'@embargo : over het algemeen staat Demare niet echt bekend als een tijdrijder. De afgelopen jaren heeft hij maar 2 keer een uitslag van betekenis gereden : een 12 de plek in de korte afsluitende tijdrit van Tirreno en een 17de plek in de proloog van de Tour de Suisse. Dus als ik hem moet inschatten voor morgen, dan eerder rond plek 30-35 , gegeven dat er hier nog meer schoon volk is.
'@ConINGtador
Yates heeft een aantal goede tijdritten gereden dit jaar, maar dat waren wel steeds heuvelachtige, daar eindigde hij tussen plek 10 en 20, maar in Utrecht is ie helemaal vlak en zijn alle kanonnen natuurlijk aanwezig. Kristoff is dit jaar 3e geworden in de tijdrit van de Driedaagse De Panne, maar dat deelnemersveld was niet heel sterk. Ik denk dat Kristoff meer kans heeft om de top 20 te halen, vooral omdat ie misschien een gele trui in gedachten heeft in de 1e week en alles zal geven.
Ik heb zelf nog een laatste twijfel over m'n selectie voor 2,5 miljoen:
Navardauskas + Van Avermaet
of
Oss + Albasini
Is zo'n poule eigenlijk leuk als je alles aan andere mensen moet vragen?
Ik ga in ieder geval (laat een paar namen weg voor het mysterie;)) voor Froome, Quintana en Sagan als kopmannen. Speel verder met Contador, .... , D. martin, Rodriguez, Pinot, Bardet, ..... , Yates en Meintjes als klimmers; Sagan, Kristoff, ..... , Cimolai, ..... en Bennett als sprinters en Tony Martin, Dumoulin en ..... voor de tijdrit. Oooeehh spannendddd wat zou er op de stippeltjes staan!
'@ConINGtador
Naar mijn weten is Degenkolb geen geweldige tijdrijder, legt het zeer waarschijnlijk af tegen Kristoff en Yates. Maar van die twee is het natuurlijk lang niet zeker dat ze in de top 20 komen. Bij Degenkolb heb je wel zo'n 20% kans dat je 10 teampuntjes kan bijschrijven voor winst van Dumoulin.
Morgen selecteren:
Valverde of Van Avermaet?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.