Ik ga voor Cimolai ipv Rodriques , moet hem sowieso in de sprint etappes opstellen anders had ik hem niet moeten nemen , al zou het vandaag weer een waaier etappe kunnen worden , bolletjes blijft wel bij Rodriques dus je hebt wel gegarandeerd 6 punten maar meestal kijk ik zo pas in de derde week .
Gok vandaag vooral op team punten etix met naast Martin ook Kwia en Uran bij mijn negen renners dus gele trui Martin , ritwinst Cavendish en bij winst Cav pakt die volgens mij ook de groene trui en hoop op de eerste punten van Demare , Cimolai en Bennett
Als je in die paar sprintetappes in deze Tour al niet al je sprinters opstelt en sommige weglaat vanwege truipunten of teampunten van klassementsrenners, wanneer zou je je sprinters dan wel gebruiken? Dan had je ze net zo goed niet kunnen selecteren.
Dus ik ga ervoor en stel ze allemaal op vandaag (in vorm of niet in vorm, dus ook Démare, Cimolai en Bennett) en die paar truipunten en teampunten voor o.a. Contador en Rodriguez laat ik dan maar lopen. Ik heb alleen nog ruimte over voor Froome naast alle sprinters en dat is de enige waar ik dan die 8 veilige punten voor de tweede plaats in het algemeen klassement mee ophaal.
Ik heb 2 plekjes over voor froome (8 pnt voor geel, 1 voor bollen), gallopin (6 pnt als greipel groen houdt, 4 voor ak+ evt. Winst greipel), van avermaet (als hij mee sprint zo maar tussen 10-15 e plek) en navardauskas (sprintte vorig jaar wel redelijk mee, dit jaar nog drama). O ja en purito nog maar die neem ik niet mee.
Tips?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.