Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 30 ... 75 76
oscarito1908

Wel slim om ze na elkaar te programmeren. Je hebt toch een beperkt publiek.

Klootje Kriekeljon

Wel grappig om Thomas te horen spreken over ploegmaat Kawasaki. En verder wat een toeval, 2 van die programma's hadden beide Elie Gesbert uitgekozen.

pirazzi

Elie Gesbert heeft wel een verhaal natuurlijk.

Laatste man

Een interview met Der Jaan bij de NOS. Mooie anti-held!

Scotty

Dat is toch om te janken met die Dione. Pfffff. Het kutte aan de NOS is altijd dat er geen gesprek ontstaat. Na 20 seconden begint Dione er weer door heen te schreeuwen en start er weer 1 of ander item. Of moet weer snel over iets anders gesproken worden en mag Jan Janssen voor de 500ste meer over vroeger zitten zemelen. Echt niet boeiend.

Taylor Phinney wel een baas trouwens.

pirazzi

Das boek kin ...

Laatste man

Clement en Zonneveld samen wel fijn.

Verweggistan

Hardy vandaag 110e, achterin het peloton geëindigd. Morgen maar eens mee in de ontsnapping van de dag. Vandaag was Pichon hem te snel af.

Pietertje2

Ik zit nu andere tijden sport over Kuiper te kijken.
Maar wat een dooie is dat.

ti-raleigh

Hij was wielrenner, geen standup comedian.

Retro Lex

'@ Pirazzi
Kin is niet goed. Het betreft het personage uit de film the big lebowski. Hij heet Walter
dus zal het wel brent bookwalter zijn. ik miste zelf het eerste plaatje

krypton

Ik vind de interviews van Filemon in TdJ echt van een ongelooflijk laag niveau. En dat constante gepush bij TLJ over Gesink vind ik ook echt genant...

Pietertje2

'@ti raleigh

Hij hoeft geen moppen te tappen of zo maar zo gelaten reageren op een gemiste tour zege is wel pijnlijk om te zien.

molovin

Ik vind TdJ wel een stuk beter om te kijken dit jaar. Genee is natuurlijk ook veel meer een presentator van een praatprogramma die dat wekelijks al 2 keer doet.

girardengo

Tja, die Tour van Hennie Kuiper. Wat er nu uit kwam was in grote lijnen wel bekend tijdens de betreffende Tour. Wel goed om het nog eens terug te zien en je te verbazen over het gebrek aan strategie in de ploeg. Thurau in de gele trui blijven steunen alsof hij de grote man van de ploeg was totdat hij in de Alpen door de mand viel en nota bene in onderhandeling ging met andere ploegen en pas in laatste instantie de feitelijke kopman Hennie Kuiper zijn gang laten gaan zonder hem goed te informeren over zijn voorsprong op de Alpe d'Huez en zijn kans op de gele trui. Het bleek zijn laatste echte kans op de Tourzege te zijn geweest.

Jacco van Stierop

'@girardengo
Heb het (nog) niet gezien, maar het is natuurlijk de Tour die Lucien had behoren te winnen. Maar ja, motards.

girardengo

'@Jacco van Stierop
Dat kwam helaas niet ter sprake. Dat is de andere vreemde zaak in die Tour natuurlijk.

elkey21745811305

TdJ helemal top, nos wederom een flop. Wat heb de Belg?

maximumniels

Ik moet zeggen dat herman van de zandt erg goed tot zijn recht komt in de interviews tot nu toe. Stelt scherpe vragen, de vragen die je als kijker wilt weten, Lijkt goed geinformeerd te zijn. Positief verast.

xistnc

Hier las ik goede verhalen over Tour du Jour, maar ik vind het armoedig en saai. Het filmpje van Filemon is nog wel aardig.

Maar Hartman komt ook nog?

arviidd

De eerste aflevering was goed maar dat kwam vooral van Clement.

denise

Tour de L1mbourg kan ik niet meer zien vanuit Vlaanderen. Nochtans de uitzending met Museeuw was wel nog te zien. Eigenaardig.
Die Dione in de avondetappe was ook in haar element : buikje zei ze achteraf over het filmpje met Jan Raas en andere mannen.

Laatst gewijzigd
KissMyAce

Clement wilde veel te graag aanwezig zijn en z'n mening geven. Net als gister bij de Avondetappe

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Clement vond ik dus juist een verademing

Laatste man

Inderdaad. Sinkeldam naar FDJ volgens Filemon (spreekt over zeer betrouwbare bron).

1 2 ... 30 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.