Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 72 ... 94 95
ricks_2000

Dus jij zou Quintana wisselen voor Bardet

En dan wie als kopman, Froome of Sagan?

Laatst gewijzigd
WCEendT

Ik twijfel zelf heel erg over Quintana, heb hem er nu weer ingezet en Dumoulin eruit... weet het niet helemaal hoe/wat ik van Dumoulin moet verwachten.

@ricks
Als dat je kopmannen zijn zou ik wel gewoon voor Quintana gaan.

ricks_2000

En dan met Sagan of Bardet?

back2bike

en kwiatkowski dan? Verwachten jullie dat hij een vrije rol kan krijgen? Zijn statistieken wijzen wel goed uit

ricks_2000

Sagan of Bardet?

RubenVB

Zoveel keuze http://www.hashslush.com/wp-content/uploads/2014/01/mostused_whatsapp_emoticons_hashslush1.jpg

ivo001

Dumoulin is ooit op plek 21 geëindigd in de waalse pijl.
En hij heeft vandaag wat extra motivatie, denk dat hij zowiezo bij de eerste 25 gaat eindigen, maar hoe hoog weet ik niet.

rvh76

Ik denk dat hij bij de eerste 15 gaat eindigen

bart1e

Bardet of van avermeat?

ivo001

'@bart1e

Die keuze heb ik net ook moeten maken.

In 2012 reden ze allebei de Waalse Pijl, en toen was Bardet een stukje beter.

Van Avermaet maakt hier geen kans voor de ritoverwinning, en voor het klassement hoeft hij niet te rijden. Bardet moet voor zijn klassement rijden.
Van Avermaet zal waarschijnlijk sparen, en morgen voor succes gaan.

Laatst gewijzigd
Niballie

Dumoulin, Froome of Quintana. Wie zal meer punten pakken?

Lance Beenstrong

Als dumoulin geel pakt zelfs zonder top 20. Levert 16 pnt op. Geel + wit. Dan moet zn vervanger bij eerste 13 eindigen om mininaal net zoveel punten te halen. Dat zie ik nairo niet doeb.

WCEendT

Froome verrast me heel erg :(... heb Rodriguez wel als kopman, gelukkig. Helaas geen Van Garderen opgesteld.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Ook heel knap van Vuillermoz, die derde blijkt te zijn volgens NOS.

JimKro

Op alle valpartijen na een vrij voorspelbare uitslag. Froome als kopman had toch nog meer punten opgeleverd dan Rodriguez denk ik :p

Laatst gewijzigd
Bi-winning

Is het denken jullie handig om Froome morgen op te stellen? in verband met de punten die hij door zijn positie in het klassement gaat binnen halen?

WCEendT

'@Jimkro
Niet vergeten dat Rodriguez de bergtrui heeft, hé!!! 112 punten met rodriguez

@Bi-winning
Ligt eraan of jij verwacht dat Froome het goed gaat doen op de kasseien, ik denk dat hij morgen flink wat tijd gaat verliezen (ondanks Thomas/Stannard).

ivo001

Potverdorie, had volgens mij vlak voor het vertrek toch nog het kopmanschap van Froome naar Sagan gewisseld...

Uwi

Helaas geen Tejay opgesteld vandaag, maar alsnog 312 punten :) En daar komen nog 10 bij voor de witte trui

Laatst gewijzigd
WCEendT

Dus de voorspellingen voor morgen kunnen weer beginnen! Welke sprinters gaan het goed doen? (Degekolb, Sagan, Kristoff en ?????)

jan.linde

Demare voor een plekje rond de 15

JimKro

Morgen wordt een beetje doorkomen voor mijn poule. Wellicht wordt het wel gewoon een sprint met een uitgedund peleton.

leek

Nu weet ik niet of ik cancellara wel moet opstellen morgen. Ziet er niet best uit voor hem

sven241

Gestegen vandaag. Jammer genoeg had ik Valverde als kopman genomen van te voren (met risico). Had beter Purito kunnen doen. Purito, Froome, Martin, in mijn poule dus goede dag. Met Gerrans wel eerste renner uitgevallen e Costa ziet er niet goed uit na de val.

Uwi

'@sven241

Rui Costa kwam nog best oké binnen op de 38e plek op 1:13. Even afwachten hoe erg de schade is

1 2 ... 72 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.