Team dsm-firmenich PostNL 2024

1 2 3 4 5 6 »
Bimbo Visma

Ik denk overigens dat de vraag wel gesteld moet worden of Jakobsen wel naar de Tour moet. Niet eens vanwege de vorm, maar vanwege de omkadering. Roosen, Eekhoff en vd Berg lijken de Tour niet te gaan halen. Maar ze zullen vast wel vasthouden aan het plan.

Het lijkt er overigens op dat Onley en van den Broek wel ineens in de Tourselectie opgenomen worden. En dat lijkt me terecht. Als ik een longshot zou doen op de selectie:

Bardet

Barguil

Onley

Vermaerke

vd Broek

Jakobsen

Welten

Märkl

van Valouwe

De grote vraag is.... waar is Max Poole gebleven, ok elleboog gebroken maar dat is ook al een tijd geleden...

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma
van Valouwe
#127
De grote vraag is.... waar is Max Poole gebleven, ok elleboog gebroken maar dat is ook al een tijd g...

Die is vorige week weer buiten gaan fietsen. Dat deelde de ploeg op twitter.

 

Dinham is nog wel vermist

Rawolf
Bimbo Visma
#126
Ik denk overigens dat de vraag wel gesteld moet worden of Jakobsen wel naar de Tour moet. Niet eens...

Ik denk Degenkolb ipv Vermaerke. 

Jakobsen heb ik ook echt weinig vertrouwen in ja en de trein is ook nog niet best dit seizoen.

Bimbo Visma
Rawolf
#129
Ik denk Degenkolb ipv Vermaerke.  Jakobsen heb ik ook echt weinig vertrouwen in ja en de trein...

Goed punt. Ik wist dat ik er eentje vergeten was

Rawolf

Zowel van Uden als Jakobsen meenemen lijkt me ook nog wel een valide optie trouwens. Van Uden kan prima een sprint aantrekken.

van Valouwe

Bardet verlengt zijn contract met een jaar....!

One more year, with a twist

A figurehead of the sport and a rider that is beloved by fans worldwide, Team dsm-firmenich PostNL are pleased to reveal that ahead of what will be his last participation at the Tour de France, they have extended their contract with Romain Bardet through 2025.
 
With his glittering record behind him, 2024 will be Romain’s last full road season. In 2025 Team dsm-firmenich PostNL and Romain will have another tilt at the Giro d’Italia, before his last WorldTour level race at the Critérium du Dauphiné; a race on home soil that holds personal significance for the Frenchman.

Laatst gewijzigd
Cornelius

Knap hoor van Églantine Rayer en Juliette Labous. Verhulst een tikkeltje te nerveus aan de meet, waar Juliette prima gebruik van weet te maken. Overigens, opnieuw een leuk parcours voor het Franse kampioenschap.

van Valouwe
Cornelius
#133
Knap hoor van Églantine Rayer en Juliette Labous. Verhulst een tikkeltje te nerveus aan de me...

⚡️Franziska Koch and Juliette Labous Storm to National Road Titles in Germany and France!

Bimbo Visma

Koch en Labous krijgen een nieuw truitje. Liepins mag zijn eigen truitje houden

Bimbo Visma

Pfeiffer mag haar truitje ook nog een jaar houden. Straks de Duits, Frans en Brits kampioen in de Tour

Bimbo Visma

De namen voor de Tour:

Bardet

Barguil

Degenkolb

Eekhoff

Jakobsen

Onley

van den Broek

Welten

Rawolf

Prima selectie op papier. Hopen dat Eekhoff, Welten en Jakobsen fit en in vorm zijn. Voor mij staat er bij die 3 een groot vraagteken. Degenkolb zal zn job wel doen. 

 

De klimgroep kan mij zeer bekoren, die kunnen de Tour echt gaan animeren met zn 4en in de lastigere etappes. Zie hieruit wel een etappeoverwinning of 2 komen. Afhankelijk van wat Pogacar en co bepalen.

1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.