Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 29 ... 75 76
girardengo

Wielrennen is vooral leuk om naar te kijken, maar als je er dan toch per se over gaat praten moet er veel beleving in het programma en vooral in de presentatoren en daarnaast in de gasten zitten. En het moet wel over wielrennen, niet over het schrijverschap o.i.d. gaan (daar heb je andere programma's voor). Als dat niet het geval is haak ik zeer snel af. Maar ik geef vooralsnog - tot over een paar dagen - iedereen het voordeel van de twijfel.

Dick H.

Nederlandse praatprogramma's over de Tour. O jee, dan mag Gert Jacobs weer opdraven, die dan over vroeger begint, sappige verhalen over zijn tijd bij Raas vertelt, en na één minuut zal 'Gertje', zoals hij zichzelf dan noemt, weer graag vertellen over de sprints die hij voor van Poppel aantrok. Of we krijgen Ron Harmelink in beeld, onze Twentse positivo. Kortom allemaal figuren uit de oude doos. En de presentator is bij voorkeur iemand die het hele jaar alleen naar voetbal kijkt en die de Tour er nog even bij schnabbelt. Mijn devies? Ga gewoon lekker naar de etappes kijken, bij voorkeur zonder het geleuter van Dijkstra en Ducrot, dan zit je altijd goed.

Scotty

Aparte kerel, die Clement.

Poeksel

Over Puck: "Als er een hemel is, dan ziet het er zo uit".

Hehe.

Laatst gewijzigd
ChefSpijker

Geweldige gast voor een wielerprogramma die Clement. Viel vorig jaar al positief op bij de Avondetappe, werd dankzij hem een van de weinige Avondetappes die echt interessant was. Sterke mening en kan het ook goed verwoorden.

Klootje Kriekeljon

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Niet schuw om achterste van tong te laten zien, dat wil je nu net aan tafel. Clement zit zich wel kapot te ergeren aan Dijkstra. Geweldig :D

Poeksel, tis een mooie meid.. maar ik vind het heumel niks. Jij wel? Al die selfie-wijven tegenwoordig. Bah bah.

Dick H. en toch ook hier op WF die Harmeling, Marijn de Vries, Jacobs, Winkels enz. goede gasten vinden. Onbegrijpelijk.

Laatst gewijzigd
arviidd

Clement moet vaker komen wat kan hij lekker Lullen.

Thomas030

Haha mooie kerel die Clement iedere avond uitnodigen!

Wielerflits nodig hem ook eens uit.

oscarito1908

Clement zoals we hem kennen. Nooit policor lullen iemand met een mening.

pirazzi

Ron Harmelink of Rob Harmeling. Lubberdink of Lubberding zal ook wel een keer gast zijn.

Scotty

Hij heeft wel wat te vertellen inderdaad, maar gelukkig zit hij er niet elke dag.

Charlie33

Echt n prachtaflevering van Tour de Jour. Dit is waar WFlive een voorbeeld aan kan nemen. Los, humor en inhoud samen.

molovin

Het was idd een erg geslaagde openingsaflevering als je het mij vraagt, maarja ik kijk ook graag VI en het ligt natuurlijk dicht bij mekaar :)

Romāns Vainšteins

Nog niet gezien maar met een goede start liggen alle kenners natuurlijk meteen in het mandje van RTL en kan de avondetappe alvast een mooie grote stortbak laten voorrijden om alle stront in te verzamelen die zich over zich heen zullen krijgen. Die tune aan het begin zet de toon meteen.

Klootje Kriekeljon

Nee het was echt top. Amusement en soft maar top. Mede door volledig open Clement en Boogerd. Clement was echt een wereldgast in topvorm. En idd in de stijl van VI. Stef had prima aan tafel gepast als het over voetbal ging.

Romāns Vainšteins

Alleen Dijkstra vind ik een onzinfiguur, heeft echt niks toe te voegen.

Romāns Vainšteins

Net helemaal afgekeken, heerlijk ouverture, ook in seizoenen wanneer dat kutvoetbal gaande is uitzenden svp.

pirazzi

De rebus in de avondetappe. Wie heeft de oplossing?

josemanuelfuente

Twitter staat er vol van. Dione tenenkrommend.

Poeksel

'@pirazzi: De oplossing is de bekende Baltische wielrenner Humbertoel Kansamson.

Retro Lex

tanel kangert

pirazzi

Aha, de el van elleboog, bedankt. Tanel Kangert zal de goede oplossing zijn, het was Tan en Gert, niet Humberto en Gert.

FDJ

Tour de L1mbourg had met Museeuw en Jan Janssen ook een prima tafel. Mooi wielerinhoudelijke gesprek.

oscarito1908

Vond de avondetappe best aardig. Niermann zie je niet vaak, dus dat vond ik leuk. Dionne toch redelijk geinformeerd. Beter dit als een duo presentatie.

Pédaleur de charme

NIermann inderdaad leuk. Welbespraakter dan de gemiddelde ploegleider. Verder flarden van TdJ en VlV gezien. Vind de drie programma's redelijk inwisselbaar qua opzet. Karl steekt er als interviewer bovenuit, maar het zal elke dag van de gasten afhangen welk programma de etappe wint.

1 2 ... 29 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.