Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 65 ... 94 95
Nylz

Is het niet veel leuker om het zelf allemaal te doen?
Discussieren over renners voor je team is heel leuk, maar vragen welke renners je moet opstellen voor de eerste etappe? Doe normaal..

WCEendT

'@Mollema
Denk dat Rodriguez grotere kans heeft klassement te rijden maar Valverde grotere kans op de muur te winnen... IK ben gegaan voor Rodriguez + 1000 renner.

embargo

Hallo iedereen,

Ik vroeg me af hoe goed Demare is in tijdrijden. Op het AD werd hij namelijk genoemd bij favorieten voor morgen. Iemand daar nog iets zinnigs over te zeggen? ;)

rosencrantz

'@embargo : over het algemeen staat Demare niet echt bekend als een tijdrijder. De afgelopen jaren heeft hij maar 2 keer een uitslag van betekenis gereden : een 12 de plek in de korte afsluitende tijdrit van Tirreno en een 17de plek in de proloog van de Tour de Suisse. Dus als ik hem moet inschatten voor morgen, dan eerder rond plek 30-35 , gegeven dat er hier nog meer schoon volk is.

Jelle van der Linden

deze renners kunnen toch niet goed tijdrijden:
- Valverde
- Quintana
- Pinot
- Bardet
- Rodriquez
- Daniel Martin
- Cimolai
- Bennett
- Costa
Of heb ik het mis?

wesley1983

'@ jelle: de enige in dit rijtje die kan tijdrijden is volgens mij Rui Costa, heeft 3 jaar na mekaar Ronde van Zwitserland gewonnen door het goed te doen in de afsluitende tijdrit.

embargo

'@rosencrantz okee, dankjewel!

@Jelle, volgens mij kan Costa wel redelijk tijdrijden en Valverde ook wel, maar ik denk nier dat ze top 20 kunnen rijden.
De rest rijdt naar mijn inziens geen goede tijdritten

embargo

Weet iemand van jullie of Wyss de sprinter van dienst wordt bij IAM?

Poeksel

Wyss sprinter?!

embargo

Heb ik ergens gelezen

rosencrantz

'@embargo de Wyss van BMC kan sprinten, de Wyss van IAM is een klimmerstype

embargo

Aaah, verklaart een hoop 😅
Maar gaat er nog iemand meesprinten IAM, Trek, Bretagne?

ConINGtador

Is het verstandig om S. Yates in te zetten in de proloog? Of kan ik beter voor een sprinter als Degenkolb / Kristoff kiezen?

MorenoHofland38

'@ConINGtador
Yates heeft een aantal goede tijdritten gereden dit jaar, maar dat waren wel steeds heuvelachtige, daar eindigde hij tussen plek 10 en 20, maar in Utrecht is ie helemaal vlak en zijn alle kanonnen natuurlijk aanwezig. Kristoff is dit jaar 3e geworden in de tijdrit van de Driedaagse De Panne, maar dat deelnemersveld was niet heel sterk. Ik denk dat Kristoff meer kans heeft om de top 20 te halen, vooral omdat ie misschien een gele trui in gedachten heeft in de 1e week en alles zal geven.

Ik heb zelf nog een laatste twijfel over m'n selectie voor 2,5 miljoen:
Navardauskas + Van Avermaet
of
Oss + Albasini

Laatst gewijzigd
ConINGtador

'@MorenoHofland38: 100% Navardauskas + Van Avermaet

Albasini kan een aantal keer kort eindigen, maar het is de vraag wie Orica uit zal spelen met ook Matthews en Gerrans.

ivo001

Ik twijfel een beetje bij het kopmanschap in de proloog, Valverde of Kristoff?

ConINGtador

'@MorenoHofland38:

En wat te denken van Degenkolb in de proloog?

LyndaLid

Is zo'n poule eigenlijk leuk als je alles aan andere mensen moet vragen?

Ik ga in ieder geval (laat een paar namen weg voor het mysterie;)) voor Froome, Quintana en Sagan als kopmannen. Speel verder met Contador, .... , D. martin, Rodriguez, Pinot, Bardet, ..... , Yates en Meintjes als klimmers; Sagan, Kristoff, ..... , Cimolai, ..... en Bennett als sprinters en Tony Martin, Dumoulin en ..... voor de tijdrit. Oooeehh spannendddd wat zou er op de stippeltjes staan!

MorenoHofland38

'@ConINGtador
Naar mijn weten is Degenkolb geen geweldige tijdrijder, legt het zeer waarschijnlijk af tegen Kristoff en Yates. Maar van die twee is het natuurlijk lang niet zeker dat ze in de top 20 komen. Bij Degenkolb heb je wel zo'n 20% kans dat je 10 teampuntjes kan bijschrijven voor winst van Dumoulin.

Morgen selecteren:
Valverde of Van Avermaet?

LyndaLid

Oh en hell freaking no dat Simon Yates een betere tijdrit gaat rijden dan Degenkolb. Dan weten jullie dat. Ik denk dat Yates zijn best niet eens echt gaat doen, die heeft daar niets aan.

WCEendT

Uhm, hoorde ergens dat er geen teampunten zijn in tijdrit...

@Moreno
Geen idee, beide niet... maar als k moest kiezen denk toch van Avermaet.

snoek1974

Klopt er zijn geen teampunten bij de tijdrit omdat het daar ieder voor zich is

Marco17-09

Ik twijfel nog over de laatste twee plaatsen:
A: Rodriguez + Martin
B: Rodriguez + Boasson Hagen
C: Van Garderen + Navardauskas
Hoe kan ik het best deze 4.500.000 besteden?
(Ik zou ook nog eventueel Oss kunnen vervangen voor Navardauskas)

Laatst gewijzigd
shankie

Barguil & Simon Yates of Mollema & Coquard?

Met onderbouwing graag.

Marco17-09

'@shankie
Ligt eraan hoeveel sprinters je al hebt...
Kun je ook even kijken naar mijn vraag? A, B of C

1 2 ... 65 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.