Team dsm-firmenich PostNL 2024

1 2 ... 7 8 9 10 »
Bimbo Visma

In die filmpjes uit de Vuelta zie je vaak Asbjørn Kragh Andersen voorbijkomen in de ploegleiderswagen. Blijft toch wennen

van Valouwe
AWestie
#224
Anderhalve fietslengte is nou ook weer niet nipt te noemen, maar goed 😉

Als het je stoort, geef gerust een meer passend woord, dan verander ik dat natuurlijk. We moeten natuurlijk wel bij de feiten blijven en rekening houden met de gevoelens van de huidige minder bedeelden..!

Laatst gewijzigd
AWestie

Bedoel je dit nou grappig of als sneer?

van Valouwe

Grappig, ik waardeer je oprecht zeer!

van Valouwe

Knotsgekke etappe, overal groepen. Max Poole in de kopgroep maar vanzelf ging het niet, het beste lijkt er wel van af. Niet vreemd gezien de inspanningen van de laatste tijd! Desondanks vandaag een prima 4e plek!

In de tour of Britain hield Oscar Olnley goed stand en staat strak op plek 2 in het A.K.!

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

11de top-10 deze Vuelta. Plek 4 hadden ze nog niet.

Bimbo Visma
Bimbo Visma
#231
11de top-10 deze Vuelta. Plek 4 hadden ze nog niet.

Nu nog niet, want Miquel is teruggezet. Plek 3 weer voor Poole dus

van Valouwe
Bimbo Visma
#232
Nu nog niet, want Miquel is teruggezet. Plek 3 weer voor Poole dus

OK!

Laatst gewijzigd
van Valouwe

Oscar Onley 2e in de eindrangschikking van de Tour of Britain , ploegenoot Sean FLyn plek 10!

AWestie
Adrianus en Patrick
AWestie
#235
Naberman over zijn debuut en zijn laatste plaats in deze Vuelta De nummer laatst in de Vuelta gaat t...

Als je als niet sprinter laatste wordt in een grote ronde heb je daar niets te zoeken.
Al hoewel gaat voor Schelling deze vlieger niet helemaal op.

Naberman is voor mij echt een groot vraagteken, wat doet deze jongen wat wij niet zien.
Hij rijdt al 6 jaren voro Sunweb / DSM maar heeft nog nooit iets laten zien.

Ik las ergens dat Pa geld steekt in de ploeg maar of dat klopt weet ik ook niet.

Rawolf
Adrianus en Patrick
#236
Als je als niet sprinter laatste wordt in een grote ronde heb je daar niets te zoeken.Al hoewel gaat...

volgensmij is het idee met Naberman dat hij als wegkapitein en motivator fungeert. Een rol die in andere ploegen aan oudere ervaren renners word toebedeelt. Wat specifiek Naberman op jonge leeftijd al zo geschikt maakt voor die rol is mij ook een beetje onduidelijk. 

Wel denk ik dat het niet slecht is enkele van zulke renners erbij te hebben, ook om plekken te vullen waar nodig. Met de UCI punten hunt rijd DSM een best breed programma dit jaar. 

 

 

van Valouwe
Adrianus en Patrick
#236
Als je als niet sprinter laatste wordt in een grote ronde heb je daar niets te zoeken.Al hoewel gaat...

De link naar de vader "van"... is "SHIMANO", al jaar en dag mede sponsor van de ploeg zoals "Skill /Shimano".  Lastig te bepalen, wie er wel of niets te zoeken heeft in een grote ronde, temeer omdat veel vuil werk buiten het zicht van de camera's plaats vindt! Feit is dat de ploeg wat mij betreft, boven verwachting heeft gepresteerd en dat kan niet van ieder team worden beweerd!

Laatst gewijzigd
25sep

Heeft een zware Vuelta toch uitgereden dus hij zal vast wel iets kunnen. Valt sowieso al niet vaak uit in een ronde dus hij zal vast zijn waarde hebben

Adrianus en Patrick
25sep
#239
Heeft een zware Vuelta toch uitgereden dus hij zal vast wel iets kunnen. Valt sowieso al niet vaak u...

Het was z'n eerste grote ronde.....

 

Erik Naberman Shimano, duidelijk wist ik ergens ook wel dat het zo zat 

Heipaal

Gaan ze bij dsm nog transfers aankondigen? 

Rawolf

t is rustig inderdaad. 

de kern staat naar t lijkt ook met alle grote namen al binnen. maar nog wat aanvulling en of verlengingen zijn aanstaande. uit de u23 en het beloftenteam zijn er ongetwijfelt gegadigden maar er zijn ook een paar namen die al op wt/pct niveau rondfietsen die me wel interessant en haalbaar lijken.

Mathys Kopecky zou ik wel een goede vinden, is Novo Nordisk wel ontgroeit ondertussen. Kan fungeren als leadout en vrije rol in het wat klassiekere werk. (landgenoot van Bittner maar ook nederlandse connectie)

Jan Maas voor het vuile werk, moet weg bij Jayco begreep ik maar is wel een man met inhoud voor de Declerq rol. Het is niet de dankbaarste rol maar zulke renners heeft elke ploeg nodig. (nederlands) 

Donovan Grondin beetje hetzelfde profiel als Kopecky maar zelf wat minder uitslagen gereden. Kan volgensmij heel sterk zijn in een leadout trein. Maar niet als laatste man. 

James Shaw nuttige knecht bergop en in de heuvelklassiekers. Kan als Brit een mooie wegkapitein zijn voor het koppeltje talenten bij DSM met die nationaliteit

 

 

 

 

 

 

Laatst gewijzigd
Kees Kletser
Rawolf
#242
t is rustig inderdaad.  de kern staat naar t lijkt ook met alle grote namen al binnen. maar no...

Goede suggesties, maar met geen van deze renners ga je de oorlog winnen.

Grootste uitdaging in 2025 lijkt mij om Fabio Jakobsen weer aan de praat te krijgen.

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Bittner 7de op het EK waarbij hij zich ook nog eens gemengd heeft in de aanvallen 

1 2 ... 7 8 9 10 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.