Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 73 ... 94 95
Esko

Ik had kop of munt gespeeld met Froome en Quintana. Alleen jammer dat ik net Quintana koos. Anders was mijn opmars vanuit het achterveld groter geweest.

ricks_2000

Voor morgen nog 2 plekken te vullen:

A. froome
B. Nibali
C. T.martin
D. Andere klassementsrenner

Wat denken jullie?

Laatst gewijzigd
Uil

'@Ricks_2000 sowieso Nibali vorig jaar erg sterk op de kasseien.

Zelf zit ik te twijfelen: Kan Coquard en Demare een rol van betekenis spelen?

jan.linde

Demare wel, 12e roubaix vorig jaar.
Is Kristoff erg gehavend, iemand?

Uwi

Demare kan normaal gesproken wel redelijk over de kasseien. Coquard durf ik niet te zeggen.

Wat kunnen Navardauskas en Hagen morgen?

WCEendT

De oude Hagen rijdt top 20 minimaal, die selecteer ik sws.

WCEendT

Heb nu:
Nibali
Degenkolb
Sagan
Kristoff
Demare
EBH

De rest twijfel ik nog, hoe ik Rodriguez net hoorde zit ik eraan te denken om hem ook te selecteren. Zeker als Kristoff wat voor hem over heeft.

JimKro

Navardauskas heeft alleen maar DNFjes op kasseienkoersen volgens PCS. Maar een touretappe is natuurlijk wel iets anders.

Tony Martin kan trouwens aardig over kasseien en heeft ook het sterkste team voor dit werk om zich heen. Zal eventueel proberen het geel te pakken denk ik.

@WCeendt

Ja ik ga purito ook selecteren denk ik. Bergtruipunten en misschien wel teampunten van Kristoff of Paolini

Laatst gewijzigd
Bi-winning

Ik heb momenteel:

1. Kristoff (c)
2. Martin
3. Kwiatkowski
4. Nibali
5. Degenkolb
6. Sagan
7. EBH
8. Van Avermaet

Twijfel voor de laatse plek tussen Froome, Contador, D. Martin en Rodriguez, waarvan ik denk dat de beste keuze Rodriguez is omdat hij gegarandeerd zijn bergtrui houdt, toch? Ben verder erg benieuwd of iemand weet hoe het met Kristoff staat na zijn val van vandaag, heeft iemand de toestand gezien waar in die over de streep kwam?

TourNoob

Ik heb momenteel :
1. Sagan (c)
2. Demare
3. Nibali
4. T. Martin
5. Rodriquez
6. EBH
7. Van avermaet
8. ?
9. ?

Iemand tips?

Ik twijfel voor de laatste twee plekken tussen Kristoff (gehavend), froome gaat ie morgen al voor behoud geel?, Contador, D.Martin , quitana of een van me overige Sprinters : d. Oss of navardauskus

Jelle van der Linden

Weet iemand hoe het met Matthews gaat?
Hij kwam vandaag als laatste binnen (je zag dat hij was gevallen)
Zou hij deze ronde nog iets kunnen klaarspelen of zal hij snel afstappen

JimKro

Verwacht er maar niet veel van

RubenVB

Goede dag. Gestaag aan het stijgen na de proloog. Alleen verkeken met Gesink maar dat waren ook niet heel veel punten. Met elke renner punten vandaag. Ik tel de ene van Bardet natuurlijk ook mee;)

Morgen twijfel ik over welke klassementsmannen muv Nibali. Nog 1 plek open

Bi-winning

'@TourNoob

Ik heb Kristoff zelf er absoluut in staan... Ik weet ook niet hoe hard die gevallen is, en het kan dus best dat die er weinig hinder van ondervindt... En lijkt me iemand die morgen normaal gesproken een van de topfavorieten is dus hem niet opstellen lijkt mij een risico wat je niet wilt lopen

@Ruben

Weet natuurlijk niet welke klassementsmannen je allemaal in je team hebt, maar mits je Rodriguez hebt lijkt dit me een veilige keuze aangezien hij gegarandeerd de punten voor de bergtrui gaat opleveren...

Laatst gewijzigd
daanwo

Weet iemand hoe het is met Fuglsang? vorig jaar reed hij zeer goed over de kasseien

pirazzi

Cancellara kan nog steeds gekozen worden, Impey weet ik niet. Maar zou geen van beide opstellen.

twapie

Kwiat of demare voor morgen opstellen? Twijfel over kwiat, doet veel knecht werk en morgen zal Martin uitgespeeld worden

B-Robert

Top 4 van vandaag in mijn Tourpool. Blij dat ik toch Vuillermoz heb gekozen :) Morgen punten pakken met Degenkolb hopelijk.

WCEendT

'@piraz
Ik hoorde op rtl 7 dat Cancellara is afgestapt!

RubenVB

'@Bi-Winning

Thnks. Het wordt waarschijnlijk Rodriquez. Enige twijfel is dat het 'maar' 6 punten zijn. Kan natuurlijk ook meer worden met Kristoff.

RubenVB

Fuglsang heeft het niet makkelijk. Met de ervaring van vorig jaar, kan het wel een goede keuze zijn...

Bi-winning

'@Ruben

Ik dacht dat je enkel twijfelde tussen klassementsmannen, als je Kristoff hebt en nog niet hebt geselecteerd dan zou ik absoluut voor hem gaan. voor zo ver ik weet is er nog geen nieuws over de hoedanigheid van de beste man, en mocht de schade meevallen dan is Kristoff morgen nog steeds een vd favorieten. Hem niet opstellen op basis van een valpartij vandaag is een risico wat je denk ik niet wilt lopen, want hij kan zo maar erg veel punten gaan pakken...

nickdt

1. Sagan (C)
2. Froome
3. Contador
4. Nibali
5. Quintana
6. Gesink
7. Tony Martin
8. Cavendish
9. Gallopin

Sagan is een zekerheidje en Nibali ook met zijn ploeg. Tony Martin, Cavendish en Gallopin moeten dit zeker aankunnen. Gesink heeft eerder al laten zien dat ie niet slecht is op de kasseien. Als hij toen niet was gevallen, had ie in het groepje Menchov/Contador gezeten. Contador heeft het net als Gesink ook laten zien. Quintana heeft kasseiklassiekers gereden en kan die ervaring mee gaan nemen. Ik twijfelde erg tussen Kelderman, Costa en Froome, maar gezien de eerste twee vandaag onderuit zijn gegaan, heb ik maar voor Froome gekozen.

MrLarzz1

😂😂

ricks_2000

Wat denken julllie?

A. Quintana
B. Froome
C. Navardauskas
D. Iemand anders

??

1 2 ... 73 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.