Spel: De Wielerbeurs 2024

1 2 3 4 5
King Kelly

Graag doe ik mee om eens te zien welke renners zich echt (flink) verbeteren in 2024. Bedankt voor de organisatie alvast!

 

SvenVDB

22 deelnemers ondertussen

Laatst gewijzigd
Franco Bitossi

En nummer 23. 

SvenVDB

5 teams ontvangen en verwerkt.

Alvast een kleine statistiek, die momenteel uiteraard nog weinig wil zeggen:

We hebben tot nu toe 65 verschillende renners gekozen, waarvan 40 onepicks en 2 renners die door 4 van de 5 teams gekozen zijn.

We gaan dus al zeker geen renners hebben die in elk team gaan voorkomen.

Wie wordt de populairste pick? Dat zien we op 16/01/24, bij de start van het nieuwe seizoen.

Laat de teams maar komen!

Gerrit Glomser

Ga deze kerst eens puzzelen

kokkie1975

Team verzonden.

SvenVDB

Alle ontvangen teams zijn verwerkt en aangepast op pagina 1. Nog minder dan 2 weken om jullie teams door te sturen. Niet te lang wachten dus!

Ab Normaal

Hi Sven, ik heb mijn team klaar. Is ingezonden ingezonden en niet meer wijzigbaar?

Niet dat ik van plan ben steeds te wisselen (heb ik zelf ook een hekel aan als dat steeds gebeurd), maar als een renner geblesseerd raakt zoals Penhoët gisteren, zou ik 'm nog graag willen wisselen.

Kan ook gewoon wachten en je het team op de 15e mailen. Wat heb je liever?

BrackenRidgeCycling

Team verzonden

SvenVDB

@Ab: Je mag eventuele aanpassingen nog doorgeven tot de deadline 👍

SvenVDB

16 teams ontvangen en verwerkt. Magere opkomst tot nu toe, we zullen het aantal van vorig jaar niet kunnen evenaren vermoed ik.

Laatst gewijzigd
vernis

Er zijn ook van vele renners nog geen programma's bekend, dus daar wachten er mss wel nog veel op.

Bonorrie
SvenVDB
#36
16 teams ontvangen en verwerkt. Magere opkomst tot nu toe, we zullen het aantal van vorig jaar niet...

Denk ook dat het een beetje ligt aan de nieuwe lay-out van WF. Is best nog wel wat zoeken nu op het forum, zal nog moeten wennen. 

De spellen zijn moeilijker te vinden. Tenminste voor mij dan :)

SvenVDB

Ik snap wat je bedoelt, ik heb ook de indruk dat er vele het forum links hebben laten liggen sinds de update. Ik merk zelf ook op dat ik veel minder langs kom, na de 'grote update van het forum'.

Sies

De drukte op het forum heeft ook te maken met de tijd van het jaar. In deze periode is het elk jaar een stuk rustiger, maar ik denk wel dat mensen minder goed hun we nog weten en dat er daardoor minder deelnemers zijn. ik merk zelf ook dat ik harder moet werken om deelnemers aan mn spel te krijgen.

SvenVDB

En weer 3 teams zijn verwerkt. Wie nog? Stuur je team door voor maandag 15/01 23:00

ZwiebeLD

Ik doe ook mee!

De Meesterknecht

Ik ga ook nog een team insturen! Komt goed!

 

Bonorrie
SvenVDB
#39
Ik snap wat je bedoelt, ik heb ook de indruk dat er vele het forum links hebben laten liggen sinds d...

Dat denk ik ook Sven.

In de Discord-groepen wordt namelijk wel volop gediscusieerd over  Wierennen.

esims2.0

Ik denk dat het nieuwe forum juist een verbetering is als het gaat om topics onder de aandacht houden. Op het oude forum werden regelmatig berichten geplaatst om je topic weer in de lijst met actieve topics te krijgen. Die noodzaak is er nu een stuk minder doordat de indeling van het forum centraal geplaatst is, en je daarnaast alsnog de lijst met actieve topics kunt aanklikken en bekijken.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Nu wordt er gewoon een post geplaatst om in de actieve lijst te komen, dus dat 'probleem' zal niet verholpen zijn. 😀

Maar goed dat er iets gedaan wordt aan het forum, ik hoop dat ze het blijven verbeteren. 👍

bbflood1

mijn team komt eraan. Doe dus graag weer mee

Niels22

Met dank aan Sven ben ik er weer bij in 2024.

 

Wie heeft dit forum bedacht? Wat een waardeloos oerwoud aan onzinnigheid

Silent Hill

What the ...

Staat dit topspel al zo lang open ? Echt iets fout in het forum, en werk aan de winkel voor mijnheer de administrator Rahim Vlasblom.

Familie verplichtingen deze namiddag, ik probeer toch nog een team te sturen. Wacht op mij !

 

 

SvenVDB

Mijn spammailtjes hebben toch wat uitgehaald. Net nog een heleboel teams verwerkt. Ik heb ondertussen 33 teams ontvangen en er zijn er 40 aangemeld. Van volgende deelnemers verwacht ik dus nog zeker een team:

-Koekebakker
-Noordbiker
-BlingSagan
-Limal
-Ajvenema
-Silent Hill
-Zifira Max

Ook overige deelnemers kunnen zich uiteraard nog aanmelden voor morgen 15/01 23:00 !!

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.