Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 26 ... 75 76
achtpuntzes

'@ oborobo:
had Marijn de Vries het over jouw verloofde?
@ grootverzet:
ik vind Wennemars zeer irritant en snap echt niet waarom hij zo vaak opdraaft bij talkshows of programma's als de avondetappe. hij is daar toch gewoon veel te druk voor. ik wordt horendol van w-w-w-w-w-Wennemars.

oborobo

'@achtpuntzes:
Nee,was ikzelf maar haar verloofde.

achtpuntzes

'@ oborobo:
het exemplaar dat nu 's-nachts naast je ligt bevalt je niet? ;)

oborobo

'@achtpuntzes:

Nou ben nog op zoek,vandaar!

Pizzi

Marijn is leuk!

Zette trouwens vandaag de tv aan, zie Herbert Dijkstra in beeld en het eerste waar 'ie het over heeft is 'de menselijke maat'. Ik denk niet dat ik eerder zo snel heb gezapt.

Laatste man

Ergerlijk vanavond. Hapert, slap geouwehoer over focus etc. Nee, dit is een mindere uitzending.

S. Morgenstern

Vive le velo met zo'n oude vastgeroeste aan tafel, vind je tijdens je vlucht naar de NOS een van de vele Nederlandse varianten van die soort aan tafel in Don Leo. Wat ik bij Deelder zei bedoelde ik hier, bij Deelder zet ik mijn joker in..

tristania

Vond gisteren wel leuke uitzending. Wat is dat een leuke gast zeg die Sam Oomen. Spontane kerel met ook nog eens een mening.

Skedel

Wat een tafel zeg.. G-tje meeuwis en don leo, om het niveau even wat omlaag te halen zegmaar.
Overigens wel knap als je zoveel simpele zielen aan 1 tafel weet te krijgen.

Laatst gewijzigd
Retro Lex

Meestal kijk ik vive le velo en zap dan heen en weer met de avondetappe.
Nu bleef ik hangen omdat Stef Clement de gast was. Wat een topper. Welbespraakt en durft ook nog eens wat te zeggen. hadden ze hem maar elke dag als gast. Leuke verhalen, humor. Mischien wel de leukste renner om een babbel mee te hebben.

Poeksel

Retro Lex, gebruik je geen Uitzending gemist?

Gelegevaar

Stef Clement vond ik een verademing. Wat een man.

Poeksel

Ik ben nu aan het kijken, en inderdaad. Voor Clement is te hopen dat hij een nieuwe ploeg krijgt, voor de kijkers niet, hij heeft (naar eigen zeggen) een aanbieding van de NOS gehad. Als hij Harmeling vervangt gaat het programma er flink op vooruit.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ben het helemaal eens hier, ik gun Stef echt een mooie ploeg. Maar wat zou ik die graag als commentator of analist horen bij de NOS. Dit is er echt eentje.

123poetertjes

Stef is een beetje het profwielrennende equivalent van ons aller Romans Vainsteins, lekker druk en spitsvondig. Romans heb ik trouwens sinds de Tourstart niet of nauwelijks gezien hier... zou het dan toch?

Retro Lex

Trending Topic op twitter. Top gast gewoon
@ poeksel herhalingn in de ochtend voor de uitzending begint meestal. Maar slechte gasten met oeverloos ge OH geoof ik wel ;-)
Elk dag Stef, da is wat ik wil !!
https://twitter.com/search?q=%22Stef%20Clement%22&src=tren

tristania

Ja mooie gast die Stef Clement. Leuke kerel. Lekkere babbel. Rob Harmelen vonder ik altijd een leuke eenmalige gast maar paar keer in de week? Nee liever niet.
Herman heeft zich redelijk herpakt moet ik zeggen.

Wheely

Ook genoten van Clement. Vooral zijn verhalen over Pantano waren mooi. Zie hem liever nog een tijd op de fiets en dan af en toe aanschuiven om verslag te doen vanuit het peloton. Duizend keer boeiender dan een secret pro.

Daan°

Hopen dat Clement een mooie aanbieding krijgt, van bijvoorbeeld Trek..

S. Morgenstern

Stef is met afstand de beste gast die ik de afgelopen drie weken aan een tafel heb zien zitten. Als altijd goed voor heldere inzichten over de koers. Ik zou me over die aanbiedingen voor volgend jaar overigens niet druk maken. Hij meldt gisteren tussen neus en lippen door dat ze daar (vraag en aanbod) nog niet mee bezig zijn geweest.

Klootje Kriekeljon

Idd. dat was veruit de beste gast en het beste gesprek tot nu toe. Het wordt bij VI ook wel eens gezegd: gasten die aan tafel komen maar niet vrijuit praten.. blijf dan weg.

Nee Stef is echt een verademing. Geeft gewoon zijn eigen mening, zelfs over zaken die ook in de privé-sfeer gehouden zouden mogen worden, zonder zijn eigen glazen in te gooien of anderen ongevraagd te misbruiken in het gesprek. En dan krijg je spannende tv met hier en daar een kleine scoop. De ideale gast.

Ook een gast die zoveel het woord durft te nemen, dat de nog niet helemaal uit de verf komende Herman daarmee meteen een stuk beter wordt omdat hij in de gelegenheid gesteld wordt om op relevante zaken in te gaan in plaats van met schijtlollige humor de uitzending te moeten bekleden. Ik bedoel, wat moet iemand nou zeggen tegen gasten als Harmeling, het gaat nergens over en er valt niets samenvattends op te zeggen dat hout snijdt. Je merkt dat Herman het helemaal niets vind die Harmeling.. met de dag gaat ie opstandiger en cynischer reageren. heeft iemand dat al gemerkt? Heel erg obvious.

Laatst gewijzigd
oborobo

Misschien heb ik iets gemist,maar waar is Ducrot gebleven?
Hoor nu steeds Danny Nelissen.
Is trouwens wel een verbetering.

Purito

Genoten van Stef inderdaad. Het was eigenlijk jammer dat Dione en Herman er irritant tussendoor kwamen met dommige vragen. Stef had eigenlijk een monoloog moeten houden van 45 minuten.

Oej oej, wat gingen Nelissen en Harmeling af als gieters naast Stef. Gewoon afgebluft op wielerkunde, humor en realisme. Prachtig om te zien!

123poetertjes

Vanmarcke verdedigt stellig Kittels gestayer. Ik weet wel waar Sep volgend seizoen rijdt.

Laatst gewijzigd
oscarito1908

Clement heeft zich altijd al prima kunnen verwoorden. En hij heeft een prima analytisch vermogen dat hij kan overbrengen. Dat hebben niet veel mensen, dus mocht hij geen ploeg vinden. Prima commentator.

Danny is altijd wel een goede commentator geweest. Hij is in ieder geval minder betweterig geworden dan een aantal jaar geleden.

1 2 ... 26 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.