Parcours is idd op het lijf van rodriguez geschreven. Dit zou de enige tour in jaren zijn die hij zou kunnen winnen.
Helaas voor hem is er aangaande het AK het sterkste deelnemersveld in jaren...
En als puncheur van wereldniveau is het een toevoeging in je selectie, zeker vier etappes eindigen heuvelop, al is het dat ze misschien niet allemaal steil genoeg zijn...
Zo nu twee weken bezig met puzzelen.
Eerste stap de big 4 erin, dan nog wat kimtoppers. gaat lekker.
dan naar de sprinters cavendish erin sagan erin en dan.... balen geld op.
ok wat mindere klimmers erin en cav eruit. gaat lekker. hoppa team klaar.
dan gaan we ons is flink verdiepen in de stats van afgelopen weken, maanden en jaren.
obv hiervan toch weer flink wat mutaties in mijn team. kwiatkowski erut, dan martin eruit
valverde erin.
dan obv van mijn ervaringen van de afgelopen jaren waar valverde altijd tegenvalt, valverde er toch uit.
hee 4 miljoen over yes, hoppa gelijk investeren in mijn sprinters gilde. want ik had er maar 6.
naast de statistieken, ervaringen ook nog even de discussies op wielerflits lezen, ahhh ik word gek
wat is wijsheid?? kwiat er weer in, degenkolb er weer uit.
eindelijk team rond
zal wel voor een dag zijn en dan weer muteren. zal blij zijn als de start er is.
maar gelukkig lees ik dat er meerdere zoeken naar antwoorden. bardet of kwiat? wel of geen sagan? Bouhanni? wat kan Niballi en Uran??
kan coquard wel sprinten in de tour?. Maika knechten maar in de giro waren er ook wat knechten top? hoeveel vlakke sprinten krijgen we 4?
succes allen
Ja MarcFiets, je blijft twijfelen. Niet al te veel alles afwegen, snel wat invullen en hoppa klaar. Soms blijkt dat je misschien een renner vergat of dat je een keuze deed die het forum hier als niet zo logisch zou omschrijven, dat zo'n 'foutje' juist het positieve verschil in score maakt met het peloton dat alles afweegt en daardoor met ongeveer eenzelfde lijstje fietst.
C. Froome
Klassementsrenner
€ 5.000.000
Meer info
N. Quintana Rojas
Klassementsrenner
€ 5.000.000
Meer info
A. Contador
Klassementsrenner
€ 5.000.000
Meer info
T. Van Garderen
Klassementsrenner
€ 3.500.000
Meer info
B. Mollema
Klassementsrenner
€ 3.000.000
Meer info
J. Rodriguez
Klassementsrenner
€ 3.000.000
Meer info
T. Pinot
Klassementsrenner
€ 2.500.000
Meer info
R. Bardet
Klassementsrenner
€ 2.500.000
Meer info
D. Martin
Klassementsrenner
€ 2.000.000
Meer info
Deze renners heb ik nu voor het klassement. Ik heb Nibali weggelaten. Weet iemand verder nog mannen die echt kunnen vlammen in het klassement? Ik heb het idee dat de rest allemaal moet knechten.
Pak Demare en Cimolai in plaats van van Avermaet. Van hem is het onzeker of hij uberhaupt de Tour gaat uitrijden.
Ik heb zelf nog twee twijfelgevallen. Ik heb nu Valverde, maar ik neig ook naar Purito. Sagan of Degenkolb kopman? Ik heb nog Degenkolb staan, omdat hij echt een goed treintje heeft voor de sprints.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.