Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 25 ... 75 76
LutsenkoFan

Ik vond de onderdelen bij Vive le Velo wat matig. Iets te weinig amusement in mijn ogen. Heb wel genoten van Sagan.

FDJ

Die engnek bij de avondetappe was wel je dieptepunt dit seizoen. Wat had die man (Wilfried wie?) Een vreselijke air en kak en wat was die veel te graag aan het woord.

Admirals

Sagan gaf geen antwoord of hij al een andere ploeg heeft, ontweek de vraag. Wat als de ploeg doorgaat? Dan heeft hij toch gewoon een contract?

Romāns Vainšteins

Engenek maakte wel het goede punt dat de hele donderse boel te gast is in FR en dat beelden van FR en het doortrekken van FR en belangrijker deel uitmaakt van TdF dan de koers en haar deelnemers an sich. Sterker nog mag van mij het aantal landschap-en-architectuur heli-shots nog wel flink vergroot worden in ruil voor zwoegende wielrenners.

Romy2007

Ja Admirals, dan heeft ie een geldig contract en moet hij bij ome Oleg blijven

Scotty

'@Frits, dat is die knakker die in Parijs in elkaar is geslagen vanwege zijn homofiele geaardheid.

Inderdaad niet echt een boeiend persoon, zijn documentaire over Frankrijk was ook niet veel aan.

Jaizkibel2008

Ik vond Wilfried de Bruijn wel prima eigenlijk, in ieder geval een stuk beter dan eerdere gasten als Deeler. Hij heeft natuurlijk geen enkel verstand van de koers, maar probeert daar ook niet geforceerd over mee te praten. Ik vond de avondetappe gisterenavond één van de betere van dit seizoen.

Purito

Ze nodigen De Bruijn ook niet uit om over de koers te praten, maar over de identiteit/geschiedenis van Frankrijk. En dat doet hij uitstekend.

Beter een dergelijke gast met bagage dan zo'n doorgesnoven Deelder. Daar heb je nu echt niks aan.

Jelle van der Linden

Waar kan je de uitzending van gisteren van Vive Le Velo terugkijken vanuit Nederland?

Johnny7

De avondetappe is gewoon een vreselijk slecht programma, met onbekenden over alles behalve wielrennen praten.
En waarom 2 presentatoren, ze zeggen allebei bijna niets, en zijn allebei vreselijk saai.

nasibal

Beter een dergelijke gast met bagage dan zo’n doorgesnoven Deelder. Daar heb je nu echt niks aan.

Ja dat was echt een ramp ja, wie had dat bedacht? Ik stoorde me nog het meest aan hoe hij elke keer dwars door iets heen praatte, even z'n aandacht wilde juist als er een filmpje of iets kwam etc. En dan precies helemaal niets zei. Daarbij zat hij dan elke keer volledig naar Danny gedraaid alsof er geen anderen aan tafel zaten.

Nee, dat voegde echt helemaal niets toe.

123poetertjes

Potjandikkie, die Serge heeft dan wel niet gewonnen vandaag maar heeft het verder prima voor elkaar. Ine ♥

Poeksel

'@Jelle: Vive le Velo wordt half twaalf 's ochtends herhaald. Op internet kan je het denk ik alleen terugzien als je een Belgisch ip-adres regelt.

Retro Lex

Vive le velo ging vanzelfsprekend over de nrs 1&2 van de etappe. Eddy P en Mw Pouwels hadden vol spanning deze etappe meegemaakt. ( En liever Pouwels zien winnen )

Jeroen van der Schaal

Lang leve de terugkeer van de Avondetappe en de onvolprezen Rebus

Groentje

Deze samenstelling van de Avondetappe mag van mij elke avond wel, Wilfried en Thijs erbij. Hoewel Merijn de Vries ook zeer te waarderen valt. En dan nog iets meer sturing van Herman, die het volgend jaar wel zonder Dione afkan.

Laatste man

Leukste uitzending tot nu toe. D. Jong, Nelissen en Zonneveld is prima. Herman wordt wat losser en baldadiger. Doorpakken nu.

tristania

Ja, vanavond was de bijna ideale samenstelling. Ik moet zeggen dat ik die Zonneveld beter te pruimen vind dan vorige jaren. Hij is minder betweterig en arrogant. Hij komt wat losser over ook. Was mooie uitzending vanavond.

achtpuntzes

gisteren een poging gedaan om de avondetappe te kijken. Marijn was het lichtpunt, maar Rob Harmeling en Erben Wennemars samen aan een tafel was toch te veel voor me.

Daan°

Thijs en Herman is inderdaad een goede combinatie :).

Onie

Ik kan tegenwoordig weer prima naar de Avondetappe kijken, Marijn is soms wat geforceerd, maar heeft prima kennis van de koers en het peloton. Dione vind ik persoonlijk wat minder.

Gisteren een bijzonder mooie afsluiting met de Promenade des Anglais. Kippenvel.

Jacco van Stierop

Ik vind juist Zonneveld steeds irritanter worden met die pedante houding. Hij zegt af en toe wel juiste dingen maar hij kraamt ook regelmatig puur feitelijke onjuistheden uit (over bijvoorbeeld EK voetbal en eerste Tourweek en over het prikkeldraadincident van Hoogerland). En niemand die hem corrigeert.

Waarom wordt w-w-w-w-Wennemars uitgenodigd om aan te schuiven? Een karikatuur van zichzelf en ik heb hem op geen enkele zinnige bijdrage kunnen betrappen. Pijnlijk.

Herman van der Zandt komt weliswaar wat beter in vorm maar giecheltruus Dione zit hem nog steeds in de weg. Met deze duopresentatie wordt het nooit wat, Herman alleen zou het programma misschien nog kunnen redden.

oborobo

Ik zeg Marijn de Vries naar Eurosport ipv José Been!

pirazzi

Gisteravond niet de hele avondetappe gezien omdat ik naar het darts keek op RTL 7. Maar tijdens de reclame gezapt en toen was er net een discussie gaande waarom Astana op kop reed. Niemand wist het, maar volgens mij was het omdat Reichenbach de top 10 positie van Aru in het algemeen klassement bedreigde.

oborobo

Marijn de Vries,had nu zelf over mijn verloofde!Jammer!!

1 2 ... 25 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.