rennerske
Vive le Velo,met weinig aantrekkelijke gasten.
Weet niet welke aflevering jij gekeken hebt,maar gisteren waren er toch wel 2 heel aantrekkelijke dames.
Voorbeschouwing van Filemon en Maarten is al ruim van tevoren opgenomen,dus
kunnen niet echt inspelen op de actualiteit.
Noemen ook nooit geen namen van eventuele kanshebbers,want die kunnen er
natuurlijk al lang uitliggen.
De gasten bij TDJ zijn top. Oud renners met een mening. Presentator vind ik maar mwah, Genee imitatie maar dan slechter. Probeert ook elke dag te zeiken als er geen LTJ meezit, zonder begrip van koers en huidige stand van zaken.
Boogerd die dan Martens noemt, die niet eens in de groep zat.
Als je eerst naar Tour du Jour kijkt(begint ook het vroegst) en dan naar Vive le Velo,hoef
je niet meer naar de Avondetappe tekijken.
Dezelfde filmjes(toeschouwer die de weg wordt opgeduwd,Moscon)
Filemon bij Mollema en Herman ook weer bij Mollema.
Kortom;veel van hetzelfde en weinig orgineels.
De presentator van TdJ kon slechter, maar maakt toch veel foutjes. Had het vandaag over dat Kragh Andersen de hele dag 'bij Dumoulin bleef', terwijl hij in de grote vlucht zat. Dan heeft hij alleen naar de dagresultaten gekeken en vervolgens die conclusie getrokken. Ook zijn uitspraak van de namen van renners en wielerbegrippen is vaak slordig. Zo had hij het laatst over 'Kuukelerre', en sprak hij 'motard' uit als 'mootwaar'.
Wie is er op het lachwekkende idee gekomen om Leo Driessen uit te nodigen als gast in TdJ? Deze nitwit van de vaderlandse sportjournalistiek probeert al jaren zichzelf voort te duwen in allerlei programma's, maar valt overal door de mand. Studio Sport houdt al jarenlang de deur voor hem gesloten en wil niets te maken hebben met deze charlatan, die tot mijn verbaing gisteren in Breda aan tafel zat, ook hier weer niet gehinderd door enige kennis van zaken. Hij was vervelend, raaskalde van begin tot eind, onderbrak anderen op een verkeerd moment met onzinnige opmerkingen en probeerde het programma naar zijn hand te zetten. Opnieuw tevergeefs, want Leo Driessen is niet in staat iets naar zijn hand te zetten. Hij noemde de trots van Nico Verhoeven zelfs "misplaatste arrogantie". Leo Driessen...misplaatste arrogantie....volgens mij had hij het op dat moment over zichzelf....
Ja Leo was zwaar irritant maar toch jaren wielerverslaggever geweest:) En op zich viel het wel mee. Zo vaak was hij niet aan het woord.
Maar blijft voor mij beste programma. Wordt echt over koers van die dag gepraat. Ideale samenstelling zou zijn Michael Boogerd, Stef Clement en Eddy Planckaert zijn. Heerlijk.
Moet wel lachen dat sommige mensen alle gasten van vive le velo geweldige kenners vinden. Soms ook gewoon paar cabaretiers aan tafel etc. Soms gaat het te kort over de rit van die dag.
Nog steeds geen fan van avondetappe. Maar wel blij goede kijkcijfers. Is goed voor Nederlandse wielrennen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.