Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 38 ... 94 95
hjtimmer

Zijn er al renners bekend die net als van avermaet (waarschijnlijk) niet gaan uitrijden !?

vanfleteren10

Wie zouden jullie kiezen?
Rodriguez /Bardet / Kelderman

en wat verwachten jullie van Rolland?

Jelle van der Linden

'@vanfleteren10,

Ik zou Rodriguez kiezen (kan heuvelaankomsten en klassement)

jan.linde

Parcours is idd op het lijf van rodriguez geschreven. Dit zou de enige tour in jaren zijn die hij zou kunnen winnen.
Helaas voor hem is er aangaande het AK het sterkste deelnemersveld in jaren...
En als puncheur van wereldniveau is het een toevoeging in je selectie, zeker vier etappes eindigen heuvelop, al is het dat ze misschien niet allemaal steil genoeg zijn...

Poeksel

Voor mensen die willen weten of Matthews voor groen gaat: Orica gaat per etappe bekijken wie de kopman voor die dag wordt, en dat maakt het voor hem lastig voor het groen te gaan (zo verklaart hij zelf op Cyclingnews).

embargo

Is Froome op papier niet gewoon de minste klimmer van de 4? Of is dat Nibali?
Ik twijfel tussen die 2

Matti

'@Poeksel dat is dan mooi kut, hij kan in de punch aankomsten ook punten pakken verwacht ik, en in de moeilijker etappes a la Sagan onderweg bij de tussensprints

Daan°

Nog 1 miljoen over voor een sprinter, wie moet ik nemen? Rojas, gaat die wel meesprinten of moet hij knechten?

Graag tips!

Luc__16

Welke van deze 2 zouden jullie kiezen?

Cavendish of Quintana

marcfiets

Dat maakt het weer makkelijk en schrap ik Matthews ipv daarvan Gerrans

droomteam

Marcfiets ik denk toch niet dat Gerrans meer punten haalt dan Matthews

marcfiets

nee dat is ook weer zo Droomteam.
Maar ik dacht koop ik voor die anderhalf miljoen die ik over heb 1 andere leuke sprinter erbij.
dus 2 sprinters ipv matthews.
ach ik zal nog wel een paar keer van gedachte wisselen, dat maakt het zo leuk

marcfiets

Zo nu twee weken bezig met puzzelen.
Eerste stap de big 4 erin, dan nog wat kimtoppers. gaat lekker.
dan naar de sprinters cavendish erin sagan erin en dan.... balen geld op.
ok wat mindere klimmers erin en cav eruit. gaat lekker. hoppa team klaar.
dan gaan we ons is flink verdiepen in de stats van afgelopen weken, maanden en jaren.
obv hiervan toch weer flink wat mutaties in mijn team. kwiatkowski erut, dan martin eruit
valverde erin.
dan obv van mijn ervaringen van de afgelopen jaren waar valverde altijd tegenvalt, valverde er toch uit.
hee 4 miljoen over yes, hoppa gelijk investeren in mijn sprinters gilde. want ik had er maar 6.
naast de statistieken, ervaringen ook nog even de discussies op wielerflits lezen, ahhh ik word gek
wat is wijsheid?? kwiat er weer in, degenkolb er weer uit.
eindelijk team rond
zal wel voor een dag zijn en dan weer muteren. zal blij zijn als de start er is.
maar gelukkig lees ik dat er meerdere zoeken naar antwoorden. bardet of kwiat? wel of geen sagan? Bouhanni? wat kan Niballi en Uran??
kan coquard wel sprinten in de tour?. Maika knechten maar in de giro waren er ook wat knechten top? hoeveel vlakke sprinten krijgen we 4?
succes allen

BarbaStok

Ja MarcFiets, je blijft twijfelen. Niet al te veel alles afwegen, snel wat invullen en hoppa klaar. Soms blijkt dat je misschien een renner vergat of dat je een keuze deed die het forum hier als niet zo logisch zou omschrijven, dat zo'n 'foutje' juist het positieve verschil in score maakt met het peloton dat alles afweegt en daardoor met ongeveer eenzelfde lijstje fietst.

mcnuggets

Ik heb het parcours van de eerste week nog eens bekeken, die quintana kan zomaar 6 minuten achterstand oplopen als je de proloog, muurtjes, kasseien en waaiers bekijkt. Moet hij dan niet voor Valverde gaan knechten?

Zou wel een bizarre situatie zijn

rubenvvs1999

Ik heb nu weer 750k over omdat Allaphilipe niet mee gaat naar de tour. Wie is de beste optie naast Tim Wellens voor 750k?

Tommytom

S. Yates vind ik

droomteam

Ja dat kan elke renner ,maar denk jij dat Quintana dat soort klimmetjes en kasseien in het Andesgebergte niet tegen is gekomen . Ik denk van wel

Gids05

Wie van die grote 4 zouden jullie eruit laten ? Heb nu Contador eruit maar twijfel nog pfffffff

Hunneman180

'@Gids05,

Ik zou Nibali doen. Bergop acht ik hem niet zo sterk als de andere 'drie'. Terwijl je voor NIbali net zoveel kost. Dan kun je beter een speler die zevende einidigt in het klassement kiezen die 2.500 kost.

Hunneman180

C. Froome
Klassementsrenner

€ 5.000.000
Meer info

N. Quintana Rojas
Klassementsrenner

€ 5.000.000
Meer info

A. Contador
Klassementsrenner

€ 5.000.000
Meer info

T. Van Garderen
Klassementsrenner

€ 3.500.000
Meer info

B. Mollema
Klassementsrenner

€ 3.000.000
Meer info

J. Rodriguez
Klassementsrenner

€ 3.000.000
Meer info

T. Pinot
Klassementsrenner

€ 2.500.000
Meer info

R. Bardet
Klassementsrenner

€ 2.500.000
Meer info

D. Martin
Klassementsrenner

€ 2.000.000
Meer info

Deze renners heb ik nu voor het klassement. Ik heb Nibali weggelaten. Weet iemand verder nog mannen die echt kunnen vlammen in het klassement? Ik heb het idee dat de rest allemaal moet knechten.

Gids05

Ja zit wat in ja En van avermaet of Demare en cimolai ???

Esko

Pak Demare en Cimolai in plaats van van Avermaet. Van hem is het onzeker of hij uberhaupt de Tour gaat uitrijden.

Ik heb zelf nog twee twijfelgevallen. Ik heb nu Valverde, maar ik neig ook naar Purito. Sagan of Degenkolb kopman? Ik heb nog Degenkolb staan, omdat hij echt een goed treintje heeft voor de sprints.

Gids05

Ik sagan kopman denk ook dat hij de groene trui pakt

embargo

Is Nibali niet eigenlijk een betere klimmer dan Froome? Froome is niet echt een 'wegrijder' toch?

1 2 ... 38 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.