Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 49 ... 94 95
daanwo

'@dennishoutenbos
Ik zou Meintjes eruit halen om nog een 2e rangs sprinter toe te voegen die 4 x in de top 10 eindigt . ik weet namelijk niet of dit Meintjes zal lukken.
Vanmarcke bijvoorbeeld (deze haalt ook nog punten in de kasseien rit

theod8

Sagen en Quintana als kopmannen, nu twijfel ik om bijvoorbeeld Froome of Kristoff erbij te doen? Hoor graag iemand ze mening hierover

Jelle van der Linden

Wie kan je beter kiezen als kopman voor de proloog Sagan of Froome?

siht

Ik twijfel eigenlijk over Daniel Martin, echt super resultaten heeft hij niet gereden dit jaar...
naast de heuvel etappes heb je vrij weinig aan hem denk ik.. en veel competitie dit jaar.

Eens? En wie is de ideale vervanger (rond zijn budget).

HATECE

Please shoot...

1 Quintana
2 Valverde
3 Nibali
4 Froome
5 Bardet
6 Pinot
7 Purito
8 D. Martin
9 S. Yates
10 Navardauskas
11 Demare
12 Kristoff
13 Sagan
14 Cimolai
15 Bennett
16 EBH
17 Degenkolb
18 Malori
19 Dowsett
20 Kwiatkowski

Laatst gewijzigd
mcnuggets

'@hatece
Mooi team, gokje geen contador, snap ik. Ik ben overigens voor degenkolb gegaan ipv sagan en wel voor contador

HATECE

Inderdaad een gok wat betreft Contador. Idem voor Kwiat. Verder de focus op Movistar als team gelegd met Malori en Dowsett (naast de proloog).

Ik zou Yates, Kwiat, Malori en Degenkolb ook kunnen ruilen voor bijvoorbeeld Vuillermoz, TJ, Dumoulin en Kelderman. Tja...

Blijft gokken, maar hoop mijn prestatie van 2 jaar terug (7e in totale ranking) te kunnen overtreffen. Maar dat valt of staat met 1 renner (zo had ik Nibali vorig jaar bijvoorbeeld niet). Dus ook dit team zou met een ijzersterke Contador gedoemd zijn te mislukken. Part of the game... ondanks alle theorien die ik in eerdere posts heb gelezen.

gavirialaphilippe

Ik twijfel alleen nog over mijn kopmannen, ik heb nu sws Sagan en Quintana. Maar wie nog meer? Iemand goede suggestie??? Ikzelf denk nog valverde/rodriguez maar vroeg me af hoe jullie hierover denken

Laatst gewijzigd
Gids05

Lars boom of oss wie zouden jullie nemen ???

Cadellie

Hier ga ik het deze Tour mee doen..

A. Contador
V. Nibali
M. Kwiatkowski
R. Bardet
W. Kelderman
R. Dennis
S. Kruijswijk
F. Cancellara
T. Dumoulin
P. Sagan
M. Cavendish
A. Kristoff
J. Degenkolb
M. Matthews
R. Costa
S. Chavanel
L. Boom
S. Vanmarcke
M. Trentin
D. Van Baarle

jan.linde

'@HATECE Bijna mijn team, heb alleen Vanmarcke+Coquard ipv Dowsett/Malori/yates

EPOmeister

Wat denkt u?

Quintana
Froome
Van Garderen
Bardet
Pinot
Valverde
Purito
D.Martin
S.Yates
Wellens
Sagan
Kristoff
Degenkolb
Coquard
Boasson Hagen
Demare
Bennett
Cimolai
Rui Costa
Van Avermaet

shankie

Ik twijfel alleen nog erg over Rui Costa, Barguil, Uran, Kelderman en König. Er is geen budget om renners te kopen bij onze poule. Wat verwachten jullie van deze mannen, en zouden jullie een van deze renners vervangen voor een Trentin, Gallopin, D. Martin, Arredondo of Wellens.

Wat verwachten jullie daarnaast van sprinters Bennett en Coquard t.o.v. Boasson Hagen en een Matthews?

Graag jullie onderbouwde meningen! Zou me erg helpen, ik zit vast!

