Team so far
berg/klassement: Froome (geel), Quintana, Contador (geel), Rodriguez, v Garderen, Rui Costa, Dan Martin, Pinot, Bardet, Yates, Meintjes
Sprint/heuvel: Sagan (geel), Kristoff, Degenkolb, Hagen, Demare, Navardauskas, Benett, Cimolai, van Avermaet
Nog steeds twijfelpunt: Costa/Dan Martin + TJ of Nibali + Valls. Hoewel ik toch neig om de boel de boel te laten.
Sagan is inderdaad erg duur, maar vergeet niet dat hij een hoop extra punten binnenhaalt als hij net als de voorgaande jaren alweer vroeg in het groen komt en dat weer vasthoudt tot Parijs, plus de keren dat hij kort gaat eindigen in de sprint, zowel op het vlakke als in de heuvels.
Ik twijfel nog tussen Degenkolb en Kwiatkowski, ik heb geen ruimte meer voor beiden.
Wie zou er meer punten binnenhalen?
Dubbeltje op zn kant en zeer afhankelijk van kwiats vorm. Anders zie ik m met tijdrit en muur als combinatie sowieso wel in het wit en misschien zelfs in het geel verschijnen de eerste week. Dat levert al veel punten op, nog niet gesproken over het kort finishen in heuvel etappes. Klassement acht ik uiteindelijk weinig kans, maar hij kan zn punten in de eerste week al vol opgebracht hebben. Degenkolb heeft toch wel een etappe of 8 waar hij top 10 kan gaan rijden. Al met al, kwiat is een gok maar hem niet pakken kan je ook duur komen te staan. John d is veiligere keuze.
Mijn team:
Klassement:
Froome(c)
Quintana
Contador
Nibali(c)
Purito
Valverde
Pinot
Bardet
D.martin
Van Garderen
Sprint/heuvel
Sagan(c)
Kristoff
demare
coquard
Bennet
Cimolai
Wat vinden jullie van mijn team?
Zal ik Van garderen eruit halen en degenkolb nemen+sepuvelda?
Of coquard eruit en dan navardauskas+?
Beste iedereen,
op het moment heb ik:
- Froome
- Quintana
- Nibali
- Valverde
- Purito
- Bardet
- Pinot
- Arredondo
- Meintjes
- T. Martin
- Malori
- Sagan
- Kristoff
- EBH
- Navardauskas
- van Avermaet
- Costa
- Boom
- vanMarcke
- Cimolai.
echter zit ik nog steeds te twijfelen over de verhoudingen binnen het team. Heb nu ook 20 renners en nog 750.000 over. Ben echter bang dat ik van een paar renners amper gebruik ga maken. Iemand nog suggesties?
Alvast bedankt!
'@sprintgeit
Daarom, ik denk dat Arredondo nog wel eens het kopmanschap over kan nemen. Heb Malori ( teampunten+ITT en TTT) en Martin speciaal voor de Proloog. Verder zou ik daar waarschijnlijk weinig gebruik van maken. vanMarcke en Boom ( ook teampunten Nibali) eigenlijk puur voor de kasseien.
Zit te twijfelen of investeren in deze specifieke ritten wel beloond gaat worden....
Heeft iemand anders misschien een idee over de verhoudingen en wat/wie ik nog om zou kunnen wisselen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.