Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 75 ... 94 95
WCEendT

Kan wel merken dat het morgen een wat "normalere" dag is, een stuk rustiger op dit forum!

Bi-winning

Soort gelijke vraag als iemand een aantal posts boven mij, maar denken jullie dat Rodriguez beter uitpakt morgen of Cimolai? Ben erg benieuwd naar meningen hier want dit is de enige plek waar ik over twijfel...

Johnnyloco4

Dat is de gok die je moet wagen, met Purito pak je in elk geval 6 ptn(bollentrui), dat komt dus neer op een 18e plek van Cimolai in de sprint van vandaag...ik stel iig Cimolai op en gok op een plek tussen de 12 en 16. Een gok van 6 punten is niet zo'n grote gok natuurlijk ;)

Johnnyloco4

Mocht je overigens gokken op een evt winst van Kristoff kan je wel beter Purito nemen, dan pak je al 16 ptn..

snoek1974

Ik ga voor Cimolai ipv Rodriques , moet hem sowieso in de sprint etappes opstellen anders had ik hem niet moeten nemen , al zou het vandaag weer een waaier etappe kunnen worden , bolletjes blijft wel bij Rodriques dus je hebt wel gegarandeerd 6 punten maar meestal kijk ik zo pas in de derde week .

Gok vandaag vooral op team punten etix met naast Martin ook Kwia en Uran bij mijn negen renners dus gele trui Martin , ritwinst Cavendish en bij winst Cav pakt die volgens mij ook de groene trui en hoop op de eerste punten van Demare , Cimolai en Bennett

Konysjev

Als je in die paar sprintetappes in deze Tour al niet al je sprinters opstelt en sommige weglaat vanwege truipunten of teampunten van klassementsrenners, wanneer zou je je sprinters dan wel gebruiken? Dan had je ze net zo goed niet kunnen selecteren.
Dus ik ga ervoor en stel ze allemaal op vandaag (in vorm of niet in vorm, dus ook Démare, Cimolai en Bennett) en die paar truipunten en teampunten voor o.a. Contador en Rodriguez laat ik dan maar lopen. Ik heb alleen nog ruimte over voor Froome naast alle sprinters en dat is de enige waar ik dan die 8 veilige punten voor de tweede plaats in het algemeen klassement mee ophaal.

Lance Beenstrong

Ik heb 2 plekjes over voor froome (8 pnt voor geel, 1 voor bollen), gallopin (6 pnt als greipel groen houdt, 4 voor ak+ evt. Winst greipel), van avermaet (als hij mee sprint zo maar tussen 10-15 e plek) en navardauskas (sprintte vorig jaar wel redelijk mee, dit jaar nog drama). O ja en purito nog maar die neem ik niet mee.
Tips?

rubenvvs1999

Dit is mijn ploeg van vandaag

Sagan (C)
Kristoff
Thomas
Démare
Coquard
EBH
van Avermaet
Cimolai
Bennett

Zijn er sprinters die ik er sowieso uit kan laten voor bijvoorbeeld Gallopin, Froome of Rodriguez voor eventuele teampunten of verzekerde klassementspunten?

Patriickjoo

Verwachten jullie dat Oss gaat sprinten? Of zal die het voorlopige rustig aan doen na zijn valpartij?

bart1e

Navardouskas of van avermaet...lastige keuze.

Bram the Legend

Zou R. Porte deze tour nog wat moois laten zien, nu hij naar BMC gaat? Of wordt het knechten en de groeten?

Orange

'@ bart1e, daar twijfel ik ook over met de kans op waaiers vandaag.

Zelf twijfel ik om van Avermaet erin te zetten ipv Demare, Navardauskas of Cimolai.
Iemand een idee wat ik het beste kan doen?

Pingdo

Denken jullie dat Matthews al iets kan laten zien vandaag, of is het onzin om hem op te stellen.

ivo001

Navardauskas zou lichte kneuzingen op zijn armen hebben, maar ik stel hem toch gewoon op.
Wielrenners zetten toch wel door. Bouhanni rijd ook met zijn pijnlijke ribben rond.

Mijn team vandaag:
Kristoff (C)
Froome
T. Martin
Degenkolb
Boasson Hage
Demarè
Navardauskas
Van Avermaet
Bennett

back2bike

Denken jullie niet dat er kans is op waaiers en er weer (net als in Zeeland) de klassementsmannen proberen wat te doen? Dan denk ik weer dat ik beter Nibali kan opstellen?

gavirialaphilippe

sta nu rond de 50e plek, als ik vandaag cimolai ipv bennett had opgesteld, had ik de beste dagscore

WCEendT

'@Gavir
Dan heb je dus Cav en Greipel, 9 mill voor 3/4 sprint etappes...

Vandaag 283 punten zonder Greipel/Cav, zeker niet slecht voor mijn goedkope sprint selectie.

WCEendT

Voor morgen:
Rodriguez
Bennett
Cimolai
Costa
Degenkolb
Kristoff
EBH
Sagan (c)
Demare

Heb nog Dan Martin & Navardauskas... geen idee of voor morgne mannen als Rodriguez/Contador/Nibali opgesteld moeten worden.

daannnnn

'@WCEendT, dat vraag ik mij ook af. Is morgen meer iets voor sprinters of puncheurs?
Iemand die hier antwoord op kan geven?

Uwi

Is de etappe van morgen niet meer geschikt voor sprinters zoals Sagan, Kristoff, Degenkolb en de explosieve klimmers zoals Valverde, Rodriguez en Dan Martin? Ik heb voor morgen: Sagan (c), Degenkolb, Kristoff, Cimolai, Hagen, Navardauskas, Dan Martin, Rodriguez en Valverde.

Uwi

Vanaf 1,5 km tot ongeveer 0,6 km van de finish 7% stijging, laatste 600 meter vals plat omhoog. Als er op dat stuk van 7% flink doorgetrokken wordt, gaan de pure sprinters dat niet overleven

WCEendT

'@Uwi
Als je een betere voor Navardauskas hebt zou ik die inzetten, want vandaag komt hij weer op 1 min van het peloton binnen.

Uwi

'@WCEeendT

Ja klopt, dat bedacht ik me net ook. Heb 'm vervangen door Froome. Thanks!

Jelle van der Linden

Kan Demare de aankomst van morgen aan of kan ik beter gaan voor Nibali of Costa?

WCEendT

'@Jelle
Zal Costa en Demare beide sws doen.

1 2 ... 75 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.