Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 33 ... 94 95
Roberto1

'@ jimkro ja ik heb het zelfde probleem ;)

Roberto1

denken jullie dat D. Oss gaat meesprinten in de sprintetappes ?

Niballie

Ik denk van wel, deed hij vorig jaar ook meestal.

Bertje de beste

Iemand nog een mening/tips over voor mijn team?

N. Quintana Rojas (c)
J. Rodriguez (c)
A. Kristoff (c)

V. Nibali
C. Froome
A. Contador
T. Pinot
R. Bardet
D. Martin
M. Frank
S. Yates

A. Malori

P. Sagan
J. Degenkolb
E. Boasson Hagen
J. Rojas
A. Demare
G. Van Avermaet
D. Cimolai
S. Bennett

JimKro

Ziet er goed uit. Eigenlijk alleen Valverde niet

Gekkegerrit1

Mooi team Bertje. Alleen Valverde van 4 miljoen niet maarja als je die erbij wilt dan moet je te veel schrappen denk ik

Waarom kies je voor Quintana als kopman? hij heeft natuurlijk de witte trui punten..

Bertje de beste

Bedankt,
Hij lijkt mij de sterkste op dit moment. Wie zou jij als kopman nemen dan?

Chesron21

Lijkt veel op mijne bert.

Jij: Frank, bo hagen, van avermaet, malori
Ik: Valverde, Alaphilippe

Mooi teampje

Chesron21

Quintana of Froome, maar quintana heeft witte trui punten ga ik vanuit..
Quintana kopman.

Gekkegerrit1

Om er nog maar eentje tegenaan te gooien ;)

Valverde + Coqaurd of
Sagan + Demare ?

Gekkegerrit1

'@Bertje

Ik denk dat Froome het sterkste is en heeft ook een goede openingstijdrit. Daarnaast zie ik Quintana als ie echt de sterkste is pas in de laatste week echt punten pakken tegenover Froome, Nibali en Contador

Chesron21

Sagan en demare kunt met die muurtjes ook prima je klassementskopman inzetten denk ik (mocht sagan het niet aankunnen naar je mening)

Laatst gewijzigd
ConINGtador

Nu we het toch op die "Tour" (haha, woordgrap) gooien, A of B :

A: T. DUMOULIN
B: A. MALORI

Dumoulin is in de proloog waarschijnlijk net iets beter dan Malori en kan in de meest ideale situatie het geel pakken. Wellicht kan hij ook teampunten pakken met J. Degenkolb.

Malori daarentegen kan zomaar 3/4/5e worden in de proloog en ook in de ploegentijdrit maakt Movistar een goede kans. Daarnaast kan hij teampunten pakken met N. Quintana en A. Valverde.

Laatst gewijzigd
Tommytom

Zou voor malori gaan.

Overigens zie ik steeds weer mensen die Alaphilippe erin hebben staan. Hij ging toch helemaal niet mee??!

raoulthebest

Zojuist mijn team samengesteld. Ik heb nu 10 renners voor in de bergen en 10 voor de sprint/heuvels. Iemand suggesties? En wie zal ik als captain kiezen?

Froome
Nibali
Quintana
Valverde
Rodriguez
Pinot
Bardet
Martin
Frank
Cimolai

Sagan
Kristoff
Degenkolb
Coquard
Hagen
Demare
Oss
Bennati
Rojas
Bennett

JimKro

Je weet dat cimolai een sprinter is?

droomteam

Malori of Tom Dumoulin Heel lastig als Tom Dumoulin 1e word in de Tijdrit kan hij zomaar een aantal dagen in het geel rijden Of hij moet hem op de muur van Hoeij weer kwijt raken Maar wint Degenkolb een vlakke etappe en heb je hem er bij bonus punten . Bonuspunten kan ook voor Malori maar dan moet Valverde in het geel of Quintana maar voor de laatste zie ik dat pas later bij het jongeren klassement .

Gids05

Wat kan je nou t beste doen met kopmannen 2klassement of 2sprinters ???? En hoe zouden jullie het doen ik heb nu sagan froome quntana ?

juliandavid

Iemand?

A. Arredondo/ T. Martin/ Ventoso
B. S. Yates/ P. Rolland

Jelle van der Linden

Gids05,

2 sprinters is natuurlijk niet slim met maar 4 sprintetappes.
je kan kiezen voor 2 klassementsmannen en een sprinter
of je kan kiezen voor een sprinter, heuvelrijder en klimmer

Jelle van der Linden

'@juliandavid,

Ik zou kiezen voor B.
Want daar verwacht ik meer van

BergjeopBergjeaf

twijfel hier, twijfel daar..

Wordt Peraud of Bardet de kopman van AG2R? Ik weet dat Peraud vorig jaar sterk reed, maar toch hoor ik vaker Bardet vallen..
En wat denken jullie van Rui Costa? Ik vond hem de laatste tijd ijzersterk rijden en ik denk dat hij zich voorbereide op de tour.

TheStrikers

Wie o wie zal ik voor 1.5 miljoen nemen.
A. Gallopin
B. Van Avermaet
C. Demare+Cimolai

Matti

Moeilijk, zit zelf te denken aan Van Avermaet maar heb voorlopig optie C opgesteld

nasibal

Lijkt me geen lastige vraag. Van zowel Demare, V. Avermaet en Gallopin kan je je afvragen of ze uberhaupt veel punten gaan halen. Als ze echter alle 3 op de te verwachtte momenten naar verwachting scoren, wint Demare het. Zeker als je bedenkt dat hij 500k goedkoper is. Cimolai kan voor 500k alleen maar meevallen en is pure bonus

1 2 ... 33 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.