Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 56 ... 75 76
Gerrit Glomser

'@Kokkie
volledig met je eens dat mensen tegenwoordig op alles kritiek hebben en meestal geen verbeteringen aandragen. Persoonlijk zou ik dolgraag bij de NOS willen werken om de sportprogramma's enigszins te verbeteren (althans naar mijn maatstaven), maar ik ga ervan uit dat ze met een weldoordachte reden hebben gekozen voor de vorm die ze nu hebben gekozen. Aan hun sportdocumentaires zou ik weinig aanpassen, want die zijn naar mijn maatstaven uitstekend, maar dat zal niet voor iedereen gelden.
Ik neem ook aan dat duizenden mensen genieten van Studio Rusland, terwijl ik al na 2 minuten met kromme tenen een andere zender opzoek. Ook daar zal toch over nagedacht zijn. Sterker nog, daar is over nagedacht. Als voormalig stagiair bij RTL weet ik dat er over elk programma is nagedacht en hele discussies zijn gevoerd. Alleen komt daar zelden een forumpje als dit naar voren noch een ander forum, dus hier verbeteringen aandragen is zo goed als zinloos. NOS en RTL zullen daardoor niet opeens hun hele programma overhoop gooien.
En ja kritiek leveren is ook gemakkelijker omdat je dan minder hoeft na te denken, dan bij het aandragen van verbeteringen. Al zal ik bij vrienden altijd mijn mening geven en proberen hen te helpen waar nodig en bij de verenigingen waar ik lid ben probeer ik ook de verbeteringen zeker aan te geven of zelfs mee helpen op te zetten, maar je hebt gelijk dat niet iedereen zo is. En soms zijn de beleidsmakers ook te star om naar verbeteringen te luisteren, omdat hun 'oplossing' gemakkelijker is, of voor hen meer oplevert.
Trouwens gaf ik ook al aan dat ik per ongeluk Studio Rusland heb gezien. Ik had de keus om weg te gaan bij de mensen waar ik op bezoek was of toch maar voor de goede sfeer te blijven zitten. Soms kijk je dus wel eens een programma om een andere reden dan dat je er graag wel of niet naar kijkt.

Pieterboy

Jan Boskamp in een wielerprogamma is toch pure armoede!

Adrianus en Patrick

Jan is volgens mij wel een liefhebber van de koers, Er zijn raardere gasten voorbij gekomen in de verschillende tour programmas me dunkt..

@ Sooike je bent wel zeer negatief, zoals altijd...

rennerske

Boskamp.....geeuw.....zucht....... gewoon niet te doen. Zegt werkelijk niets zinnigs. Gelukkig zijn Clement en Boogerd dik oké. Presentatortje deed het niet onaardig.

JellevanderLinden

Goede eerste uitzending van Tour Du Jour, alleen tijdstip was deze eerste dag niet gelukkig (viel gelijk met slotfase WK-wedstrijd)

FDJ

Het is dat er met Clement en Boogerd nog enige wielerkennis zit, maar voor de rest een matig programma. Filemon is heel slecht en Bart 'rustaagh' Nolles is nou ook niet voorzien va de nodige wielerkennis en te dominant aanwezig. Gisteren paar keer dat een gast wat wil vertellen, maar hij verder lult omdat anders z'n callsheet niet af krijgt.

Kruisberg

Er hebben 69.000 mensen gekeken naar tour du jour gister. Dat is wel heel weinig. Hoop toch wel dat ze doorgaan. Vond het prima uitzending namelijk.

ChefSpijker

Logisch tijdens het WK voetbal. Zal vandaag zonder voetbal als concurrentie wel een beter bekeken worden. Inhoudelijk was het in elk geval een stuk beter dan de Avondetappe.

kielabokki

En het is zomer, tegen de vakantietijd.

Jacco van Stierop

Ze moeten er nog een beetje inkomen. Vind de presentator niet slecht maar kwam wat nerveus over met dat ooggeknipper.
Boogerd blijft de hoeksteen van het programma maar niettemin bleef het inhoudelijk erg luchtig. Grotere rol voor Filemon, -net zoals hier op WF-, zit ik zelf niet op te wachten.

Na de aankondiging van meisje Dione dat Rob Harmeling zou aanschuiven bij De Avondetappe en dat ze weer een fraai chateau hebben weten af te huren van onze belastingcenten, heb ik dat feest maar aan mij voorbij laten gaan.

pirazzi

Dat Chateau wordt gerund door een Nederlands echtpaar dus best kans dat het geld weer in Nederland uitgegeven wordt.

EmPeHa

Of dat ze er voor niks mogen zitten. Is toch een uur promotie. Maar dat zal ook wel weer niet mogen. Sluikreclame enzo.....

pirazzi

Zie net de herhaling van de avondetappe. De oplossing van de rebus zou wel eens André Greipel kunnen zijn.

Jacco van Stierop

“Dat Chateau wordt gerund door een Nederlands echtpaar dus best kans dat het geld weer in Nederland uitgegeven wordt.”
Ah, dan is het goed. En de wijn van Ilja Gort?

Kruisberg

Die maarten tjallingii heeft zichzelf omgevormd tot een of andere goeroe

ChefSpijker

Vond Schulting bij VI wel een erg fijne gast, had veel te melden en mengde zich ook in de gesprekken. Maar werd jammer genoeg gisteravond bij Dione en co gemuilkorfd. Of ze heeft echt bijna niets met wielrennen en had dus niets in te brengen. Maar dan is de gastkeuze niet heel goed geweest.

xistnc

Zie net de herhaling van de avondetappe

Eigenlijk heb ik bij elke uitzending van de avondetappe het idee dat het een herhaling is.

Romāns Vainšteins

De avondetappe voelt altijd een beetje aan of iemand opiaat in je thee heeft gemengd, je wordt er steeds slomer en indifferent van gaandeweg de uitzending.

josemanuelfuente

Nelissen, Harmeling, je wordt er niet echt vrolijk van .....

pirazzi

Nelissen heeft er wel kijk op, hij zei dat Kittel vandaag gaat winnen.

oborobo

Als het over de ploegentijdrit gaat komen ze altijd weer met Henk Lubberding.
Er zaten toch ook nog andere renners in de ploeg.

Matti

Liever Lubberding dan Zonneveld/Nelissen

Laatste man

De Cauwer en Zonneveld. Leuke gesprekken die afgekapt worden door Dione met d’r shitprogrammering. Ontzettend slecht gekozen. Laat die mannen lullen en doe die filmpjes op andere momenten.

Overigens, Skujins top gast!

molovin

'@Laatste man, idd erg irritant dat constant alles afgekapt wordt voor die itempjes die weer ruim geintroduceerd moeten worden.

Ik mis Mart.

josemanuelfuente

En van der Zandt blijft gemaakt grappig

1 2 ... 56 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.