Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 53 ... 94 95
Poeksel

De andere Est van Astana? Ik schat hem hoger in dan Kangert, het is alleen afwachten of Astana weer een grote ronde kan domineren.

Matthias Vangenechten gelooft in ieder geval in hem: http://hetiskoers.nl/ijzeren-rein/

rubenvvs1999

'@orange ik zou gaan voor keuze A. Je hebt kans op meer punten omdat je geld verspreid over 2 (goede) renners. Valverde was bij mij vanaf het begin al zekerheidje vanwege sterke seizoen. Zou je nog even naar mijn team kunnen kijken?

Orange

'@Ruben | Ik neig dan naar Navardauskas. Een redelijke tijdrit en kan met dit parcours redelijk wat top 10 plekken finishen.

Il Mostro

'@Rubenvvs1999:

In mijn ogen heb je zeker 2 klimmers teveel. Je hebt namelijk minstens 13 renners die top 20 kunnen eindigen in een bergetappe. Als ik jou was zou ik er wat goedkope klimmers uithalen en er een paar (heuvel)sprinters bij doen. Bennett en Cimolai zijn bijv. goedkope sprinters die hun geld er snel uit halen. Ook zou je Degenkolb kunnen overwegen.

droomteam

Als de weersvoorspelling zie ik geen overwinning voor Tom Dumoulin eerder een Italiaan Nibali - Malori ze verwachten 41 graden . degene wie vroeg start heeft wel een voorsprong .

snellerfietsen

Nibali gaat natuurlijk nooit winnen in zo'n proloog he

siht

Ook 40 graden is erg warm voor een italiaan hoor.

mcnuggets

Klassement:
Nibali
Contador
Froome
Quintana
Pinot
Bardet

Puncheurs:
D. Martin
Valverde
Rodriguez
Kwiatkowski

Tijdrijden:
Malori

Vlakke sprint:
Kristoff
Demare
Bennett
Cimolai

Sprint licht omhoog:
Degenkolb
Navardauskas
Boasson Hagen
v Avermaet

Laatst gewijzigd
Matti

Cimolai is ook meer van een sprint omhoog ;) maar dat terzijde. Leuk lijstje verder!

mcnuggets

Thanks! Cimolai is inderdaad meer licht omhoog sprintend. wishful thinking.

back2bike

De enige die ik echt mis is Sagan, wat zijn je redenen hiervoor? Gewoonweg te duur?

rosencrantz

Renners die ik hier nauwelijks zie voorbijkomen : Samuel Sanchez, Kreuziger en Talansky

embargo

Ik twijfel tussen Kwiat ( wat betekent dat ik maar 18 renners heb ) of Gesink & Vanmarcke.
Iemand goede tips?

mcnuggets

te duur voor het aantal punten dat hij haalt. Ik heb hem zonder truien, teampunten, etc op ca 300-325 punten geschat. Op 5mln is dat te weinig. (max 65 punten per 1.000K). Dan pakt Malori al meer punten met de proloog + TTT. De grote 4 heb ik ook allemaal op 350 punten staan. Cavendish op slechts 200

daanwo

Ik heb nog 500K over, iemand nog tips voor de sprint? bennet en cimolai heb ik al in mijn team

droomteam

Proloog is het helemaal niet het is een tijdrit en die kon wel eens heel verassend worden

back2bike

Zeer interessant mcnuggets, ik ben echter nog niet volledig overtuigd van Degenkolb. Zou eventueel Matthews kunnen pakken ipv hem, maar dan zit je weer met het matthews/gerrans verhaal (wie ze waar gaan inzetten).

mcnuggets

Je kunt voor Soupe gaan van Cofidis en hopen dat Bouhanni wint (teampunten), dat hij bij het aantrekken van de sprint top 20 eindigt of dat Bouhanni zoveel last heeft van zn val dat ie afstapt en Soupe de sprinter wordt.

ivo001

Maar als Bouhanni afstapt loopt alles in de soep voor Cofidis.

mcnuggets

Ik heb Degenkolb maar in 3 etappes top5 geschat. Maar hij zit in 9 etappes bij de eerste 5-15, dus totaal 310 punten.
Ga ik er wel vanuit dat ie zn best doet in de vlakke etappes, ze zullen toch niet Sinkeldam uitspelen bij Giant, en je
moet toch iets met zo'n straffe sprinttrein.

Trouwens, ik moet voor mn vriendin ook een team opzetten, daar doe ik altijd iets mafs mee. Vorig jaar heel hoog geëindigd
doordat ik toen 13 sprinters had, had constant 8 renners uit de top 10 :-)

Dit jaar ga ik voor de favorieten en hun meesterknechten; reacties?
(SKY) Froome, Porte,
(ASTANA) Nibali, Fuglsang,
(TINKOFF) Contador, Majka,
(MOVISTAR) Quintana, Valverde,
(BMC) van Garderen, D. Caruso,

en verer: Purito, D. Martin, Kristoff, Hagen, Naverdauskas, Bennett, Cimolai.

ivo001

Haha leuk team Mcnuggets.
Quintana, Valverde/purito en Kristoff als kopman dan?

mcnuggets

froome ipv quintana. Ben bang dat de kleine man pas laat in de tour punten gaat pakken met truien.

Ben nu eea aan het invullen, maar de proloog wordt een drama met dit team :-)

back2bike

waarom zou de proloog zo moeilijk gaan met dat team? Toch nog aardig wat lui die wel een proloogje kunnen winnen. Of heb je het over het team van je vriendin?

mcnuggets

Het tweede team. Dat levert niks op en ook geen sprinters, nee dat wordt hem niet.
Ik ben nu aan het spelen met heel veel movistars en quick step renners, onderlinge teampunten! En
9 man uit twee ploegen tijdens de ploegentijdrit.
Proloog: T Martin, Malori, Dowsett, Castroviejo, Boom, Kwiatkowski, Uran, Valverde, Cavendish :-)

Als Martin hem pakt, pakken Kwiat, Uran en Cav alle 3 18 punten, los van hun prestatie.

remco_jacobs

Hier is tie dan, graag een kritische blik ;-)

Nibali
Froome
Contador
Valverde
Kwiatkowski
Pinot
Bardet
D. Martin
Keldermal
Wellens
Yates
Sagan
Kristoff
Degenkolb
Coquard
Hagen
Navadauskas
Demare
Cimolai
Bennet

Zou een kritische blik waarderen!

Succes allemaal

1 2 ... 53 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.