Team dsm-firmenich PostNL 2024

1 2 ... 7 8 9 10
van Valouwe

Dapper gestreden door Bardet, hele dag mee in de aanval, uiteindelijk beloond met een 10e plek in de daguitslag. Benieuwd wat hij nog gaat rijden richting zijn "pensioen"!

van Valouwe

Goed nieuws dat Max Poole eindelijk zijn rentree kan maken na een ellenlange herstelperiode! In potentie de beste klimmer van de ploeg!

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Zeker mooi! Net op tijd voor de Vuelta. 

Zouden we Dinham dit jaar nog in actie zien?

Bimbo Visma

Vlad van Mechelen gaat op proef bij Bahrain. Daarmee vertrekt de laatste Belgische renner bij de ploeg. 
Alle Belgen vertrekken vroegtijdig bij de ploeg. Wel de lusten, niet de lasten 

Bimbo Visma

Oh, ik zie dat er met Robbe Dhont nog een Belg aanwezig is. Met aflopend contract 

AWestie

Zijn er al geruchten van inkomende transfers?

Rawolf

Geen idee.

Weet ook niet wat Bevin, Edmondson en Dinham nu nog hebben? Australiers nog niet echt een succes bij de ploeg. Effectief rij je het seizoen met 3 man minder. 

Terwijl het programma flink volgeboekt is ivm UCI punten sprokkelen. Verwacht dat de ploeg dit najaar echt in de problemen gaat komen de selecties vol te krijgen. 

Bimbo Visma

Barale

Barbieri

Georgi

Koch

Kool

Labous

Storrie

Dat zijn de namen voor de Tour. Laatste keer voor een klassement met Labous. Benieuwd of ze voor haar nog een klassementsvervangster gaan halen

Bimbo Visma

Bittner boekt zijn eerste profzege in Burgos!

 

Terwijl Poole sneaky drie boni's meesnoepte

Laatst gewijzigd
van Valouwe

Mooie zege, net zo'n brutaal manneke als Lund Andresen...

Bimbo Visma

Vermaerke rondt de Arctic Tour af met een derde plek. Toch een stabiele puntenpakker

Bimbo Visma

Hele stabiele tijdrit van Poole in Burgos

TJV94

Wat verwachten we van de Vuelta ploeg? Opvallend weinig bekend in vergelijking tot andere ploegen.
Max Poole staat erop, verder nog niemand.

Ik verwacht dat Tusveld wel meegaat als knecht van Poole en Bittner in een vrij rol. 

Rawolf
TJV94
#163
Wat verwachten we van de Vuelta ploeg? Opvallend weinig bekend in vergelijking tot andere ploegen.Ma...

Poole

Vermaerke

Tusveld

V uden

Bittner

Roosen

Flynn

Hamilton

 

Misschien zoiets

 

van Valouwe

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/van-arm-bungelde-erbij-naar-battle-met-kuss-voor-eindwinst-waarom-max-poole-kan-gaan-verrassen-in-de-vuelta

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Bittner wint vandaag weer

Bimbo Visma
Rawolf
#164
Poole Vermaerke Tusveld V uden Bittner Roosen Flynn Hamilton   Misschien zoiets  ...

Van Uden kwam voorbij op de startlijst voor Polen

Rawolf

Poole en Vermaerke doen ook goede zaken voor de ploeg betreft de UCI team ranking. 

 

Bittner mooi dat hij wat kan winnen, het volgende sprinttalent bij de ploeg. Duidelijk beter dan Liepins, hopelijk laten ze plan 'sprinter' Liepins snel varen. Met Jakobsen, vUden, TLA en Bittner zit men er warmpjes bij. 

 

 

van Valouwe

Van Jakobsen krijg ik het heet noch koud...

AWestie

Het verhaal Liepins is altijd echt vreemd geweest, heel benieuwd of ze op de burelen in Deventer ook al iets terugkomen op die keus.

Bimbo Visma

Vermaerke gewoon vierde in San Sebastián. Die gaat in goede vorm naar de Vuelta toe 

van Valouwe
AWestie
#170
Het verhaal Liepins is altijd echt vreemd geweest, heel benieuwd of ze op de burelen in Deventer ook...

Lijkt me wel hoor, maar ze zullen momenteel meer bezig zijn met de successen van de afgelopen dagen.

Bimbo Visma

Dit bericht heeft WF nog niet bereikt blijkbaar. https://www.teamdsmfirmenich-postnl.com/pedalling-towards-equality/

Wat vinden we er van?

Rawolf

Het klinkt wel hip maar ik vraag me af of dit iets zegt. Kan me niet voorstellen dat er veel bij de mannenploeg voor het minimumloon rondfietsen. 

 

 

TJV94

Vuelta ploeg is bekend. Sterk team, mooie ondersteuning rondom Poole. Ben heel erg benieuwd wat hij kan.

Bittner

Leijnse

Tusveld

Hamilton

Naberman

Van den Berg

Leemreize

Poole

1 2 ... 7 8 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.