Laatst gewijzigd
Gids05

1vraagje kan van avermaet goed tijdrijden of niet en zouden jullie boom of oss in je team nemen

Niballie

'@Shankie

Bennett en Coquard zullen vooral in de vlakke sprints aanwezig zijn terwijl Matthews en EBH ook nog wel een heuveltje over komen en in de kasseienrit nog meekunnen. EBH moet ook een aardige tijdrit kunnen rijden. Matthews vind ik een gevaarlijke keuze, omdat ook Albasini, Impey en met name Gerrans mee zijn die op dezelfde aankomsten dingen kunnen als Matthews. Hij kost wel 3 miljoen en komt m.i. in de massasprints te kort t.o.v. Cavendish, Greipel, Bouhanni (mits fit), Degenkolb, Kristoff en Sagan.

Laatst gewijzigd
rvh76

Wie is jullie darkhorse?

shankie

'@ allieballie

Dankje voor je reactie. Heb je ook nog een mening over dit stukje:

Ik twijfel alleen nog erg over Rui Costa, Barguil, Uran, Kelderman en König. Er is geen budget om renners te kopen bij onze poule. Wat verwachten jullie van deze mannen, en zouden jullie een van deze renners vervangen voor een Trentin, Gallopin, D. Martin, Arredondo of Wellens.

Goozbabs

'@shankie

König zal vooral in dienst rijden voor Froome. Daarnaast heeft hij de giro in de benen. Lijkt mij sterk dat hij daarnaast ook nog voor eigen succes zou kunnen rijden. Dan zou ik eerder een Porte kiezen die een halve Giro heeft gereden en naar mijn mening een betere renner is.

Uran vindt ik elke keer weer tegenvallen. Waar ik hem eerst de voordeel bij de twijfel gaf, zal ik hem nu niet kiezen. Dit heeft ook met de prijs te maken, maar ik denk (helemaal met dit parcours) je veel meer hebt aan een D Martin.

Rui Costa, Barguil en Kelderman, prima renners. Afhankelijk of ze hun dag/week hebben. Hoewel Kelderman de meest constante is.

Trentin is een beetje net als een Matthews. Veel concurrentie in zijn team.

D. Martin zeker goed met heuvel etappes, hooggebergte is hij niet de sterkste. Kan wel vaak meekomen.

Arredondo rijdt waarschijnlijk voor Mollema, kan misschien voor bolletjestrui gaan, maar lijkt me niet de kanshebber.

Gallopin, weet ik niet zo goed en Wellens gaat waarschijnlijk voor dagsucces. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie systeem werkt met etappes kiezen (kans dat je de verkeerde etappe kiest) en puntensysteem.

Laatst gewijzigd
RubenVB

'@rvh76 als je je darkhorse opnoemt en vervolgens nemen veel mensen diezelfde renner omdat ze het hier lezen is het geen darkhorse meer......

bart1e

Mijn laatste keuze wordt kiezen voor Kelderman of Costa, van wie verwachten jullie meer? Of ontloopt het elkaar niet zoveel.

Konysjev

Onbegrijpelijk dat sommigen hier Sagan eruit laten. Hij is heel goed in vorm en gaat weer een lading punten halen, zowel in de rit-uitslagen als voor de groene trui, die hij mijns inziens bijna zeker gaat winnen, net als in de afgelopen jaren.

shankie

'@ Goozbabs

Maar König rijd wel elke grote ronde top 10. Natuurlijk was hij toen kopman en is hij nu knecht. Maar ook als knecht kun je top 10 rijden en krijg je dus veel punten voor hem. Echter is de vraag of hij zich voor Porte moet opblazen, of het langste bij Froome blijft. Weet jij daar meer over?

Het gaat bij ons trouwens niet om geld, dus ik kies Uran puur om z'n kwaliteiten. Laat ik het zo zeggen, welke outsiders zouden jullie pakken? Denk dan aan namen als Arredondo, Barguil, Meintjes, Kelderman, Rui Costa, D. Martin, Wellens, Fuglsang, o.i.d.

Owain

Fuglsang en Barguil of Rui Costa en Bardet? Twijfel voornamelijk over Fuglsang.

daannnnn

Zouden jullie voor A of B gaan?

A Matthews & Cimolai
B Hagen & Coquard

En van Démare, oss en vanmarcke wil ik er 2 kiezen, wie zouden jullie eruit laten?

@Bart1e ik zou overigens voor Kelderman gaan, die heeft ook nog kans om wat puntjes voor de witte trui te pakken

daannnnn

'@Owain Rui Costa en Bardet, ook vanwege punten jongerenklassement Bardet

1 2 ... 49 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.