Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 32 ... 94 95
Patriickjoo

Van wie verwachten jullie meer nu Kittel niet meegaat, Degenkolb of toch Matthews?

David B

'@patriickjoo Daar zullen de meningen hier over verdeeld zijn. Persoonlijk verwacht ik meer van Degenkolb..

Tommytom

Ik zou dan ook kiezen voor Kelderman. Kan ook nog wel goed aankomen en daarom een hogere kans op punten in de eerste etappes op de heuvels.

zou ook gaan voor v. Avermaet. Als hij in de proloog kort eindigt, op de muur van Huy niet teveel verliest en in de kasseienrit in de voorste groep aankomt heb je nog kans dat hij geel pakt ook. Beide geen top 5 in sprints, maar wel mogelijk top 10.

Overigens heb ik in nog geen enkel team Poels voorbij zien komen. Denk dat er aardig wat etappes zijn waar hij nog wel eens punten kon scoren. Al lijkt 1,5 miljoen me te veel voor hem hem.

@sprintgeit. Ik zou Valverde meenemen

EPOmeister

Weet iemand wat de rol van Sinkeldam in team Giant gaat zijn?

Tommytom

Sprinttrein voor Degenkolb. En als Degenkolb iets overkomt zullen ze hem wel uitspelen, nu Veelers er ook niet bij is.

Zou hem niet in m'n team opnemen ;)

droomteam

Nu het huiswerk fout van mij verkeerd gezien 2014. verkeerde prikbord gekeken

Laatst gewijzigd
WIDMollema?

'@Patriickjoo, Degenkolb.

Voor 1 miljoen: Rojas of Dumoulin?

Trainee

Rojas

droomteam

Fout van mij dit was een lijst van 2014 Sorry .

pattiepot

Nibali
Contador
Quintana
Valverde
Rodriguez (C)
Pinot
Bardet
D. Martin

T. Dumoulin
Gallopin

Kristoff (C)
Sagan
Bouhanni
Degenkolb
Boasson Hagen
Rojas
Cimolai
Bennet

Inmiddels al veel verschillende teams samengesteld. Wat vinden jullie hiervan?
Voldoende klimmers of te weinig ?
Gallopin of v. Avermaet ?

Gekkegerrit1

persoonlijk zou ik meer klimmers pakken..
v. Avermaet

Wie zouden jullie kiezen?
V.Avermaet of Boasson Hagen?

Roberto1

Met zoveel grote namen is het moeilijk om een goede team te bouwen,

Pattiepot je hebt waarschijnlijk te veel sprinters en te weinig bergmannen, als er 1 of 2 uitvallen verlies je elke bergetappe teveel punten, ik zou zelf kristoff of bouhanni eruit halen, daarvoor bijvoorbeeld kelderman en demare en nog iemand van 500.000 halen. of misschien gewoon 2 berg mannen

ivo001

'@pattiepot

Bouhanni en Gallopin vervangen door Froome

pattiepot

Ja ik vind de keuze tussen boasson hagen en v. avermaet ook moeilijk.
Alleen de keuze welke bergman(nen) ik moet nemen als ik bv bouhanni er uit haal...
V. Garderen is een optie. Verder vind ik het lastig om te zeggen welke nog meer zeker hoog gaan eindigen in etappes of klassement

zomaareens

He, jammer dat kittel niet meegaat, nu twijfel ik weer of ik degenkolb moet nemen.. Iets in me zegt dat ie in dit sprintgeweld(ondanks oplopende aankomsten en kasseienrit) toch tekort komt in zowel elke etappe als voor het groen. Maarja... als ie er drie wint val je lelijk op deine nase naturlijk

nafnikleb

Hmm ik twijfel tussen Rojas, Demare, Trentin en Bennati. Allemaal 1 miljoen, maar wie zal het meest opleveren.

Rojas: teampunten, kans in veel etappes, meestal verre ereplaatsen
Demare: kans in niet zoveel etappes, meestal dichte ereplaatsen, Fransman
Trentin: kans in redelijk wat etappes maar zal moeten werken voor Cav, kan wel zomaar een heuvelrit winnen
Bennati: kans in veel etappes, redelijke ereplaatsen, maar waarschijnlijk werken voor Sagz

Ik neig naar Demare...

Roberto1

Je kan gokken dat froome uitvalt , die kans is er altijd maar ik denk dat je hem nodig hebt om bovenin mee te doen.

denk niet dat v garderen het kan waarmaken de laatste week van de tour,

Ik zou zelf bouhanni - dumoulain - gallopin eruit halen, als ik het goed heb je dan 6 miljoen, en dan daarvoor demare en froome halen.
mocht je je kansen een beetje willen verspreiden kan je bijvoorbeeld kelderman-demare- barguil- s Yates.

Niballie

A: Gallopin en Boom
of
B: Van Avermaet en S. Yates
?

Ik twijfel over Van Avermaet, wat kan hij nou echt op de muurtjes?

Laatst gewijzigd
Tommytom

B

sprintgeit

B zonder twijfel.

Ik gooi er ook nog maar eentje in:
A: v Avermaet - Hagen - Sepulveda
B: Boom - Cimolai - Porte

Patriickjoo

A

A: Bouhanni
B: Coquard + Hagen

Laatst gewijzigd
JimKro

'@patrick
B :p

Laatst gewijzigd
arviidd

B

JimKro

Ik ben nu sterk aan het twijfelen of en hoe ik degenkolb in mijn team ga verwerken. Misschien wel ipv Sagan. Aangezien degenkolb een stuk goedkoper is. Als ik ze allebei neem moet ik flink bezuinigen in m'n klassementsrenners

Roberto1

'@nafnikleb

trentin zou het idd kunnen maar zoals je zelf zegt hebben ze voor in het vlakke cav , en voor in de heuvels J. Alaphilippe en eventueel kwiatkofski en daarbij weet je niet wanneer je hem moet spelen. dus neig ik ook naar demare

@ sprintgeit
Hagen met Porte :D

1 2 ... 32 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.