Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 64 ... 94 95
WCEendT

Cimolai ken ik niet echt, bij etappe 13 of 16 staat hij volgens scorito aangegeven als kanshebber tussen mannen als valverde, gerrans etc. en Oss pak je kasseien punten mee als Van Garderen het goed doet anders zal hij bij Van Garderen moeten blijven.

Hagen en Navardauskas kan je ook bij Kristoff/Degenkolb zetten al missen die natuurlijk wel de pure snelheid, maar de vraag is of iedereen die nog heeft na een zware etappe ;).

Mollemawintdetour

'@rosencrantz

Daar neig ik idd ook het meeste naar. Al denk ik ook nog aan Trentin. Ik heb geen renners van Ettix. En verwacht wel minimaal top 3 bij de TTT. In dat geval dus iig 28+ punten. Daarnaast in vlakke tappen eventueel teampunten voor Cav en kan zelf ook hier en daar mee doen voor de winst. Vorig jaar 3x top 10. Twijfels twijfels twijfels..

Plag

Kelderman of Barguil?

Patriickjoo

Ik heb nog 6 miljoen voor een klassementeman en sprinter, hoe zouden jullie dit invullen? Ik twijfel zelf tussen Degenkolb met Mollema of Nibali met Demare.

rosencrantz

'@mwdt Trentin vind ik een moeilijke omdat er binnen Etixx ook nog Cav, Stybar en Kwiat zijn. Zelf kies ik bij Etixx liever voor Cav en Martin, die volgens mij de speerpunten zijn.

WCEendT

Team voor etappe 3, naar mijn idee heel sterk:
V. Nibali
J. Rodriguez (c)
P. Sagan
A. Contador
N. Quintana Rojas
B. Mollema
D. Martin
R. Costa
S. Gerrans

@patrick
Ligt eraan heb je de andere grote drie al? Ik zou voor Nibali gaan (want die gaat de tour winnen ^^). Even zonder grappen, het ligt echt aan wie jezelf denk dat er gaat winnen en wegvalt etc.

Laatst gewijzigd
Patriickjoo

Ja ik heb Froome eruit gedaan inmiddels. Sowieso vind ik het de minst leuke renner dus op die manier maar gekozen haha, kijkt toch leuker als je hoop voor Contador gecombineerd kan worden met je poule. Mooi team voor die rit naar Huy trouwens! Geen Valverde gekozen? Die verwacht ik daar eigenlijk als ritwinnaar.

WCEendT

'@patriickjoo
Dan zou ik bijv Mollema en Dumoulin weg moeten doen voor Valverde, wat het misschien wel waard is maar je moet risico's nemen als je hoog wilt eindigen :). Als iedereen het zelfde neemt is het ook niet leuk.

Bi-winning

Team zo goed als af, twijfel alleen nog over 2 posities...

A. Van Avermaet of Gallopin of Gerrans

B. Kwiatkowski of Costa of Bardet

Elk advies is welkom

WCEendT

'@Bi
Ik ben voor Gerrans, Costa gegaan... dat is dan omdat ik al 8 sprinters en 8 klassementsrenners had (met costa 9). Zo moet je voor jezelf ook een beetje kijken.

Jelle van der Linden

verwachten jullie nog iets van Bouhanni?

Bi-winning

'@wceend

Dank voor de reactie, en door op die manier te kijken kan ik concluderen dat ik Gerrans niet nodig heb omdat ik echt wel iemand zoek die ik in vlakke sprints ook op kan stellen... Vraag me dus af in hoeverre Gallopin en Van Avermaet gaan meesprinten. En aan de andere kant wil ik eigenlijk gewoon Kwiat nemen maar laat ik me een beetje leiden door de angst voor vormverlies

Laatst gewijzigd
IL DON

Goed, ik ben eruit. Mijn definitieve selectie:

Froome (C)
Nibali
Quintana
Van Garderen
Rodriguez (C)
Pinot
Bardet
Costa
Kwiatkowski
D. Martin

T. Martin
G. Thomas

Kristoff (C)
Degenkolb
Coquard
Boasson Hagen
Demare
Cimolai
Bennett

Van Avermaet

Dus geen Sagan. Daarvoor in de plaats een aantal goedkopere renners. Dat is een grote gok, dus ik hoop maar dat Sagan flink gaat tegenvallen..

sjoerdvdijk

Heb toch weer wat veranderd aan mijn team. Nog 1.5milj over...

Wat gaat meer punten opleveren?

A.Gerrans( gaan ze bij orica voor hem of matthews
B.Gallopin
C. Yates+Wellens
D. Navardauskas+cimolai

WCEendT

'@Jelle
Jawel, alleen 3,5 Mil voor 4 sprintetappes waarvan er 1 de laatste etappe is... beetje veel imo.

WCEendT

'@Sjoerd
Ligt aan je team, aantal sprinters/klassement etc... maar ik denk dat Gerrans of Navardauskas Cimolai het meeste oplevert.

Jelle van der Linden

'@WCEendT,

Sorry dat ben ik vergeten te benoemen het is voor een spel waar je 25 renners mag kiezen.
Dus als hij nog te veel last heeft kan ik beter voor demare gaan

rosencrantz

'@ Bi-winning als je echt iemand voor het vlakke wilt , dan best van Avermaet , want Gallopin mag pas sprinten als Greipel gelost/kansloos is

rosencrantz

Breaking : Boom wordt start ontzegd door MPCC

rosencrantz

te hoog cortisonengehalte

WCEendT

'@Rosencrantz
Linkje?

@Jelle
Dan zou ik hem gewoon nemen, als je geen geld limiet hebt etc.

P.S.
Maar de vraag of van Avermaet mag rijden voor zichzelf: http://nos.nl/tour/artikel/2044970-op-die-zwangerschap-na-draait-alles-om-tejay.html

Laatst gewijzigd
rosencrantz

http://www.lequipe.fr/Cyclisme-sur-route/Actualites/Tour-de-france-lars-boom-astana-prive-de-depart/571537

correctie : het zouden te lage cortisolwaardes zijn

WCEendT

'@Rosencrantz
Hoe was je er zo snel bij? ;-)

rosencrantz

'@WCEeendT : Twitter, ik volg een paar sportjournalisten van Le Monde en l équipe

Mollemawintdetour

Purito + renner van 1.000.000 of Valverde?

Zit hierbij ook te twijfelen met het kopmanschap. Valverde kan ik ook goed gebruiken voor de TTT en natuurlijk alle muurtjes. Rodriquez vooral muurtjes, en backup klassement. Heb hiernaast nog iemand van de grote 4 en het liefst kristoff. Maar kies ik voor Purito dan ga ik als kopman voor Sagan (kopman proloog).

Iemand ideeën hierover?

1 2 ... 64 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.