Tot nu toe allemaal makkelijk. Ik hoop dat ze ook nog wat cryptischer worden. Vandaag zie je een plaatje van mos en dan weet je het meteen en gister een boek en de eerste een kan en Gert. Het staat er steeds gewoon.
Kan mij herinneren dat ze een keer een pazerwagen lieten zien. En dat is Tony Martin. Dat vind ik toch leuker. Maar ik snap het wel zo kan iedereen mee doen.
Beste uitzending van Tour du Jour tot nu toe, perfecte samenstelling met mensen die gewoon vrijuit praten en niet bang zijn om hun mening te geven en tevens kennis van zaken hebben en verder op zijn tijd nog amusante anekdotes op tafel gooien. Verder een perfecte analyse van Thijs Zonneveld bij de avondetappe omtrent het geval Sagan, in mijn ogen de beste analist. Van de rest van de avondetappe, en dan met name van Dionne, word ik niet echt vrolijk. Vive le velo dan wordt echt met de dag en met het jaar saaier en saaier, die afleveringen kan ik echt niet helemaal uitzitten.
Balans tot nu toe is dat mijn voorkeur overduidelijk uitgaat naar Tour de Jour, en dan met name omdat daar een sfeer gecreëerd wordt, net als bij VI, waarin de gasten vaak losser zijn en opener praten dan bij andere doorsnee talkshows. Dit zorgt voor een goede en aangename interactie aan tafel. Bij de andere shows houden de gasten zich over het algemeen toch iets meer in. Verder is Genee natuurlijk een kundig presentator die goed zulke gesprekken kan leiden, ondanks zijn gebrek een kennis omtrent wielrennen.
RV heeft wel gelijk.
Zonneveld zit altijd te jammeren op parcours en lengte.
Als het te lang is is het niet goed. Want saai.
Als het te zwaar is is het onmenselijk en gaan ze doping gebruiken.
Gisteren was het weliswaar lang, maar niet zwaar, waardoor iedereen veel te fris aan de laatste 10 km begon, was ook niet goed.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.