Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 21 ... 94 95
Uwi

'@rubenvvs1999 Als Kittel niet meegaat, zou ik sowieso Degenkolb nemen ipv bijv. Kwiatkowski of Rui Costa, moet je ergens anders nog 500.000 vrijmaken

Bonkie

'@ Ruben, prima team. Wellicht een goedkope sprinter extra maar dat zijn keuzes.

Heeft iemand toevallig iets over Albasini gehoord? Hoop echt dat hij weer mee doet dit jaar.

rubenvvs1999

'@uwi heb je buiten die sprintetappes wel echt veel aan Degenkolb?

Gids05

Ik heb nu froome. Quntana ,Contador nibali, rodriquez ,pinot ,vuilermoz,henao, Boom ,Thomas,t Martin,t.dumolin,alaphillipes bennet,mathews, sagan degenkolb kristoff, en heb nu nog 1.500 over welke zouden jullie erbij nemen. Of wat zouden jullie eraf halen. Ik zit toch aan valverde te denken graag. Wat reacties want doe voor het eerst mee. Bedankt

Poeksel

rubenvvs1999, waarom Contador en Froome als kopmannen ipv Quintana en/of Rodriguez?

@Gids05: nog een klimmer.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Martens lijkt me trouwens wel een aardige keuze als iemand 500k overheeft. Hij sprint vaak mee in een kleiner peloton, ik zie hem wel een paar keer rond plek 10 eindigen.

pirazzi

Gids05 Bennet weg, hoeveel kost hij eigenlijk?

rubenvvs1999

'@poeksel haha, dan vraag ik jou waarom contador en froome niet en quintana en rodriguez wel? ;)

Uwi

'@rubenvvs1999 Misschien dat hij mee kan op de Muur van Huy, en anders sowieso een kanshebber voor etappe 6 naar Le Havre. Daarnaast wellicht rit 13 en 15, en niet te vergeten de kasseienrit. Mocht Kittel niet meegaan, heb je dus al een rit of 9 waar hij kans maakt op een goede klassering

Poeksel

Quintana lijkt me de beste klimmer (dus kopman voor bergetappes). Rodriguez kan zowel in heuveletappes (daar kan je Sagan ook opstellen natuurlijk) als bergetappes (als reservekopman).

Chesron21

Sterk team Ruben, alleen ik geef Poeksel meer dan gelijk. Rodriguez en quintana gaan heel veel meer punten opleveren door resp. hun klasseringen op muren en witte trui punten.

Banaantje

De naam Talansky is nog weinig gevallen. Veelzijdige renner die niet duur is...

rubenvvs1999

'@poeksel en @chesron21 heel erg bedankt mannen! Jullie zetten me aan het denken! het is idd een verstandige keuze om voor rodriguez te gaan. Is hij ook kopman bij katusha of is dat moreno?

Lance Beenstrong

Zijn teamgenootje D. Martin oogt wat beter en kost evenveel, bovendien explosiever op de muurtjes. Vandaar weinig talansky-fans denk ik.

marcfiets

Een argument van niks maar
Amerikanen vallen altijd tegen in mijn pooltjes.
Deed Leipheimer het weer goed in de Dauphine maar geen punt pakken ik de tour
daarom neem ik ze niet meer

Daan°

Mijn Team:

Klassement/Klim:
Quintana
Nibali
Pinot
Froome
Contador
D. Martin

Tijdrijden:
Martin
Dumoulin
Cancellara

Sprints:
Cavendish
Kristoff
Sagan
Bouhanni
Bennett
Martens (Klimsprintjes, sprint altijd mee in kleine pelotonsituaties)

Aanvallen/Kasseien:
Boom
Vanmarcke
Alaphillipe

GRAAG TIPS WIE IK ALS KOPMANNEN AAN MOET STELLEN :). 1 klassementsrenner, 1 pure sprinter, 1 klimsprinter? Of 1 AK, 1 Sprint, 1 TT? Of... Graag advies!

Ik heb nu Froome (Tijdrit en AK), Quintana (Jongerenklassement en Bergetappes) en Sagan (Groene trui, sprint , klimsprint enz..)

Laatst gewijzigd
Gids05

500.000

rubenvvs1999

'@daan ik denk dat je wat veel tijdrijders hebt en ook best dure sprinters. Misschien wat meer geld investeren in klassementsrenners?

JimKro

'@daan

Waarom zoveel tijdrijders? Ik zou echt een stuk meer klimmers nemen als ik jou was

Daan°

Bedankt voor de tip, dus wie zal ik dan weghalen voor de Tijdritten? Dennis? Cancellara en Martin zie ik buiten een tt ook nog wel een etappe winnen. Dumoulin ga ik niet weg doen ;).

Wie zou ik dan het beste kunnen halen als klimmer?

JimKro

Ik zou hooguit 1 pure tijdrijder nemen. Met alleen een proloog.
Rodriguez, bardet, D Martin zijn bijvoorbeeld nog goede klimmers

Laatst gewijzigd
Daan°

Ik heb nu Dennis en Brandle weggehaald, D. Martin in de plaats.

pirazzi

Gids05 T. Martin is 1,5 miljoen, je hebt nog 1,5 miljoen over +500.000 voor Bennett = de 3,5 miljoen die Valverde kost alleen dan heb je 17 renners ipv 18. Vraag me ook af of Alaphilippe wel aan de Tour gaat meedoen want hij staat pas op de voorlopige startlijst.

Gids05

Oke bedankt pirazzi👍🏻

nasibal

toch lullig als je je dan realiseert dat Valverde 4 miljoen kost, ipv 3,5 ;)

Ik zie overigens meerdere mensen de keuze maken voor Boom. Ik snap deze eerlijk gezegd niet zo goed. Wordt er gehoopt op een sterke kasseienetappe en proloog + eventuele ontsnappingen? Voor dezelfde prijs kan een Oss dat ook, en daarbij heb je ook nog kans dat hij af en toe even meesprint.

1 2 ... 21 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.