Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 66 ... 94 95
shankie

'@Marco

Ik mag maar 12 man selecteren, daarvan heb ik 3 sprinters. De rest is klassement en subtop

Bij jou zou ik A laten afvallen. Tussen B en C vind ik het heel lastig. Wat mij betreft kunnen Navardauskas en BH in potentie ongeveer evenveel punten scoren. Wat betreft Van Garderen en Rodriguez ben ik niet helemaal op de hoogte, omdat wij hen ook niet mogen kiezen in onze ploeg.

Uwi

Marco, ik zal gaan voor A als je nog niet zo veel van dat type renners hebt

Uwi

Van Garderen of Kelderman+Gallopin? Laatste grote twijfelgeval

Uwi

Van Garderen of Kelderman+Gallopin? Laatste grote twijfelgeval. Maakt het verschil tussen 19 of 20 renners

Milsen

Ik zou dan voor de 20 renners gaan Uwi.

embargo

Dan zou ik voor van Garderen gaan. Kelderman zal niet veel punten opleveren en Gallopin zal wel eens mee zitten in een ontsnapping?, masar de andere dagen ook weer niet

Reus

Geweldig, 1600+ berichten met voorpret, het is bijna jammer dat het gaat beginnen vandaag.
Rijd nu over de N57, het waait flink op de open stukken maar of het genoeg is voor waaiers morgen...

Team compleet, grote 4 mee. Lees nog veel teams zonder Nibali, maar is de eerste week niet, net als vorig jaar, juist perfect voor nibali?

shankie

Mannen, help me nog even alsjeblieft.
Simon Yates & Barguil of Mollema en Coquard? Puur afgaande op top 10 klasseringen per etappe

embargo

Mollema en Coquard

Milsen

Mollema en coquard met 20 fietsen voorsprong

ICuThiNk

Welke 2 zijn de beste tijdrijders voor vandaag?

Kristoff, Navardauskas of van Avermaet?

Hoor graag jullie mening

hesselajax

hallo, wie verwachten jullie dat vandaag hoger eindigt, B. Jungels of Kelderman?

Gids05

Wie vandaag cap. Sagan of froome ????

Rolf.s

'@ICuThiNk als ik jou was zou ik gaan voor Navardauskas en Van Avermaet, deze gaan het best finishen naar mijn mening.

LyndaLid

'@ hesselajax

Jungels ;)

ICuThiNk

'@rolfs zat er zelf inderdaad ook aan te denken, schat Kristoff rond 25-30 maximaal. Echter was navardauskas toch ook een beetje een vraagteken voor me.

ICuThiNk

Maar dan....van Marcke of Navardauskas?

ICuThiNk

Maar dan….van Marcke of Navardauskas? Voor de tijdrit van vandaag?

Eenwieler

'@ICuThiNk Navardauskas

Wie schatten jullie in voor meer top 10 classeringen deze tour? Rodriguez of Valverde?

back2bike

Voor vandaag. Kristoff/Degenkolb/Valverde/Purito. Wie zou het hoogst eindigen?

Nylz

Verzin zelf iets.

ICuThiNk

'@eenwieler. Dank je! Ik denk Valverde

Uran

Moet nog een sprinter hebben, vooral voor de eerste week.

Wie zou ik nemen? Coquard of Boason hagen? Max 2 miljoen

HansFuentes

Zware valpartij kilometer tien tijdens warmrijden door onoplettende overstekende supporter...

Iam cycling renner

Jelle van der Linden

'@HansFuentes,

Wie is er gevallen dan?

1 2 ... 66 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.