor de NOS in een rustig interview. Al zal het iets te maken hebben dat Sporza geen live show heeft.

elkey21745811305

OK, dat was wederom tenenkrommend. Vorige keer nog veel te mild geweest, wat is die Rob Harmeling een emo.

FDJ

Gewoon Tour de Limbourg kijken! ;) De Tour tv die je wilt zien als liefhebber. Leuke gasten en een goede presentatie. Wat een aanwinst is dat gebleken!

simplex

Iets tegen emo.... @Djoop?
Dus L1 kijken Frits?
Zoek je weg maar.
Ik herhaal het nog maar een keer. Avondetappe is goed bezig met interessante gasten en kenners en vanavond met Jeroen Blijlevens een waardige insider van een metier waar wij WF-ers gewoon minder kennis van hebben als de gasten.
Nog enkele weken genieten of toch maar azijn of algemeen geneuzel gaan opzoeken.
Betreffende dat laatste is het toch wel beter om eerder naar bed te gaan :p

Laatst gewijzigd
elkey21745811305

Vanavond was echt een vertoning. Dat hele verhaal over Lotto, onzinnige prietpraat. Vervolgens dat gejank over Blijlevens. Rot wat er met die man gebeurd is. Ondanks dat ie gesnoept heeft zal hij voornamelijk nadeel van de doping in de sport ervaren hebben. Maar je helpt hem niet door hem op deze manier neer te zetten. Rob die even zijn psychologische analyse met de kijker deelt. Bam! Probeer dan nog maar eens je gezicht in de plooi te houden. Dat deed Blijlevens overigens nog best knap.
Deze mensen maken een karikatuur van de sport. Het wordt nergens anders getolereerd als in het wielrennen. Zelf curling wordt serieuzer benaderd. Je kan natuurlijk best een keer tijd spenderen aan een gevoelig onderwerp, zeker als je het vermogen bezit om het waardig te brengen. Maar dit was complete overkill, Rob die zich met elke zin naar een nieuw emotioneel hoogtepunt probeert te brengen. Hij komt ronduit manisch depressief op me over.

ti-raleigh

'@ djoop
RTL 4 heeft hetzelfde tijdstip een programma met HumbertoTan. Mijn advies, ga dat lekker kijken! !!!

Romy2007

Ik las op de twitter van Tourdejose dat vive le velo en avondetappe op exact hetzelfde moment uitgezonden worden. lekker handig

FDJ

'@Simplex de Avondetappe is echt van een dramatisch niveau. Gisteravond elke keer die betrekking op het Franse voetbalelftal van die schijtlollige van der Zandt. Die man moet lekker nieuwsberichten voorlezen want het is een presentator onwaardig.

Het is gewoon knap wat L1 neerzet met beperkt budget. Hun werk maakt de NOS met de avondetappe alleen maar lachwekkender.

Romāns Vainšteins

Hey Djoop, sorry hoor maar je lijkt wel zo'n geenstijl-idioot, jank je ook altijd om wat 'ze' met 'jouw' belastingcenten doen ?

elkey21745811305

Geeft niet, het slaat alleen nergens op.

1 2 ... 22 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.