Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 20 ... 94 95
zomaareens

Degenkolb heeft Valverde verslagen maar die muur was echt aan max 100 meter 17 procent, en max 250 meter boven de 10..
Huy is langer ..

Poeksel

'@allieballie: http://www.procyclingstats.com/race/Dubai_Tour_2015_Stage_3_Hatta bedoel je.
Gaat van 359 naar 393m in de laatste km, Hoei is dacht ik 100m omhoog, dus zwaarder. Maar best mogelijk dat Degenkolb het gaat proberen als ie er toch is.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Huy dus meer dan dubbel zo zwaar

Niballie

Ja die bedoelde ik. Wellicht is Huy te zwaar ja. Misschien probeert hij het toch. In ieder geval eerst maar afwachten wat er met Kittel gaat gebeuren.

denise

Ik zie daar in Hoei geen enkele sprinter in de top 10 eindigen. Zelfs Gilbert reed daar maar 2 keer in de top3 boven.

EPOmeister

Heb momenteel Wellens en S Yates maar wil ruimte maken voor Alaphilippe. Wie van die eerste 2 zouden jullie wegdoen?

Lance Beenstrong

'@EPO meister, ik zou nog even wachten tot er meer zekerheid is over de selecties ;) Anders zou ik wellens thuis laten ivm zijn blessure aan het zitvlak, al weet ik niet hoe het daar momenteel mee gesteld is.

Rolfo

Wat vinden jullie van de keuze van D. Caruso als 'dark horse'.

EPOmeister

'@Lance, ja je hebt gelijk maar ik kan het niet laten om nu al te peinzen over deze overwegingen :)
Goed punt.. En een fitte Wellens versus een fitte S Yates?

@Rolfo, persoonlijk heb ik weinig fiducie ivm combo Giro - Tour van Caruso maar dit is deels gebaseerd op mijn scorito ervaring van vorige jaren met renners die deze combo reden

Laatst gewijzigd
JimKro

Caruso scoorde in de giro ook al niet bijster veel punten, was met 1 miljoen nog wel zijn geld waard. Maar lijkt me nu echt te duur voor 2 miljoen. Hij zal vooral als knecht voor Van Garderen meegaan.

Niballie

En Wellens t.o.v. Gallopin? Gallopin is wel een keer zo duur, maar zou toch beter moeten presteren op de muurtjes en in de heuvels?

zomaareens

Gallopin beter lijkt me ja.... maar nog eentje waarvan ik me afvraag of ie echt punten gaat halen. Misschien 1 keer n ontsnapping. Maar heeft toch niet de punch van een machtssprinter voor de muurtjes..?

Niballie

Maar in de heuvels moet hij kort kunnen eindigen. Etappe 10 op quatorze julliet lijkt me geknipt voor hem bijvoorbeeld.

zomaareens

die lijkt me ook voor hem ja, maarja... gok je op 1 etappewinst? en nog 2 in de toptien? dan scoort ie in 18 etappes nada he..

Niballie

Ja klopt, maar aan de andere kant. Een andere renner van 1,5 met meer kansen op etappezeges of twee van 750.000?

Uwi

'@Rolfo Ik zit zelf te denken aan Navarro als 'dark horse', sowieso kopman bij z'n ploeg. En anders misschien Gesink. Beide 1,5 miljoen

vincentbosse

Mijn 20 tal.... Schiet er maar op (met argumenten hè ;) )

Vincenzo Nibali IT Astana KLA/KLI/TIJ € 5.000.000,00
Nairo Quintana Rojas COL Movistar KLA/KLI € 5.000.000,00
Tejay Van Garderen VS BMC Racing TIJ/KLA/KLI € 3.500.000,00
Alexander Kristoff NOO Katusha SPR € 3.500.000,00
Jean Christophe Peraud FR AG2R KLA/KLI/TIJ € 3.000.000,00
Jakob Fuglsang DEN Astana KLA/KLI € 3.000.000,00
Pierre Rolland FR Europcar KLA/KLI/AAN € 3.000.000,00
Michael Matthews NZ Orica-GreenEDGE SPR/AAN € 3.000.000,00
Romain Bardet FR AG2R KLA/KLI € 2.500.000,00
Michal Kwiatkowski PL Etixx - Quick Step KLI/KLA/TIJ/AAN € 2.500.000,00
Thibaut Pinot FR FDJ KLA/KLI/AAN € 2.500.000,00
Daniel Martin IRE Cannondale-Garmin KLI/KLA/AAN € 2.000.000,00
Warren Barquil FR Giant Alpecin KLA/KLI/AAN € 2.000.000,00
Wilco Kelderman NL LottoNL-Jumbo KLA/KLI/TIJ € 2.000.000,00
Daniel Navarro SP Cofidis € 1.500.000,00
Tony Gallopin FR Lotto Soudal SPR/AAN € 1.500.000,00
Julian David Arredondo SP Trek Factory Racing KLI/AAN € 1.500.000,00
Rein Taaramae EST Astana KLA/KLI/TIJ/AAN € 1.000.000,00
Alexis Vuillermoz FR AG2R KLI € 750.000,00
Tim Wellens BE Lotto Soudal KLI € 750.000,00

Lance Beenstrong

Eigenlijk lijkt t nergens op.. als ik eerlijk ben.. Geen Contador, geen Froome, geen Valverde geen Rodriguez, geen Sagan, verder sws weinig sprinters, enorm veel subtop, en die eindigen vaak op plek 15-30 --> weinig punten.

mcnuggets

Mee eens, en je mag maar 9 man opstellen. Met dit groepje heb je soms wel 15 man voor een etappe..

RubenVB

Geen Contador en Froome is niet heel dramatisch. Hangt af wie je voorkeur heeft.(mijne houd ik voor me, maar ik heb er ook maar 2 :) )The Big 4 kiezen is sowieso niet slim.

Wel echt veel te veel klimmers

Uwi

'@RubenVB Ik vind het risico te groot om er maar 2 te kiezen, ik ga voor 3. Mochten de 2 die je niet hebt gekozen veel meer punten binnenhalen dan de 2 die je wel kiest, dan mis je behoorlijk veel punten. Aan de andere kant heb je wel meer ruimte voor de subtoppers. Ben het er wel mee eens dat de grote 4 kiezen niet heel handig is, mochten er 1 of 2 van uitvallen dan heb je veel te weinig compensatie. Het lastige is alleen wie je eruit laat.

Niballie

Ik heb er ook drie. Gelukkig is dit hele spel een kwestie van geluk en pech. Zie de giro waar Porte door pech wegviel en Uran überhaupt tegenviel.

rubenvvs1999

Quintana
Contador (C)
Froome (C)
Valverde
Rodriguez
Kwiatkowski
Bardet
Pinot
D Martin
Henao
Wellens
Sagan (C)
Kristoff
Hagen
Demare
Rojas
Costa
Gallopin
Alaphillipe

Graag opbouwende kritiek ;)

JimKro

Ik heb ruim genoeg geld om ze alle vier te nemen, dus ik zie niet echt een reden waarom ik er 1 thuis zou laten.

Gesink is trouwens een dark horse die ik sterk overweeg

pirazzi

Ipv Peraud en Fuglsang kun je wat extra sprinters kopen.

1 2 ... 20 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.