Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 54 ... 94 95
jan.linde

Geen Quintana? Als er een doorzakt is het Contador

mcnuggets

9 sprinters is wel veel voor deze tour. ervanuitgaande dat kwiat, wellens, yates en kelderman geen top15 halen, heb je 7 klassementsmannen. Ik zou 2 sprinters opofferen voor een goede klassementsman.

remco_jacobs

Verwacht dat Quintana er in de eerste week niet aan komt, Contador kwam heel fris uit de giro, die kan mijn inziens ook beter mee in de kassein rit en de muur van Hoei en Bretagne. Maar... Het blijft een klein gokje

mcnuggets

ik denk een goede gok. Astana en Tinkov gaan er alles aan doen om Quinta het gras in te laten rijden, wordt echt overleven.

snellerfietsen

'@kipnuggets

In de itt's worden geen teampunten uitgedeeld door scorito

mcnuggets

Hmmm, das balen! ik dacht alleen in de ttt. Terug naar het tekenbord.

sprintgeit

Team so far
berg/klassement: Froome (geel), Quintana, Contador (geel), Rodriguez, v Garderen, Rui Costa, Dan Martin, Pinot, Bardet, Yates, Meintjes
Sprint/heuvel: Sagan (geel), Kristoff, Degenkolb, Hagen, Demare, Navardauskas, Benett, Cimolai, van Avermaet

Nog steeds twijfelpunt: Costa/Dan Martin + TJ of Nibali + Valls. Hoewel ik toch neig om de boel de boel te laten.

embargo

Ik twijfel tussen Kwiat ( wat betekent dat ik maar 18 renners heb ) of Gesink & Vanmarcke.
Iemand goede tips?

jan.linde

Degenkolb ook aan de kant gezet

twapie

Wat is beter?
A. Van garderen

B. Bardet en Oss

JimKro

Bardet en Oss zou ik dan kiezen

Konysjev

Sagan is inderdaad erg duur, maar vergeet niet dat hij een hoop extra punten binnenhaalt als hij net als de voorgaande jaren alweer vroeg in het groen komt en dat weer vasthoudt tot Parijs, plus de keren dat hij kort gaat eindigen in de sprint, zowel op het vlakke als in de heuvels.

Ik twijfel nog tussen Degenkolb en Kwiatkowski, ik heb geen ruimte meer voor beiden.
Wie zou er meer punten binnenhalen?

Chesron21

Dubbeltje op zn kant en zeer afhankelijk van kwiats vorm. Anders zie ik m met tijdrit en muur als combinatie sowieso wel in het wit en misschien zelfs in het geel verschijnen de eerste week. Dat levert al veel punten op, nog niet gesproken over het kort finishen in heuvel etappes. Klassement acht ik uiteindelijk weinig kans, maar hij kan zn punten in de eerste week al vol opgebracht hebben. Degenkolb heeft toch wel een etappe of 8 waar hij top 10 kan gaan rijden. Al met al, kwiat is een gok maar hem niet pakken kan je ook duur komen te staan. John d is veiligere keuze.

Konysjev

Okee Chesron21, duidelijke en logische uiteenzetting! Ik ga erover nadenken. Dank je!

TourdeRobin

Wie zal ik erbij houden, Contador of Matthews? Beide kan helaas niet uit. Voordeel van Matthews is dat ik er nog 1 of 2 goedkope klassementsmannen bij kan nemen. Mja het is wel Contador...

gatochfietsen

ik kan niet kiezen tussen:

Rodriguez en Cimolai of Kwiatkowski en Vanmarcke

ivo001

'@TourdeRobin

Ik zou voor Contador gaan.

Matthews heeft binnen zijn ploeg al concurrentie van Gerrans en Albasini.

sjoerdvdijk

Mijn team:

Klassement:
Froome(c)
Quintana
Contador
Nibali(c)
Purito
Valverde
Pinot
Bardet
D.martin
Van Garderen

Sprint/heuvel
Sagan(c)
Kristoff
demare
coquard
Bennet
Cimolai

Wat vinden jullie van mijn team?
Zal ik Van garderen eruit halen en degenkolb nemen+sepuvelda?
Of coquard eruit en dan navardauskas+?

Siep

Heb de knoop doorgehakt. Ga geen wijzigingen meer aanbrengen. Succes iedereen!

sjoerdvdijk ik zou het zo laten

Laatst gewijzigd
ivo001

'@Sjoerd

Ik zou Van Garderen én Coquard vervangen voor Degenkolb, Navardauskas en Avermaet/Gallopin/T. Martin

ICuThiNk

Beste iedereen,

op het moment heb ik:

- Froome
- Quintana
- Nibali
- Valverde
- Purito
- Bardet
- Pinot
- Arredondo
- Meintjes
- T. Martin
- Malori
- Sagan
- Kristoff
- EBH
- Navardauskas
- van Avermaet
- Costa
- Boom
- vanMarcke
- Cimolai.

echter zit ik nog steeds te twijfelen over de verhoudingen binnen het team. Heb nu ook 20 renners en nog 750.000 over. Ben echter bang dat ik van een paar renners amper gebruik ga maken. Iemand nog suggesties?

Alvast bedankt!

sprintgeit

'@ICuThiNk
Dan zou ik als eerste Arredondo, T Martin, Malori, vanMarcke en Boom onder de loep nemen. Je hebt zo natuurlijk wel een team dat kan verrassen.

ICuThiNk

'@sprintgeit

Daarom, ik denk dat Arredondo nog wel eens het kopmanschap over kan nemen. Heb Malori ( teampunten+ITT en TTT) en Martin speciaal voor de Proloog. Verder zou ik daar waarschijnlijk weinig gebruik van maken. vanMarcke en Boom ( ook teampunten Nibali) eigenlijk puur voor de kasseien.

Zit te twijfelen of investeren in deze specifieke ritten wel beloond gaat worden....

Heeft iemand anders misschien een idee over de verhoudingen en wat/wie ik nog om zou kunnen wisselen?

Monsalve

Sagan (en dan ook als kopman)
of
Kwiatkowski, van Avermaet en Malori ? (Kristoff dan denk ik als kopman)

Op die manier wel meer punten in TT en ITT en meer spreiden in etappes (en teampunten Cav)

Laatst gewijzigd
ICuThiNk

zit toch te twijfelen om Boom en vanMarcke eruit te halen. Heb dan 18 renners en nog 2.750.000 over. Iemand nog een idee over een goede versterking ( of een combinatie?)

THNX!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 54 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.