Engenek maakte wel het goede punt dat de hele donderse boel te gast is in FR en dat beelden van FR en het doortrekken van FR en belangrijker deel uitmaakt van TdF dan de koers en haar deelnemers an sich. Sterker nog mag van mij het aantal landschap-en-architectuur heli-shots nog wel flink vergroot worden in ruil voor zwoegende wielrenners.
Ik vond Wilfried de Bruijn wel prima eigenlijk, in ieder geval een stuk beter dan eerdere gasten als Deeler. Hij heeft natuurlijk geen enkel verstand van de koers, maar probeert daar ook niet geforceerd over mee te praten. Ik vond de avondetappe gisterenavond één van de betere van dit seizoen.
Ja dat was echt een ramp ja, wie had dat bedacht? Ik stoorde me nog het meest aan hoe hij elke keer dwars door iets heen praatte, even z'n aandacht wilde juist als er een filmpje of iets kwam etc. En dan precies helemaal niets zei. Daarbij zat hij dan elke keer volledig naar Danny gedraaid alsof er geen anderen aan tafel zaten.
Nee, dat voegde echt helemaal niets toe.
Ik vind juist Zonneveld steeds irritanter worden met die pedante houding. Hij zegt af en toe wel juiste dingen maar hij kraamt ook regelmatig puur feitelijke onjuistheden uit (over bijvoorbeeld EK voetbal en eerste Tourweek en over het prikkeldraadincident van Hoogerland). En niemand die hem corrigeert.
Waarom wordt w-w-w-w-Wennemars uitgenodigd om aan te schuiven? Een karikatuur van zichzelf en ik heb hem op geen enkele zinnige bijdrage kunnen betrappen. Pijnlijk.
Herman van der Zandt komt weliswaar wat beter in vorm maar giecheltruus Dione zit hem nog steeds in de weg. Met deze duopresentatie wordt het nooit wat, Herman alleen zou het programma misschien nog kunnen redden.
Gisteravond niet de hele avondetappe gezien omdat ik naar het darts keek op RTL 7. Maar tijdens de reclame gezapt en toen was er net een discussie gaande waarom Astana op kop reed. Niemand wist het, maar volgens mij was het omdat Reichenbach de top 10 positie van Aru in het algemeen klassement bedreigde.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.