Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 63 ... 94 95
Il Mostro

'@Sebaz:
Gallopin, die kan in bijna elke etappe top 20 eindigen. Tijdrijders heb je niet zoveel aan met 1 individuele tijdrit en van Nerz en Frank verwacht ik heel weinig. Oh, en Van Avermaets vrouw staat op springen.

@Pingdo:
Degenkolb + Coquard + Demare + T. Martin + Dumoulin + Cimolai.

herrzaat

Heb nog 2,5 miljoen te besteden

Opties zijn Konig, Bardet, Kwiatkowski, Rui Costa, Gallopin/Kangert, Kruiswijk/Demare, Kreuziger/500k

Wat zouden jullie doen? Andere suggesties zijn van harte welkom!!

Laatst gewijzigd
rubenvvs1999

Ik heb op dit moment Thomas in mijn selectie, maar ik vraag heel erg af of hij zijn 1.5mln wel waard is wat denken jullie?

Mrs Schleck

Ja en dan zit je een dag voor de start en twijfel ik ineens enorm over mijn team..... Terecht of kan ik hier toch mee starten??

Nibali, Froome, Quintana, Valverde Rodriguez, Pinot, Bardet, Kwiatkowski, Kelderman, D Martin, S Yates, T Dumoulin, Sagan, Kristoff, Degenkolb, Boasson Hagen, Demare, Bennet.

Zit nu dus op 18 renner en heb nog € 250.000.

Il Mostro

'@Herrzaat:
Ik verwacht persoonlijk het meest van Bardet, Rui Costa en Gallopin/Demare. König is waarschijnlijk zomaar een knecht, Kwiatek lijkt niet in vorm, ook Kangert is een knecht, net als Kreuziger. Ook Kruijswijk valt af, omdat hij een Giro in de benen heeft. Al met al, kies niet iemand beginnend met de letter K.

@rubenvvs1999:
Thomas is goed in vorm, kan een leuke gok zijn.

@Mrs Schleck:
Lijkt mij een prima team, daar kun je best mee van start gaan. Ik zou persoonlijk Kwiatek en Kelderman niet zo snel meenemen, alle andere keuzes kan ik zeer goed begrijpen.

snoek1974

'@ jim kro je krijgt geen teampunten bij de proloog

Rob94

Ik doe zowel op Telesport als Scorito mee, ik ben tevreden met mijn Scorito team maar ik blijf maar kloten met dat Telesport team. Ik zag geen topic hiervoor en ik vind het ook onzin om er een aan te maken, dus vraag ik hier even snel feedback:

Froome
Quintana
Pinot
Bardet
Sagan
Kristoff
D. Martin
Nibali
Rodriguez

Ik twijfel vooral nog over de plek van Martin. Wat zeggen jullie, laten staan zo of nog een vervanging doen..

WCEendT

Sagan of Nibali als kopman morgen?

WCEendT

Demare of Navardauskas, eerder zei ik zelf Demare... maar begin te twijfelen.

Sebaz

Kelderman of Demare & Navardauskas?

Il Mostro

'@WCEendt:
Sagan en Demare.

@Sebaz:
Demare en Navardauskas.

Het is en blijft grotendeels gokken wat je doet, in het verleden behaalde resultaten bieden ook hier geen enkele garantie voor de toekomst. Daarom begrijp ik niet helemaal waarom jullie het allemaal hier komen vragen. Je weet het gewoon niet. Het kan zomaar zijn dat Demare en Navardauskas vallen/ziek worden in de eerste paar dagen en Kelderman achteraf veel beter is.

Il Mostro

Vreemde keuze ook, of twee sprinters, of een klassementsman. Wat wil je dan?

