de flow is er weer, zoals die er de laatste jaren op meer momenten geweest is.
Nu is het zaak de trend te doorbreken en is een winter niet leeggekocht te worden. Als spekkie dat voor elkaar krijgt kan de ploeg de stap van degradatiezone naar middenmoot snel zetten.
Was Tusveld trouwens de laatste man in de sprinttrein vandaag? Mn stream had niet genoeg pixels om t rugnummer te ontcijferen.
Ik heb de sprint nog even teruggekeken, een echte laatste leadout had Bittner niet. Vanaf ongeveer 1 km zat hij al wel alleen. Maar ze hebben de laatste 10 km heel goed in een treintje van voren gereden. Wat ik zag was Tusveld wel de laatste man en Leemreize de op 2 na laatste (Tusveld en ? zaten er tussen) tussen 2km en 1,5 km. Wel grappig, een sprint winnen 2 klimmers als trein in de laatste km's en ook Bittner ziet zichzelf niet echt als sprinter gaf hij aan.
Gisteren heeft DSM zich in de naam van Leemreize zich weer laten zien, zijn lekker bezig de laatste tijd. Erg attent en aanvallend gekoerst, hopelijk krijgt hij meer van deze kansen deze Vuelta.
Jammer dat Poole ook niet de overstap naar de kopgroep kon maken.
Vandaag hopelijk Bittner weer een kans.
Word een rustig jaar qua transfers lijkt het. De kern ligt al vast.
Mannen die nog wachten op een contractverlenging rijden veelal in een dienende rol, alleen Bittner is pareltje. Denk dat veel van onderstaande nog wel verlengt worden en zie dat Bjorn Koerdt vanuit de opleidingsploeg nu tijdelijk is overgekomen. Die staat dus ook op de nominatie om in 2025 zich bij de profploeg te voegen lijkt me.
LIEPIŅŠ Emīls | ? |
WELTEN Bram | ? |
COMBAUD Romain | ? |
TUSVELD Martijn | ? |
BITTNER Pavel | ? |
VAN DEN BERG Julius | ? |
FLYNN Sean | ? |
MÄRKL Niklas | ? |
Stef kan zich niet concentreren op twee NL ploegen tegelijk en kan zijn voorkeur maar moeilijk verhullen! Hilarisch was natuurlijk ook zijn tirade jegens DSM F. in de TdF toen Bardet nipt won van Frank v.d. Broek!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.