Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 74 ... 94 95
ricks_2000

En kan Oss dit?

Laatste man

Normaal wel. Nu is hij slachtoffer van de val en wellicht piloot voor Tejay.

Niballie

Volgens mij is Kristoff niet gevallen. Heb 'm zelf niet gezien en is ook nergens vermeld. Er lag sowieso 1 Katusha-renner bij, maar dat zal Kozontchuck zijn geweest, die afgestapt is. Over Matthews gaan geruchten dat hij misschien enkele ribben heeft gebroken.

RubenVB

'@Bi-winning ik zie dat ik inderdaad niet helemaal duidelijk was. Kristoff is een zekerheid voor morgen. Ik heb nog 1 plek over en dat moet Rodriquez, Bardet of Valverde worden. Vervolgens dacht ik met Rodriguez dat het maar 6 punten zijn. Misschien meer door eventuele winst van Kristoff.

Of anders wordt het Navardauskas. Die draait de eerste dagen alleen nog niet zo goed rond :)

Monsalve

Meer mensen teleurgesteld in de resultaten van Kwiatkowski? Hij is zo aan het knechten voor die mogelijke één of twee dagen geel voor T. Martin, dat hij nu al twee keer een anders bijna zekere top tien plek weggeeft. Terwijl hij wel laat zien erg sterk te zijn. Hopelijk verliest Martin snel veel tijd, zodat Kwiatkowski vaker voor eigen succes mag.

ConINGtador

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen op dit forum Degenkolb en Kristoff als grootste favorieten beschouwen. Ja, Degenkolb heeft Parijs-Roubaix gewonnen, maar zowel Degenkolb als Kristoff eindigden op meer dan 18 minuten van winnaar Lars Boom in de kasseienetappe in de Tour van 2014.

Laatst gewijzigd
back2bike

vooral afhankelijk van het weer. Bij goed weer dicht ik Degenkolb en kristoff (demare ook trouwens) goede kansen toe. Bij slecht weer zal er moeten worden gelet op stybar, boom en nibali.

Pingdo

Nog 2 plaatsen te vergeven :

R. Navardauskas
D. Martin
S. Yates
Kelderman
Pinot
Valverde
Coquard.

Ik neig zelf naar D. Martin en Coquard

RubenVB

'@Pingdo jij wil Coquard 2x opstellen?

Jij hebt wel heel veel vertrouwen in hem :)

Orange

'@Ruben, dat lijstje van Pingdo zijn de mogelijke renners voor zijn laatste twee plekken.

@Pingdo, ik zou gaan voor Kelderman/Coquard en Navardauskas. Navardauskas is het gokje waard en Kelderman zal veel vrijheid krijgen. Coquard zie ik niet over de kasseien komen + die zal zich sparen voor morgen. Mocht hij meekomen is die natuurlijk niet kansloos voor een goede notering in de massasprint. Pinot heeft slechte benen en Valverde zal bij Quintana blijven.

nafnikleb

'@Pingdo, van deze lijst zou ik voor Valverde en Navardauskas gaan. De rest is denk ik sowieso te licht om fatsoenlijk de kasseien over te komen.

Uran

Eenmaal raden welke renner ik niet opgesteld heb. Tony martin.

goalgettert

Top 4 vandaag in mijn lijst... en 312 punten gehaald!

denise

Ik heb altijd in die Tony Martin geloofd. 1,5m is niet veel voor deze renner.

RubenVB

oeiii verkeken op Valverde en Coquard vandaag. Voor de rest boven gemiddeld.

droomteam

Orange Coquard had je toch wel behoorlijk mis En Kelderman heeft al 3 dagen op de grond gelegen .Valverde is er zon etappe altijd bij

RubenVB

'@ Orange idd ik lees het nu ook anders :)

ConINGtador

Zit met een lastig dilemma. De volgende 6 mannen zijn zeker van een plekje in mijn etappeselectie voor morgen.

1. Sagan
2. Kristoff
3. Degenkolb
4. Coquard
5. Hagen
6. Bennett

Daar moeten dus nog 3 mannen bij. Tony Martin, Demare, Navardauskas en Cimolai komen hier voor in aanmerking.

Tony Martin
Gele trui punten en eventueel teampunten bij winst Cavendish. Zelf zal hij zeer waarschijnlijk niet top 20 eindigen.

Demare
Had hem stiekem vandaag al verwacht. Onlangs nog 12e in Parijs-Roubaix als ik me niet vergis. Als je dan ziet dat Coquard wel kan blijven aanklampen, vraag ik me af hoe het met de vorm van Demare zit.

Navardauskas
Mag hij wel voor zijn eigen kans gaan? Heeft tot nu toe vooral moeten knechten voor Daniel Martin/Talansky/Hesjedal.

Cimolai
Meer geschikt voor de heuvelsprints? En wellicht speelt Lampre toch Pozzato uit op het vlakke? Voor mij het grootste vraagteken.

Welke 3 van de 4 moet ik volgens jullie kiezen? En waarom? Een kritische blik wordt erg gewaardeerd.

Bi-winning

'@Coningtador

Persoonlijk zou ik gaan voor Martin, die gewoon een zeker aantal punten meebrengt en qua teampunten goed is... En daarnaast voor Demare en Cimolai omdat ik denk dat in een massasprint hij de meeste kans heeft om je punten op te leveren. Navardauskas of Cimolai durf ik echt niet te zeggen/

Zelf twijfel ik voor mijn laatste plek ook erg tussen Cimolai en Rodriguez(zekere bergtrui). Ben verder erg benieuwd wat jullie morgen verwachten van van Avermaet, zal die gaan meesprinten? En ben ook benieuwd naar Kristoff, weet iemand of hij de slag vandaag miste door pech of door last van zijn val? hoop namelijk erg dat hij morgen 'gewoon' top 5 sprint...

MvL

'@Bi-winning, Kristoff had lekke band.

wesley1983

Aan allen die twijfelen over selecties: Ik heb geleerd uit vorige edities van scorito om in sprintetappes altijd al m'n sprinters op te stellen en niet te kiezen voor eventuele truipunten of punten voor ploegmaats. Zo kan je zeker niet bedrogen uitkomen indien een sprinter waarover je twijfelt toch top 5 rijd.

wesley1983

Mooi voorbeeld was in de giro dit jaar. Pelucchi was in één van de eerste ritten ferm gevallen en eindigde iedere rit als laatste bijna. In rit 6 sprint hij gewoon naar de 2e plaats, had hem niet opgesteld en bye bye punten.

Jeffrey81

Wat denken jullie? Matthews opstellen is totaal zinloos, niet? Beter kiezen voor Rodriguez of Contador ipv trui/teampunten toch?

Verder gooi ik gewoon al mijn sprinters voor de leeuwen. Hopen dat Cimolai, Bennett en Navardauskas kunnen verrassen met goede klasseringen... :)

daannnnn

Zouden jullie Oss of purito opstellen morgen?

WCEendT

'@Daannnnn
Purito, dat doe ik tenminste.

1 2 ... 74 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.