Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 34 ... 94 95
Gids05

Wie zouden jullie thuis laten mathewws of degenkolb. Want hoeveel kansen zou mathewws krijgen ??? Bij welke ritte ik denk dat hij bij vlakke ritten niet bij de 1ste 6 eindigt

TheStrikers

'@Nasibal Demare vond ik vorig jaar niet goed in de Tour daarom twijfel ik.
Van Avermaet Goed voorseizoen gereden maar die gaat in de 2e week opstappen.
Gallopin is een aanvaller is een pure gok om hem te kiezen.

TheStrikers

'@Gids05 ik laat Matthews thuis heeft de Giro al gereden (niet Uit)
Als hij een rit wint gaat ie al opstappen .
Dus ik ga voor Degenkolb die word nu uitgemaakt voor de sprints omdat Kittel niet meegaat.

Gids05

Nu heb ik
Froome cap
Quntana
Nibali
Conta
Puriteinse
Valverde
Thomas
Henao
Pinot

Kristoff
Sagan cap
Degenkolb
Van avermaet
Oss
Bennet

Boom
Dumolin
T Martin

Wat vinden jullie van deze of wat zouden jullie veranderen???

mcnuggets

Ik zou 3 kopmannen kiezen

Gids05

Ja quntana erbij

nielsboot

Zouden jullie Nieve van sky ook meenemen? Heeft laten zien dat hij met de beste mee omhoog kan, alleen zal net als Poels moeten knechten voor Froome. Echter kost hij 1 miljoen. Zal in het hooggebergte echter wel kort eindigen denk ik.

EPOmeister

'@Nasibal, hoeveel sprinters neem jij op in je selectie?

Kjleeuwen

Lastig in te schatten wie de laatste helper van Froome wordt en zodoende veel punten scoort. Zal van de vorm van de dag afhangen al neig ik naar Porte en König. Dit zijn wel erg dure knechten.

nasibal

'@Epomeister

Ik heb nu voor 12,5 miljoen aan sprinters, reken de mogelijkheden maar uit ;). Dat is overigens nog inclusief Sagan, waar ik nog ernstig over twijfel.

bart1e

Verwachten jullie dat een coqaurd samen met bouhanni meer punten scoren dan sagan? En is 3 grote sprinters sagan / degenkolb / kristoff teveel van het goede?

Daan°

Ik heb nu Froome, Quintana en Sagan als captain. Maar ik twijfel of ik Kristoff niet kopman moet maken, Sagan of Kristoff?

David B

'@Daan Ik zou Sagan nemen maar het is een lastige..

Ik heb nog 250.000 Euro over en heb Sepulveda voor 500.000 in mn team.
Zou ik deze beter kunnen vervangen voor Meintjes (750.000)?

ivo001

'@David B

Lijkt me een prima zet. Of voor Simon Yates.
Beide mogen denk ik voor een klassement rijden.

David B

'@Ivo,
Thanks, Yates heb ik al, ik streef naar een team van 20 renners..

sprintgeit

'@Ivo
Afgaande op de Dauphine denk ik dat Meintjes gewoon een vrijbuitersrol krijgt. Hoe dan ook een sterke klimmer en voor 750k kun je m niet laten liggen.

Ik heb 2 mln over en wil er nog een klimmert bij voor op m'n reservebank. Heb nu 10 klimmers en 9 sprinters (incl v Avermaet). Wie zouden jullie erbij gooien. Denk zelf aan:

A Talansky
B D Martin
C Porte

Chesron21

Daniel Martin. Is het sterkste op de heuvels/muren en denk dat hij vanuit de dauphine een betere vorm heeft dan talansky. Porte is geen kopman, vind ik toch een groot risico om op te stellen. Wel met itt en ttt natuurlijk een betere keuze en ook als sky net als een paar jaar geleden weer alles op een froomel rijdt, wat ik dit jaar niet verwacht.

Patriickjoo

Daniel Martin. Porte gaat moeten knechten en Martin kan heuvels + bergen aan.

Ik heb op dit moment 10 klimmers/klassementsrijders, 8 sprinters en Van Avermaet. Ik heb nog 2 miljoen over..hoe zouden jullie die besteden? Ik verwacht dat Coquard op zeker punten gaat pakken maar een klassementsman van 2 miljoen(b.v. Talansky) levert misschien wel meer op toch?

En hoe denken jullie over van Avermaet? Het is toch 1,5 miljoen en maar de vraag of hij hem uit gaat rijden..

Ik zou bv ook nog van Avermaet niet kunnen doen dan heb ik 3,5 miljoen voor 2 renners en zou ik kunnen kiezen voor Rui Costa + T.Dumoulin.
Welke optie is het beste denken jullie?

Laatst gewijzigd
Marakus

Ik zeg ook Daniel Martin, sowieso een must have wat mij betreft. Eén van de betere in de korte steile klimmetjes kan goed klimmen en gaat voor een klassement. Kan je dus veel uitspelen deze tour.

Gids05

Kan demare ook een heuveltje over of is tie echt puur voor het vlakke en cimolai ?????. Ik zo u d martin nemen

ivo001

Van Avermaet blijft minimaal tot de TTT, en tegen die tijd zijn de etappes waarin hij goede uitslagen kan rijden waarschijnlijk al geweest toch?

@sprintgeit, is 9 sprinters niet heel erg veel voor deze editie van de TDF?

AndyFK

'@Patriickjoo Van Avermaet absoluut thuis laten. Het risico met een zwangere vrouw is echt te groot. Wat als vrouwlief ineens ziek wordt/complicaties met de baby/enz... enz.... Veel te veel twijfel en onzekerheid.

@ivo001 Van Avermaet + ploeg kunnen wel zeggen dat ie blijft tot de TTT, maar er zijn geen zekerheden tijdens een zwangerschap..

Laatst gewijzigd
droomteam

Nu er word ge twijfeld over Mattews lijkt mij niet handig hij is in de Giro afgestapt in verband met de Tour
En hij heeft een geweldige ploeg om hem af te zetten . En Cimolai heb ik gelezen dat hij niet mee gaat ??

sprintgeit

Bedankt, ik neigde zelf ook al naar Dan Martin. Hij staat er nu in.

@Ivo
Qua geld geef ik ongeveer 33 mln uit aan klimmers en 17 mln aan sprinters. Aangezien het aantal sprintetappes op 6 ligt en klim/heuvel op laten we zeggen 12. Klopt dit wel ongeveer. Je mag ook maar 9 renners opstellen dus 12 klassementsmannen selecteren lijkt me overdreven.

@droomteam
Wat treintjes betreft zijn Cav, Greipel, Degenkolb en Matthews wel in het voordeel tov de andere sprinters. Wordt wel een dure grap om die allemaal te gaan nemen.

Laatst gewijzigd
Chesron21

'@droomteam: Probleem is alleen dat je moeilijk kunt voorspellen wanneer ze matthews of gerrans uitspelen

1 2 ... 34 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.