Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 33 ... 75 76
josemanuelfuente

Saaie tour, veel gespreksstof, geweldig toch?!

christidoc

'@zeurwiggo
Aan Tjallingii kan ik mij nu ook ergeren. Dat gemaakte positieve toontje en zijn intonatie alsof hij tegen een kind van 4 aan het praten is kan ik echt niet tegen. Neem daar de snelheid van zijn zinnen bij alsof het speciaal voor bejaarden van 90+ bedoeld is.

Verder snap ik niet dat veel mensen hier liever Danny Nelissen horen dan Thijs Zonneveld (lijkt het). Naar mijn idee hebben ze beiden een redelijk sterke mening, maar is Thijs degene die de betere onderbouwing heeft. Bij Nelissen stokt het vaak met: "Dit kan natuurlijk niet." of iets dergelijks.

FDJ

Het ergste is nog als je kijkt naar een touretappe bij de NOS, wacht op het flashinterview en die gewoon wordt weggedraaid voor de grote Herman van der Zandt show en dan of Danny of Thijs erbij. Beiden hoeven wat mij betreft zo min mogelijk in de publiciteit want ze zijn gewoon op het vervelende af hun gelijk aan het halen over bepaalde stokpaardjes. Het moment voor mij om de tv uit te zetten of over te schakelen naar Tour de Limbourg.

Kingstown

'@ christidoc:

Kernwoord----> horen.

Als je iemand hoort praten, dan is de stem 1 van de belangrijkste zaken. Sommige mensen hebben zo'n onprettig stemgeluid dat luisteren een kwelling is. Dat is geheel persoonlijk, maar van daaruit is het vrij logisch dat persoon X liever naar Y luistert, dan naar Z. Ongeacht de onderbouwingen. Als ik Maxim Hartman hoor praten/schreeuwen, dan gaat echt meteen het geluid uit of ik wissel van zender. En dat heeft niets te maken met wat de beste man verteld, maar wel met zijn stemgeluid waar ik spontaan kromme tenen van krijg. Dat zegt misschien meer over mij dan over hem, maar dat is wel hoe het werkt.

Laatst gewijzigd
Kosmonaut

NOS kijk ik niet, tenzij Sporza er eerder uit gaat na de etappe.Zonneveld schrijft soms leuke stukjes, maar als analist vind ik het een ontzettende zuurpruim die bovendien erg arrogant overkomt. Avondetappe heb ik 3x gezien....niet te doen, Nelissen, de Vries, Zonneveld....komt allemaal weinig zinnigs uit. Één aflevering ging men ook nog halfuur doorzagen over dat boek van Dekker, andere aflevering ging het steeds over vrouwenwielrennen, toen ben ik afgehaakt.

Tour du Jour kijk ik wel elke avond. Is inhoudelijk misschien ook niet echt sterk, maar kent wel veel grotere amusementswaarde. Vind de filmpjes van Fillemon ook een leuke toevoeging, net als "het vriendenboekje". Boogerd is daarbij wel een prima analist, Clement is ook vermakelijk.Gewoon een lekker luchtig programma.

Vive le Velo is natuurlijk zonder meer het beste. Deskundig, goede gasten, veel info en interviews vanuit de koers. Ook altijd leuk als ze de dagwinnaar aan de tafel van Maarten krijgen, of een andere renner. En tot slot ook zeer sfeervol! Ook dagelijkse kost dus.

rennerske

Jan Jansen ..........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzucht

Scotty

Zo, wat een treurnis zit er vandaag aan tafel bij TDJ.

pirazzi

Alcoholisten ook.

Romāns Vainšteins

Griezelig gewoon als je iets op de Gesink van vandaag te zeiken hebt,. Je zet er alleen jezelf voor lul mee want alle niet-volgers doch nationalisten hebben op het puntje vd stoel gezeten en all liefhebber, nationalistisch of niet, hebben kunnen zien dat Gesink alles goed deed maar tegen een sterkere renner aanliep.

Wie probeert men te overtuigen ?

xistnc

Ik snap het ergens wel.

Die Calmejane is een relatief nieuwe naam. Als je het allemaal niet of nauwelijks volgt en je kijkt puur naar de zogenaamd onbekende naam van wie Gesink 'verliest', dan kan dat resulteren in allerlei onzin. Daarbij komt, dat er in bepaalde kringen kennelijk een conventie heerst dat Gesink te allen tijde afgezeken moet worden.

S. Morgenstern

Ferry en Jan zijn ook al jaren lid van die club.

Retro Lex

Ik weet de rebus niet zeker maar gok op Fabio Cancellara

Poeksel

Die vogel was een ara, dus dat zal wel kloppen. Maar wie was die vrouw?

