Sven, bedankt voor de vlekkeloze organisatie van de wielerbeurs 2024. Je gaf telkens leuke statistische cijfers en een leuk verhaal bij de tussen en eindstanden. Dit spel blijft mijn favoriet en hopelijk komt er een editie 2025. Zelf net buiten het podium geëindigd, maar zeer tevreden met het team. Maar 1 echte tegenvaller (Bagioli) en dan mag je niet ontevreden zijn. Pogacar dit jaar gelukkig in mijn team maar met dit puntenaantal neem ik hem in 2025 niet. Nu even afkikken van het wielrennen, op naar de feestdagen en oud en nieuw en dan gaat het al weer snel begin 2025 al weer starten. Op zoek dus naar de pareltjes voor 2025. Het lijstje staat al klaar, maar nu de goede er uit pikken.
Bedankt voor de toporganisatie Sven, wordt gewaardeerd dat je er zoveel tijd en moeite in steekt om het zo interactief en uitgebreid te maken! Voor mezelf een degelijk seizoen gedraaid en meer dan de helft in waarde toegenomen, maar dat was maar voldoende voor een 15de plaats. Blijft een ontzettend leuke maar moeilijke puzzel om de juiste afweging te maken tussen potentiële groei en bewezen puntenpakkers, want het is je absolute vooruitgang in punten die telt, en niet de procentuele groei. Hopelijk komt er nog een nieuwe jaargang om beter te kunnen doen! :-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.