Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 24 ... 75 76
achtpuntzes

voor mij is hahaha lachen, en hihihi giechelen. en Dione is toch echt meer van het hihihi, giechelen dus. wat daar seksistisch aan zou zijn snap ik echt niet.

Skedel

'@poeksel
De volkskrant kan je met zulke onderwerpen ook niet al te serieus nemen natuurlijk, of wou jij het bestaan van kannibalen met botten door hun neus ontkennen?
Carnaval festival of hoe het dan ook heet is wel een ander verhaal natuurlijk maar je hoeft niet overal iets achter te zoeken.

Poeksel

Er valt nog veel te winnen op het gebied van bewustwording, dat blijkt maar weer.

123poetertjes

Ik vind het vooral knap hoe het woordje giechelen in verband kan worden gelegd met een discussie over een sprookjespark. Of het moet over de heksen gaan, maar da's niet vriendelijk tegenover Dione.

Ervaring leert dat de redactie in dit soort gevallen trouwens een slotje erop gooit. Daar heb ik eigenlijk geen zin in, dus weer on topic gaan I guess?

Romāns Vainšteins

Wat een slap gelul over dat vermeend seksisme in giechelen zeg, wrroeharghharghargharg ! En dat zeg ik als kerel.

achtpuntzes

ach, het kan nog erger:
https://www.youtube.com/watch?v=lYnhckZcllU

Laatst gewijzigd
pirazzi

Hollenstein? De rebus bedoel ik.

Poeksel

Ik geef toe RV, vergeleken met "vrouwen horen geen commentaar te geven bij mannenwielrennen" valt het mee.

Romāns Vainšteins

1 ding is zeker, vanavond beter overslaan.

Klootje Kriekeljon

Haha ik wilde juist zeggen vanavond toch maar een x kijken.

achtpuntzes

'wat vind je van Dumoulin?' ;)

wordt trouwens nachtwerk als je het nog wil zien. 23.55...

Laatst gewijzigd
Wheely

Lekker ongegeneerd fappen in een Ierse kroeg in Andorra. Doen ze niet moeilijk over bij de avondetappe.

Daan°

Avondetappe toch 2 keer zo goed als die flauwe Studio Tour van vorig jaar. Ik kijk er graag naar.

Laatste man

Kruijswijk en Groenewegen vanavond.

denise

Ik vind het niet slecht de avondetappe. Ik neem het op en de saaie momenten spoel ik door. Bij het programma l1.nl gebruiken ze Franse woorden bij een spelletje "La Montagne du jour". Is dit om indruk te maken dat men Frans kent ?

oborobo

Is Marijn de Vries nog Vrij?

Scotty

Vandaag wel denk ik.

Harmeling, Deelder en Nelissen. Ik sla ff over denk ik.

Of bedoel je dat niet...

Laatst gewijzigd
Romy2007

nee ze gaat trouwen met Frank, oborobo

S. Morgenstern

Deelder.... tja, dan kan het vanaf morgen alleen nog maar beter worden.

Retro Lex

Vive le Velo is gelukkig weer begonnen. Met Jose de Cauwer als gast. Ruim een uur over koers praten door mensen met verstand van zaken.

oborobo

Romy2007

Welke Frank?

Beam me up,Scotty

Admirals

Ene Frank Lankman

xistnc

Mart bij Karl. Tot de orde geroepen door een basketballer.

Dramatisch, zoals alleen Mastodont Mart dat kan, over de nederlaag van Quintana, met nog even een onnozele sneer naar Kelderman (waarom?). De basketballer: "Quintana heeft zich ondanks alles wel gehandhaafd en dat is knap". En zo is het maar net, ondanks alle drama van zijne Martheid.

nasibal

Is Marijn de Vries nog Vrij?

Ik wilde net zeggen dat ik toch langzaam verliefd begin te worden, maar het is al aangehaald zie ik.

Edit: Die vent met z'n pluizensnorretje en Stevie Wonder als kapper haalt m'n libido dan wel weer naar beneden.

Laatst gewijzigd
Retro Lex

Als ik Mart zie zap ik weg bij Vive, Als ik die pluizesnor zie zap ik weer terug. Ik trek ze allebei erg moeilijk ;-)

1 2 ... 24 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.