'@Ivo
Afgaande op de Dauphine denk ik dat Meintjes gewoon een vrijbuitersrol krijgt. Hoe dan ook een sterke klimmer en voor 750k kun je m niet laten liggen.
Ik heb 2 mln over en wil er nog een klimmert bij voor op m'n reservebank. Heb nu 10 klimmers en 9 sprinters (incl v Avermaet). Wie zouden jullie erbij gooien. Denk zelf aan:
A Talansky
B D Martin
C Porte
Daniel Martin. Is het sterkste op de heuvels/muren en denk dat hij vanuit de dauphine een betere vorm heeft dan talansky. Porte is geen kopman, vind ik toch een groot risico om op te stellen. Wel met itt en ttt natuurlijk een betere keuze en ook als sky net als een paar jaar geleden weer alles op een froomel rijdt, wat ik dit jaar niet verwacht.
Daniel Martin. Porte gaat moeten knechten en Martin kan heuvels + bergen aan.
Ik heb op dit moment 10 klimmers/klassementsrijders, 8 sprinters en Van Avermaet. Ik heb nog 2 miljoen over..hoe zouden jullie die besteden? Ik verwacht dat Coquard op zeker punten gaat pakken maar een klassementsman van 2 miljoen(b.v. Talansky) levert misschien wel meer op toch?
En hoe denken jullie over van Avermaet? Het is toch 1,5 miljoen en maar de vraag of hij hem uit gaat rijden..
Ik zou bv ook nog van Avermaet niet kunnen doen dan heb ik 3,5 miljoen voor 2 renners en zou ik kunnen kiezen voor Rui Costa + T.Dumoulin.
Welke optie is het beste denken jullie?
'@Patriickjoo Van Avermaet absoluut thuis laten. Het risico met een zwangere vrouw is echt te groot. Wat als vrouwlief ineens ziek wordt/complicaties met de baby/enz... enz.... Veel te veel twijfel en onzekerheid.
@ivo001 Van Avermaet + ploeg kunnen wel zeggen dat ie blijft tot de TTT, maar er zijn geen zekerheden tijdens een zwangerschap..
Bedankt, ik neigde zelf ook al naar Dan Martin. Hij staat er nu in.
@Ivo
Qua geld geef ik ongeveer 33 mln uit aan klimmers en 17 mln aan sprinters. Aangezien het aantal sprintetappes op 6 ligt en klim/heuvel op laten we zeggen 12. Klopt dit wel ongeveer. Je mag ook maar 9 renners opstellen dus 12 klassementsmannen selecteren lijkt me overdreven.
@droomteam
Wat treintjes betreft zijn Cav, Greipel, Degenkolb en Matthews wel in het voordeel tov de andere sprinters. Wordt wel een dure grap om die allemaal te gaan nemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.