Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 57 ... 75 76
FDJ

Ik snap niet dat RTL Tour du Jour nog produceert. Ze slaan volledig de plank mis. Een presentator die niet laat zien over wielerkennis te beschikken. Vreselijke gasten en dagelijks die zeikstem van Filemon.

Van de samenwerking met WF is nog weinig te zien in de uitzending. Ergens maar goed ook. Als je 3 weken lang te zien bent in dat programma wordt je daarna niet meer serieus genomen als wielervolger.

Adrianus en Patrick

Gister beide gekeken, De Cauwer en Zonneveld leuke gasten! Bij VI blijft boogerd een topper, wel jammer dat de presentator geen Wilfred Genee niveau hanteert..

De avondettape is te kort, en teveel onzinnige filmpjes tussendoor.. Maar Jose de Cauwer is wel een gast van top niveau!

ChefSpijker

'@Frits des Jeux >>> Ik denk juist dat TDJ procentueel meer door echte wielervolgers gekeken wordt, die ook naar sites als Wielerflits gaan gedurende het jaar. Avondetappe is er voor de massa. Daar zal het percentage mensen die niets met het wielrennen hebben en enkel de Tour volgen een stuk groter zijn. En tja, wat je van gasten vindt is een beetje persoonlijke smaak. Jij brengt het bijna als een feit. Ik heb bijvoorbeeld tig keer liever een Clement en Van Emden dan Nelissen en Zonneveld.

De Cauwer is altijd een topgast inderdaad. Maar zoals al genoemd hier werd hij afgekapt als het gesprek echt wat diepgang begon te krijgen. Avondetappe is tegenwoordig niet meer dan een itempjesuitzending met wat geklets tussendoor. Zal ook wel komen doordat het Tourjournaal er niet meer is. Daar had je vroeger al die items al in tussen 19.30 en 20.00 uur en kreeg je in de Avondetappe veel ruimte voor discussies en analyses. Niveau gaat met het jaar zo achteruit.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Eens Chef. Vandaag ook weer een aardig gesprek, wat afgekapt werd voor een filmpje over de etappe van morgen. Zonde. Boogerd en de Cauwer altijd goed trouwens. Presentator doet teveel Genee na vind ik.

Morgen Thomas Dekker bij de Avondetappe. Doet het ook vrij aardig bij Radio Tour.

girardengo

Primoz Roglic als oplossing van de rebus lijkt me er niet ver naast zitten.

oborobo

girardengo

Oh ik dacht Cees Priem!

pirazzi

Rebus Niki Terpstra.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Vandaag stuk meer verhaal i.p.v. filmpjes. Verbetering.

oborobo

Sophie de Boer bij Tour du Jour.
In iedergeval erg leuk om naar tekijken.

FDJ

Tour du Jour was gisteren eindelijk eens een goede uitzending. Ze moeten Boogie alleen nog even leren hoe je Roglič uitspreekt.

Laatst gewijzigd
nickdt

Hahahaha. NOS slaat plank weer volledig mis. Hele uitzending over Dumoulin, alsof Kruijswijk en Mollema niet bestaan. Ik snap dat je over Dumoulin gaat praten als je in zijn hotel bent, maar kom op. Zelfs Tjallingii noemde Kruijswijk en Mollema niet. De NOS behandelt Dumoulin als een god op dit moment.

arjenzvob

'@Frits: En jou mag geleerd worden hoe je Roglič schrijft ...

ONCE

Wat doet die tjallingi eigenlijk op tv. Praat veel maar zegt weinig, moeimaker

pirazzi

Rebus: Nathan Haas.

oborobo

Vanavond in de Avondetappe;Anna,Annemiek,Chantal en Marijn de Vries.
Dat wordt smullen!

xistnc

Zonder Marijn zou ik dan onmiddellijk gaan kijken, voor het eerst trouwens deze Tour.

JANTHEMAN

En vive le velo is weer begonnen. Helaas niet kunnen zaken, morgen weer

ti-raleigh

'@ oborobo
Er is iets te doen aan gynefobie. Vraag maar aan je dokter.

Adrianus en Patrick

Obroro,, heb je gesmuld? Ik vond het een saaie aflevering.. die dames hebben weinig te melden met Marijn voorop.. en Eyecandy was het ook niet;)

TourduJour valt me harstikke mee, inhoudelijk een stuk beter als de avondetappe.. Boogerd blijft een top analyst !

De NOS valt me vies tegen deze tour, het commentaar van met name Herbert " ik zie alles te laat" en " Gesink voor en Gesink na" Dijkstra valt me erg tegen.

Wheely

Het mooiste aan de avondetappe was de teleurstelling die te zien was bij Anna en de blijdschap bij Annemiek. Met als hoogtepunt de blik die Van der Breggen af en toe richting Van Vleuten wierp.

Mooie uitzending daardoor, voor de rest krijg ik bij al die programma's een grondhogday gevoel. Veel van hetzelfde.

oborobo

ti-raleigh

Gynefobie nog nooit van gehoord en mijn dokter ook niet.

LB117

Was een mooi plaatje toch(de inhoud daargelaten).
Zou ik wel een stukje mee willen fietsen!

pirazzi

Van Vleuten is er vanavond weer! De rebus was gisteren Floris Gerts als ik het goed heb. :)

nobrakes

Te doen met dione vanavond, deze 3 hebben echt helemaal niets te melden. Net een kruisverhoor

simplex

Via ziggo ontvanger en hier in het zuiden zie ik vrijwel telkens andere wielerprogramma's die juist de leuke en positieve zaken van de dag laten zien. Leidt de aandacht af van de hier steeds geciteerde negatieve indrukken van de bekende "pispaal"presentatoren.
Moet ik me morgen ook laten afleiden door de verwachte beschamende taferelen op Alp d'Huez en zo een mooie koers en analyses me laten ontnemen?

tristania

Tot nu toe vind ik TourduJour leukste programma. Informatief, gaat echt over de koers van de dag en leuke gasten. Vive le velo viel gisteren nog tegen. Veel over dat nieuwe talent en amper de naam Dumoulin gehoord. De avondetappe. Op zich kan het leuk programma zijn maar erger me kapot aan Dionne de Graaf. Als interessant gaat worden zit ze ertussen. Irritant gelach. Denkt dat haar eigen talkshow is. Herman van de Zand zit in totaal verkeerde rol. Laat hem gewoon presenteren en niet leuk doen.
Oh ja tjallingi. Pfff die gaat een beetje de professor spelen.

1 2 ... 57 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.