Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 52 ... 94 95
Roberto1

'@ tournoob

om eerlijk te zijn is het niet zoveel
te weinig sprinters, ik zou er een paar goedkope bij doen denk bijvoorbeeld aan s-bennet

basso/majka : moeten voor contador rijden

Cancellara – T. Dumolin – L. Westra = te duur als je er al 1 wil neem er dan 1.

benatti = rijd voor sagan

voeckler= dat word niet veel deze tour, maar je mag er best op gokken je weet het nooit.

majka en W poels= is een gok maar als W poels de laatse man voor froome word zou hij wel wat punten kunnen pakken, majka zou ik alleen spelen als je denkt dat contador het niet gaat redden, maar dan is het weer onlogisch om hem mee te nemen.

Voor jou is er nog heel wat werk aan de winkel, want ik durf met zekerheid te zeggen dat dit team geen hoge ogen gaat gooien.

Johanvanh

Ik zie heel weinig Porte tegenkomen, toch heeft die man zich volop kunnen toewerken naar de tour en is hij als meesterknecht van Froome toch juist kanshebber op veel top 10's? of zie ik dat verkeerd

siht

dat zie je verkeerd

zomaareens

Zo zomaar kunnen dat een hoop andere namen er eersder affladderen als porte aam de boom schud. Hij zal niet elke keer meedoen, maar levert je vast wel punten op. Een van de beste klimmers, maar niet toegewerkt naar een klassment.

nielsboot

Ik heb mijn team staan.

Froome (c)
Contador
Quintana (c)
Valverde
Pinot
Bardet
Purito
Kwiatkowski
Arredondo

T.Martin
T. Dumoulin
Malori

Sagan (c)
Kristoff
Degenkolb
Demare
Navardauskas
Trentin
Cimolai
Bennet

Wat vinden jullie ervan? Twijfel nog om malori in te wisselen voor van Marcke, alleen verwacht dat Malori meer punten gaat halen met de proloog en de team time trial.

Tok

mijn aller laatste vraagteken. Optie 1 Froome of Optie 2 Van Garderen + Gesink
Optie 2 is risico spreiden en dan heb ik 10 klimmers, aan de andere kant met dit enorm sterke deelnemersveld zie ik een Gesink of van Garderen ook buiten top 10 eindigen. Daarentegen Froome die zeker met de beste omhoog gaat en mocht iemand uitvallen, kan ik altijd nog bijvoorbeeld een Sagan opstellen voor Teampunten en mogelijk groene trui

shankie

EBH, Trentin of Coquard? Nog 1 plek over, roept u maar!

Sebaz

Barguil of Kelderman? Moeilijk!

Patriickjoo

'@ Shankie EBH, die is op de vlakke sprints gelijkwaardig aan Coquard en kan daarnaast ook redelijk klimmen.
@ Sebaz Ik denk dat Kelderman zowel in de proloog als in het hooggebergte de betere zal zijn.

drugsduif

.

Laatst gewijzigd
Wicky

Cimolai. Debusschere zal in de trein van Greipel plaatsnemen en cimolai mag zelf aan de slag.

Wicky

Sebas: geen van beide, maar als je toch moet kiezen verwacht ik dat Kelderman beter is. Zijn TT bij het NK deed vermoeden dat die vorm er aankomt en van Barguil heb ik nog niet zo veel gezien dit seizoen.

Ik verwacht eigenlijk dat beide renners niet zo vaak top-10 rijden dat ze de moeite waard zullen zijn, maar toch...

Wicky

'@tok: voor de echte bergen zullen er sowieso klimmers/klassementsmannen uitvallen Gesink en van garderen rijden voor plek 10, Froome voor plek 1. Ik zou voor Froome gaan, maar het blijft een gok natuurlijk.

@nielsboot: malori doe ik, ivm de teampunten die hij voor en valverder en quintana gaat pakken. Mocht je ergens een klimmer tekort komen dan is hij een uitstekende optie...

drugsduif

.

Laatst gewijzigd
Wicky

Afhankelijk van de hoeveelheid klimmers of sprinters die je al in je selectie hebt. Als je 9 andere klimmers opstelt dan zal Kelderman niets toevoegen en dan stel je hem niet op. Maar meer punten, zou kunnen als hij lekker in vorm is. Coquard is nou ook niet echt een topsprinter, maar een aantal maal podium moet voor hem mogelijk zijn.

Dus afhankelijk van je verdeling sprinters en klimmers zou ik zeggen.

Wicky

Haha, ik ga een poging wagen om iedereen naar een zelfde team te praten als ik heb. Alhoewel mijn samenstelling telkens wijzigt...

Yellow Birds

majka wel of niet doen? Ik verwacht dat Contador door het ijs zakt dus dan krijgt hij meer kans maar blijft een lastige keuze. Advies?

drugsduif

.

Laatst gewijzigd
Wicky

Coquard en Yates zou mijn keuze zijn... Yates en kelderman kunnen allebei een goede gok zijn natuurlijk, waarbij Yates de goedkopere gok is. Oss vind ik maar een waardeloze gok, die sprint zelden in de top de laatste tijd en komt aardig op leeftijd. ipv oss zou je bijna nog een Golas oid voor 500 aanschaffen zoudat je de teampunten van cavendish binnenhengelt.

droomteam

tommytom Ik heb die kasseienuitslag van 2014 er bij gepakt kijk ik na de eerste 10 van toen dan zijn Lars Boom -,Fuglsang -Nibali - Sagan - Cancalara - Talansky - Kwiatkowski als die in vorm is de kandidaten voor het Geel . de eerste 7dagen .

drugsduif

.

Laatst gewijzigd
rubenvvs1999

Dit is mijn team:

Froome
Quintana (C)
Contador
Valverde
Rodriguez (C)
Bardet
Pinot
D Martin
Meintjes
S Yates
Thomas
Kangert
Sagan (C)
Kristoff
Coquard
Hagen
Demare
Costa
Gallopin

Ik zit zelf erg te twijfelen over Meintjes + Yates + Kangert omdat ik hier ook Kwiatkowski voor kan halen. Heel graag een goed onderbouwde kritische blik op mijn selectie ;)

Poeksel

'@ruben: Ik zou denken dat Kangert omdat hij de giro heeft gereden in de tour alleen gaat knechten en geen hoge klasseringen gaat pakken.

Dat dacht ik vorig jaar ook over Majka trouwens, reden om hem toen niet te nemen. Wist ik veel hoe het toen zou lopen...

Kwiatowski is een groot vraagteken (ik durf de gok niet te wagen).

Van Hagen verwacht ik wel veel nadat ik de finale van het Noors Kampioenschap heb bekeken, zag er indrukwekkend uit.

rubenvvs1999

'@poeksel heel erg bedankt voor de feedback! Wie is de beste vervanger voor Kangert denk je?

Orange

Team bijna rond, laatste keuze is de volgende:

A Valverde + Demare
B Nibali

Heb nu keuze A staan en heb 20 renners. Verder heb ik de overige grote 3 al in mijn selectie. Nibali rijd nog niet sterk dit seizoen, maar dat deed die vorig jaar ook niet tot de tour...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 52 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.