Team dsm-firmenich PostNL 2024

1 2 ... 7 8 9 10
Rawolf

Vind t niet zon sterke ploeg. Een Vermaerke of echt leadout type had een flink verschil gemaakt.

Leemreize rijd wel een heftig programma dit jaar.

TJV94

Leemreize zit nu al op 65 koersdagen, dus die kan op 86 komen. Vermaerke zit overigens ook al op 49. Had Vermaerke ook wel verwacht, i.p.v. bijv. Naberman of Leijnse. 

Rawolf

Met het oog op UCI punten is het wel een logische keuze Vermaerke naar andere koersen te sturen. 

Maar dan nog mis ik een sprintaantrekker voor Bittner.

Bimbo Visma

Tusveld trok de sprint aan bij de tweede zege van Bittner. Misschien een onontdekt talent 

Bimbo Visma

Kool heeft haar seizoen gered met een krachtige sprint in de Tour. Cool!

TJV94
Rawolf
#178
Met het oog op UCI punten is het wel een logische keuze Vermaerke naar andere koersen te sturen.&nbs...

Mij lijkt dat Leijnse dit gaat doen. Volgens mij had hij in Burgos ook een rol hierin.

Rawolf

Het seizoen begon beroerd maar ik denk dat de sponsors best tevreden zijn met het optreden dit jaar. 

 

Tour de France (Femmes) beide de openingsetappe en dus bonusgeel compenseert een hele hoop.

AWestie

Leemreize gaat een druk jaar achter de rug hebben na de Vuelta

Bimbo Visma
Bimbo Visma
#180
Kool heeft haar seizoen gered met een krachtige sprint in de Tour. Cool!

En vandaag nog even kracht bijgezet door een 1-op-1 te winnen 

van Valouwe

No.2 voor Charlotte Kool op de Maasboulevard in Rotterdam! Lorena Wiebes verslagen in een indrukwekkende sprint!

Bimbo Visma

Onley vierde in de (klim)tijdrit van Polen. De jonge Britten doen leuke tijdritten

Bimbo Visma

Winst in de TTT in Denemarken. 

Met de dank aan vd Broek, Lund, Eekhoff, Flynn, Barguil, Edmondsson en Dorussen

AWestie

Heel fijn dat de ploeg de weg naar boven vindt in het najaar, even doortrekken tot oktober en dan met een wat rustiger hartje 2025 in

Rawolf

Ploeg is goed bezig laatste weken ja. 

Bimbo Visma

Lund Andresen wint in Denemarken ook nog individueel

Bimbo Visma

Voor de derde dag op een rij komt Lund Andresen juichend over de finish. Eergisteren en vandaag wint hij de etappe in Denemarken 

van Valouwe

Bittner 6e in de 2e rit van de Vuelta, maar zo te zien lagen er een aantal DSM renners vlak voor de streep bij een valpartij ....

Bimbo Visma
van Valouwe
#192
Bittner 6e in de 2e rit van de Vuelta, maar zo te zien lagen er een aantal DSM renners vlak voor de...

Poole lag erbij inderdaad. Het lijkt mee te vallen, maar zo wil je niet beginnen..

van Valouwe

Dat dacht ik al, ik zag een lange slungel tegen de stoeprand liggen. hopelijk met niet al te veel erg!

Bimbo Visma
van Valouwe
#194
Dat dacht ik al, ik zag een lange slungel tegen de stoeprand liggen. hopelijk met niet al te veel er...

Toch wel. Hij kreeg vandaag ruim 3,5 minuut aan de broek

van Valouwe

Inderdaad last van zijn val eergisteren!

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Bittner kreeg één echte kans in de Vuelta en hij grijpt 'm ook. Heel knap! 

(nu snel de contractverlenging bekendmaken please)

AWestie

Ik schreef het al in het Visma-forum, maar leuk dat niet de vooraf bedoelde sprinters Liepins en Jakobsen dit jaar winnen maar de jongens er om heen!

Bimbo Visma
AWestie
#198
Ik schreef het al in het Visma-forum, maar leuk dat niet de vooraf bedoelde sprinters Liepins en Jak...

Het is dat Jakobsen nogal duur was anders kon je zeggen dat de oudjes de druk lekker wegnemen

Bimbo Visma
Bimbo Visma
#197
Bittner kreeg één echte kans in de Vuelta en hij grijpt 'm ook. Heel knap!  (nu...

Als ik de laatste tweet zo lees, dan kon die er weleens snel aankomen

1 2 ... 7 8 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.