ONCE

kansel - ara.

Retro Lex

Ik denk dat die mevrouw O zei

Spruch

Anne de koningin van Roemenië. Va-bee-anne kansel-ara oftewel Fabian Cancellara.

Dekenner01

Kijk deze tour graag naar TDJ maar vandaag toch even de plank misgeslagen. Verhalen van Jansen oninteressant, die droeftoeter naast hem had ook vrij weinig te melden. Niks aan te doen, even slikken en weer doorgaan.

Spruch

Zou Thijs Zonneveld het parcours Nou daadwerkelijk hebben bekeken vraag ik me toch telkens af? Want dat roeptoeteren dat de organisatie zo weinig mogelijk verschillen wil, doet toch afbreuk aan de 6 bergetappes die er zijn ( en dat is eigenlijk zo lang ik me kan herinner zo, vroeger waren er altijd 3 pyrennenetappes en Alpenetappes). Dat ze niet allemaal bergop eindigen zegt niet zoveel. Zoals Gesink vanavond aangaf, kan je in de afdaling tegenwoordig soms meer tijd pakken dan bergop. Of praat hij gewoon een beetje een aantal mensen na die bij het zien dat er maar drie aankomsten bergop zijn, al een half jaar aan het jammeren zijn?

xistnc

Goh, Spruch over Zonneveld, je verwacht het niet. Als hij op je allergie zit, kijk dan gewoon niet!

En hoe heet die bergketen?

Spruch

'@xistnc
Nochtans schreef jij zelf:
'Heb me nu voor het eerst echt verdiept in de profielen. Geen schadende overdaad aan aankomsten bergop, maar voldoende mogelijkheden voor de klimmers om verschillen in hun voordeel te maken.'

En jij hebt met Tankink (en volgens mij ook een andere wat oudere renner van TLJ) een behoorlijk paradepaardje gehad. Dus om nou heel erg neerbuigend te gaan zitten doen tegenover anderen, wat gezien veel van je reacties 1 van je lievelingsbezigheden is, vind ik niet echt chique. Maar goed, als jij daar blij van wordt, wens ik je er veel plezier mee. Ik geef gewoon mijn mening weer over Zonneveld en volgens mij is deze site en dit topic daarvoor. Om maar even de bal terug te kaatsen: als je het niks vindt, lees het dan gewoon niet. Zoals hierboven is gebleken zijn er meer mensen die zich ergeren aan Zonneveld, dus zo gek is dat niet.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Zonneveld is een slimmerik bij wie enkel het doel telt, je weet nooit of hij meent wat hij zegt. Hij boeit mij niet echt, ik vorm mijn eigen meningen wel.

christidoc

'@Spruch
Volgens mij heeft Zonneveld het niet over bergetappes gehad, maar over etappes die vrijwel zeker in een massasprint eindigen. En die zijn er dit jaar meer dan andere jaren. gemiddeld zo'n 7 en dit jaar 9. Vergeleken met andere jaren missen we het meest de redelijk vlakke etappes met op 15km van het einde een stijl klimmetje. Dus een etappe voor aanvallers die niet gelijk heel goed kunnen klimmen.

@Kingstown
Ah, dan heb jij dus waarschijnlijk een hekel aan Zonneveld waarom ik een hekel aan Tjallingii heb.

En wat is Jan Janssen trouwens een arrogante lul.

Laatste man

Jan Janssen. Enge man aan het worden..

AndriesW

Ik heb de programma's vandaag niet gekeken en alleen wat fragmenten teruggekeken. Tour du Jour vond ik tot nu toe wel leuk met Boogerd als goede basis voor analyse. Vanavond was het zo te zien wat minder, bij voorbaat al door de gasten. Dat Boogerd zijn indruk dat Gesink weinig koersen rijdt, net als de anderen met deze mening, niet feitelijk heeft gecontroleerd is hinderlijk. Hoe het kan dat Gesink alleen nog in de zomerperiode enigszins in de buurt van zijn oude niveau kan komen vraag ik me ook af. Maar dat hij in tegenstelling tot Calmejane dit seizoen nog niets heeft gewonnen komt simpelweg door gebrek aan niveau, niet door afwezigheid in koersen. Het aanhalen van de enige topuitslag van Gesink in een voorjaarsklassieker (3e in AGR) vind ik ook merkwaardig, want dat is van acht jaar geleden. Wel ontbrak het in wedstrijdverband oefenen op rittenkapen door aan te vallen in rittenkoersen of klassiekers.

https://www.youtube.com/watch?v=zcQ7Ji3epLc

Laatst gewijzigd
ONCE

Jan Janssen praat erg graag...

over Jan Janssen.

1 2 ... 33 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.