Ik hoop stiekem nog dat ze met een kleine Nederlandse verrassing op de proppen komen, zeker nu ze de afgelopen jaren steeds meer rood-wit-blauw in hun gelederen hebben. Maas werd een pagina terug al genoemd, maar eigenlijk heeft bijna iedere WT-Nederlander met aflopend contract wel een toegevoegde waarde.
Vraagje om mijn geheugen even af te stoffen: het is niet de eerste keer dat Tusveld de wacht wordt aangezet door het team wat betreft contractverlenging toch?
Tusveld heeft dat welis gehad ja, of dat nu weer het geval is weet ik niet. Misschien moet t alleen nog gecommuniceerd worden. Ik kan me niet voorstellen dat je Combaud een verlenging aanbied maar Tusveld niet.
Alleen Liepins weg en verder de gehele 2024 ploeg bijeen houden zou wel bijzonder zijn. Het is een deccenia geleden dat DSM geen grote naam zag vertrekken in de winterstop.
Ook als Tusveld verlengt kunnen we nog wel 2 namen verwachten, 1 voor Liepins en 1 voor Bardet die halverwege 2025 met pensioen gaat.
Twee mooie versterkingen voor de toekomst!
Ko Molenaar en Jurgen Zomermaand naar opleidingsploeg van Team dsm-firmenich PostNL
De onfortuinlijk Matt Dinham verlengt..!
Matt Dinham
A talented rider, Dinham has tasted success in cross-country mountain bike events, but he has since proven to be equally adept on the road too. Strong results at the likes of the Tour de l’Avenir, Tour de Savoie Mont Blanc and U23 World Championships ended up with him joining Team dsm-firmenich PostNL in 2023. That opening campaign saw the astute Dinham settle into the team well, proving himself to be very adept on the hills before going on to make his debut at the Tour de France. Coming out of La Grande Boucle with great legs, Dinham produced a sensational performance to take seventh in the road race at the elite World Championships, before top tens overall at the Arctic Race of Norway and CRO Race. Unfortunately, his 2024 season has been completely hampered by injury but with his long-term future secured, Dinham and Team dsm-firmenich PostNL have the time required to return to racing in a good way and without any rush, so they can hopefully continue their upwards trajectory together in the future.
Heb t in t jumbo forum ook welis gezegd maar t moet is afgelopen zijn met dat gegeil op zo klein mogelijke selecties... 28 man pak daar een Michael Vink of Naberman 2 bij tegen een minimumsalaris alsjeblieft.
Bittner 93 koersdagen (gedeeld meeste van t hele peloton samen met Gamper)
Leemreize 89 koersdagen
Van den Broek 84 koersdagen
T25 koersdagen van t peloton staan 8 DSM mannen in
Vooral voor zon jonge gast als Bittner slaat dat toch helemaal nergens op overbelasting etc. En ook qua prestaties is wat meer trainen minder koersen tegenwoordig de weg. Falend management
De reden is bekend met Dinham Edmondson en Bevin die allen tesamen nog niet tot 40 koersdagen komen maargoed blessures is wielrennen, dat moet je kunnen opvangen.
Dan maar in een jaar waar t allemaal goed loopt je 'opvulrenners' naar wat gravelkoersen sturen. Niet gokken op perfectie of ondercapatiteit
Poole, Onley en Eekhoff hebben er ook nog lange tijd uit gelegen met blessures. Op de fiets blijven zitten kan ook helpen ipv een opvulrenner kiezen omdat er misschien mensen stukgaan
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.