'@Rubenvvs1999:
In mijn ogen heb je zeker 2 klimmers teveel. Je hebt namelijk minstens 13 renners die top 20 kunnen eindigen in een bergetappe. Als ik jou was zou ik er wat goedkope klimmers uithalen en er een paar (heuvel)sprinters bij doen. Bennett en Cimolai zijn bijv. goedkope sprinters die hun geld er snel uit halen. Ook zou je Degenkolb kunnen overwegen.
te duur voor het aantal punten dat hij haalt. Ik heb hem zonder truien, teampunten, etc op ca 300-325 punten geschat. Op 5mln is dat te weinig. (max 65 punten per 1.000K). Dan pakt Malori al meer punten met de proloog + TTT. De grote 4 heb ik ook allemaal op 350 punten staan. Cavendish op slechts 200
Ik heb Degenkolb maar in 3 etappes top5 geschat. Maar hij zit in 9 etappes bij de eerste 5-15, dus totaal 310 punten.
Ga ik er wel vanuit dat ie zn best doet in de vlakke etappes, ze zullen toch niet Sinkeldam uitspelen bij Giant, en je
moet toch iets met zo'n straffe sprinttrein.
Trouwens, ik moet voor mn vriendin ook een team opzetten, daar doe ik altijd iets mafs mee. Vorig jaar heel hoog geëindigd
doordat ik toen 13 sprinters had, had constant 8 renners uit de top 10 :-)
Dit jaar ga ik voor de favorieten en hun meesterknechten; reacties?
(SKY) Froome, Porte,
(ASTANA) Nibali, Fuglsang,
(TINKOFF) Contador, Majka,
(MOVISTAR) Quintana, Valverde,
(BMC) van Garderen, D. Caruso,
en verer: Purito, D. Martin, Kristoff, Hagen, Naverdauskas, Bennett, Cimolai.
Het tweede team. Dat levert niks op en ook geen sprinters, nee dat wordt hem niet.
Ik ben nu aan het spelen met heel veel movistars en quick step renners, onderlinge teampunten! En
9 man uit twee ploegen tijdens de ploegentijdrit.
Proloog: T Martin, Malori, Dowsett, Castroviejo, Boom, Kwiatkowski, Uran, Valverde, Cavendish :-)
Als Martin hem pakt, pakken Kwiat, Uran en Cav alle 3 18 punten, los van hun prestatie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.