Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 76 ... 94 95
hanzul

Doe het niet slecht, zie ik net. Heb er zo te zien meer verstand van dan ik dacht...

WCEendT

'@Hanzul
Wat versta jij onder niet slecht :D.

Hoeveel punten had je vandaag/totaal?

daanwo

'@wceendt
verwacht jij zoveel van Bennet morgen?
hij heeft deze tour nog niks laten zien

Jelle van der Linden

'@WCEendT,
Maar Costa deed het op de muur van Huy niet goed (of kwam dat toen door die val)
Want als ik Costa moet kiezen moet ik die ruilen voor Contador (die heeft veel kans op teampunten sagan)

Laatst gewijzigd
RubenVB

7 renners top 10 vandaag. Ik ben verbijsterd door Greipel... uiteraard heb ik hem niet in mijn selectie.

hanzul

1373 in totaal

hanzul

Vandaag 311

WCEendT

'@Jelle
Costa is meer een renner voor zo'n etappe als dat van morgen, Mur van Huy ligt hem niet echt.

@Daanwo
Heb niets beters en verwacht niet dat het om mannen als Contador/Nibali gaat morgen.

hanzul

Ik heb bennet morgen ook (weer) opgesteld

goalgettert

Heb 8 namen al op papier voor morgen, laatste twijfel ik tussen Cavendish, Costa en dMartin... Wie zal ik doen?

WCEendT

'@goal
Costa.

Uwi

Rui Costa was ook gevallen in de etappe van de Mur van Huy

Uwi

Is dit ook niet echt iets voor Dan Martin?

WCEendT

'@Uwi
Kom er later ff op terug, ff opzoek naar oude uitslagen van deze "mur".

Orange

Cimolai of Rodriquez?

Chris85

Ik zou zeker voor Cimolai gaan Orange.. Die laatste 500 meter vlak is niet in het voordeel van Rodriguez en Cimolai is op zn best na een heuveltje.

JimKro

Sagan (cap), Kristoff, Cimolai, EBH, Navardauskas, Valverde, Demare, Pantano, Froome.

Dit gaat hem worden denk ik

ConINGtador

Morgen dit team:

Sagan (C)
Kristoff
Degenkolb
Hagen
Cimolai

T. Martin

Valverde
Rodriguez
D. Martin

Is dit een goed en gebalanceerd team voor morgen? Of toch meer sprinters meenemen (Coquard, Navardauskas, Demare, Bennett)? Of juist meer iets voor de klassementsmannen (Contador, Nibali, Quintana, etc.)??

Moeilijk, moeilijk ...

ConINGtador

Nog een ander vraagje. Wat was er met Bennett aan de hand? Had hem in een vlakke rit zoals vandaag toch minimaal rond 10e plek ingeschat.

Bertje82

Is het voor deze aankomst handig om te kijken naar de Gold Race en de vierde etappe in de Vuelta van vorig jaar?

M.a.w. is dit een goede aankomst voor mannen als Valverde/Rodriguez/Dan Martin of is het daar niet lastig genoeg voor. Anders kom ik toch uit bij mensen als Navardauskas (presteert niet heel best) Bennett (lijkt het mij te lastig voor) of in de regionen van Contador (evt teampunten voor Sagan). Kan in principe vier van deze zes heren meenemen.

WCEendT

'@Tador
Gewoon de slag gemist, zat achterin het peloton.

Limburger

Denk dat het te lastig gaat zijn voor Cavendish morgen. Weet niet of Bennett zijn heuveltjes een beetje opkomt, en Matthews zit niet al te best op de fiets. Ik heb nog plek voor een van deze mannen. Voor wie zouden jullie gaan?

Jelle van der Linden

Ik heb nu deze voor morgen:
Sagan (C)
Kristoff
Hagen
Cimolai
Valverde
Rodriguez
D. Martin
Froome
Costa

Maar ik wil eigenlijk ook graag Contador in mijn team doen voor morgen (veel kans op etappe Sagan)
Maar voor wie zou ik die kunnen ruilen of is het beter om zo te laten?

Roel92

Zijn er wel eens vaker etappes op de Côte d’Ingouville gefinished? Dan kun je pas echt weten wat de verhoudingen zullen zijn

daannnnn

Sagan (c)
Kristoff
Degenkolb
Hagen
Cimolai
Valverde

Voor de laatste 3 plekken twijfel ik tussen froome, Contador, d Martin, demare, Rodriguez, Wellens en kwiatkowski. Wat zouden jullie doen?

1 2 ... 76 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.