Patriickjoo

Hoe gaan Oss en Navardauskas de heuveltjes over? Ik schat ze meer in als types als Degenkolb dan als pure vlakke sprinters. Klopt dit of juist niet?

rosencrantz

'@ Il Mostro : inderdaad. Maar dat geldt voor vele posts hier. Keuzes tussen renners kunnen alleen maar gemaakt worden tussen gelijkwaardige renners (twee klimmers of twee sprinters) of in het licht van de volledige ploeg. Kiezen tussen een sprinter en een klimmer zonder de rest van de ploeg te zien, gaat bijna niet.

BryanRuiz

Wie van de grote 4 thuis laten? pff moeilijk. Alleen Quintana laat ik er zeker in van de 4.

Kwiatkowski heb ik erin, omdat altijd goed scoort maar twijfel..

hulp graag.

WCEendT

'@BryanRuiz
Froome thuislaten! Naja dat doe ik... niet echt argumentatie bij, gewoon een gevoel.

@Il Mostro
Daarom wil ik bijvoorbeeld ook horen WAAROM je voor Demare inplaats van Navardauskas zou gaan ;-).

JimKro

Navardauskas kan je in meer etappes inzetten. Hij hoeft per etappe dus minder hoog te eindigen om genoeg punten te halen voor zijn prijs. Dat zou al een goede reden kunnen zijn om hem te kiezen boven demare.

WCEendT

'@JimKro
De etappes waar Navardauskas over klimmetje zou kunnen komen 13, etappe 16 word wss ontsnapping en dan de rest zullen ze er allemaal wel bij of niet bij zitten. Denk dat Demare veel grotere kans heeft top 5 te sprinten, en Navar miss wel moeite heeft om zelfs top 10 te rijden.

TheStrikers

Wie gaat meer punten halen.

A. Oss
B. Demare

Il Mostro

'@WCEendt:
Ik zou voor Demare kiezen, omdat hij een veel snellere sprinter is. Navardauskas zal wat punten pakken in de ITT waarschijnlijk en in de vlakke etappes mogelijk top 10. Demare zie ik in 4 etappes in de top 5 kunnen eindigen en daarom kies ik hem. Overigens zijn het in mijn ogen wel degelijk beste 2 opties voor 1 miljoen. Ik schat alleen Demare iets hoger in dan Navardauskas.

Laatst gewijzigd
Mollemawintdetour

Nog laat aan mijn definitieve selectie aan het sleutelen. Heb nog een laatste twijfel:

Ik heb 8 Klassementsmannen + wellens&meintjes. 1 tijdrijder, 7 sprinters (waarvan een aantal heuvel). Nu heb ik nog 1.000.000 over.

Het maakt voor mij dus niet per se uit wat voor type renner het is zolang hij zijn punten gegarandeerd waard is.
Ik zit zelf te denken aan: S.Yates, Vuillermoz, Navardauskas, Dumoulin. Mensen misschien nog andere tips? En/of een onderbouwde mening om 1 van de voorgestelde renners te nemen.

Zou top zijn!

Laatst gewijzigd
Patriickjoo

Welke sprinters kunnen goed over een heuvel ? Sagan en Matthews zijn de sterkste maar welke komen daarna?

WCEendT

'@Patriick
Over een heuvel? Of heuvel op sprinten. Kristoff en Degenkolb komen goed heuvels over.

rosencrantz

'@mollemawintdeTour : Navardauskas of Dumoulin , met een lichte voorkeur voor Dumoulin . Klimmers heb je genoeg dus S Yates en Vuillermoz vallen af. Bij de snelle mannen mag er eentje bij maar het hoeft niet. Twee tijdrijders lijkt misschien veel met zo weinig tijdritkilometers maar de gele en in het geval van Dumoulin ook de witte trui,maken die eerste tijdrit wel heel belangrijk.

Patriickjoo

'@WceendT en mannen als Oss, Cimolai, Hagen en Navardauskas? Degenkolb twijfel ik heel erg over.. Om daar ruimte voor te maken zou ik 1 vd 4 favorieten moeten inruilen

1 2 ... 63 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.