Nu we het toch op die "Tour" (haha, woordgrap) gooien, A of B :
A: T. DUMOULIN
B: A. MALORI
Dumoulin is in de proloog waarschijnlijk net iets beter dan Malori en kan in de meest ideale situatie het geel pakken. Wellicht kan hij ook teampunten pakken met J. Degenkolb.
Malori daarentegen kan zomaar 3/4/5e worden in de proloog en ook in de ploegentijdrit maakt Movistar een goede kans. Daarnaast kan hij teampunten pakken met N. Quintana en A. Valverde.
Zojuist mijn team samengesteld. Ik heb nu 10 renners voor in de bergen en 10 voor de sprint/heuvels. Iemand suggesties? En wie zal ik als captain kiezen?
Froome
Nibali
Quintana
Valverde
Rodriguez
Pinot
Bardet
Martin
Frank
Cimolai
Sagan
Kristoff
Degenkolb
Coquard
Hagen
Demare
Oss
Bennati
Rojas
Bennett
Malori of Tom Dumoulin Heel lastig als Tom Dumoulin 1e word in de Tijdrit kan hij zomaar een aantal dagen in het geel rijden Of hij moet hem op de muur van Hoeij weer kwijt raken Maar wint Degenkolb een vlakke etappe en heb je hem er bij bonus punten . Bonuspunten kan ook voor Malori maar dan moet Valverde in het geel of Quintana maar voor de laatste zie ik dat pas later bij het jongeren klassement .
twijfel hier, twijfel daar..
Wordt Peraud of Bardet de kopman van AG2R? Ik weet dat Peraud vorig jaar sterk reed, maar toch hoor ik vaker Bardet vallen..
En wat denken jullie van Rui Costa? Ik vond hem de laatste tijd ijzersterk rijden en ik denk dat hij zich voorbereide op de tour.
Lijkt me geen lastige vraag. Van zowel Demare, V. Avermaet en Gallopin kan je je afvragen of ze uberhaupt veel punten gaan halen. Als ze echter alle 3 op de te verwachtte momenten naar verwachting scoren, wint Demare het. Zeker als je bedenkt dat hij 500k goedkoper is. Cimolai kan voor 500k alleen maar meevallen en is pure bonus
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.